דילוג לתוכן הראשי

מה (עדיין) כדאי לקנות בMAC?

💗בעידן הקניות און ליין, כשכל כך הרבה מותגים זמינים כעת לרכישה בלחיצת כפתור, המותג שפעם נראה אלמותי קצת נדחק לשוליים. ניתן היום לקנות מוצרים ברמה גבוהה ואף מקצועית במחיר משתלם בהרבה מזה שמאק מציעים. ניכר שגם הם הבינו את המשחק מכיוון שבעבר מאק היו ידועים במדיניות 0 מבצעים והנחות, ולאחרונה אנו רואים מדיניות אחרת לחלוטין. כך לדוגמא לעיתים קרובות מאד יש קופונים המקנים 50 ש"ח הנחה למותג. אני ממהרת לפרסם את המבצעים האלו כי למרות הכל עדיין יש להם תחושת "נדירות" מסויימת (למרות שמדובר בפיקציה) ונתקלת תמיד בשאלה- מה כדאי לקנות?

אז בוא נתחיל הפוך- מה לא כדאי לקנות במאק?
אני לא קונה יותר מברשות איפור במאק- יש מברשות מעולות במחירם זולים משמעותית (כפי שכתבתי למשל כאן).
אני לא חושבת שצריך להתעקש על צלליות של מאק. בעולם של היום נראה לי אבסורד לקנות צללית בודדת בכמעט 100 ש"ח, כשיש חלופות מעולות ונגישות יותר. 
מסקרות ואיילינרים- מתוך עיקרון אני מסרבת לקנות מוצרים שמתכלים בתדירות גבוהה ממותגים יקרים. יש מסקרות ואיילינרים מעולים בדרגסטור ברבע מהמחיר. כנ"ל לגבי עפרונות שפתיים ועיניים. 
מייקאפ- אני אישית לא התרשמתי מהמייקאפים של מאק. 

אז מה כן?
יש ארבעה מוצרים שאני כן קונה עדיין במאק:

יש לי המון מיסטים. המון! (אפילו כתבתי עליהם כאן) אבל אף אחד מהם הוא לא תחליף למוצר האלמותי הזה. אני משתמשת בו כל יום כשאני מתאפרת כדי חהרטיב את ספוגית האיפור וכדי לתת לפנים מראה טבעי בסיום האיפור. מוצר חובה מבחינתי, תמיד יש לי מיכל נוסף לגיבוי במגירה. 

כל האודמים ה"קלאסיים" שלי הם של מאק. אין לי אודמים של מותגים אחרים- אני עד כדי כך אוהבת את האודמים של המותג (בניגוד לאודמים נוזליים שם מככבים האודמים של פיקסי ושל עפרה).
יש משהו בדיוק של הגוונים, הנוחות של הפורמולה והעמידות שלה שמייצגים את כל מה שאני מחפשת באודם. נשבר לי הלב כשהחליפו את האודם בצללית בתוכנית back to MAC אבל כשאני נוסעת לחול אני סוחבת איתי את המיכלים הריקים כדי להתחדש באודם. כאשר יש קופון הנחה המחירים של האודמים חוזרים להיות סבירים והיוניים- וזה זמן מצויין להתחדש באודם נוסף.
הגוונים האהובים עלי ביותר הם Velvet Teddy, Mocha וגם Smoked almond מסדרת הליפטנסיטי. אני מצרפת את כל הגוונים שברשותי- כולם מצויינים בעיני. 

כאן ההמלצה היא מסוייגת- האם אני חושבת שאין סמקים טובים במחירים נגישים יותר? לא. אני מאד אוהבת את הסמקים של אסנס ושל wet&wild לדוגמא.
אבל
אם בכל זאת חשקה נפשכן בסומק מהמותג- יש שלושה גוונים שאני ממליצה עליהם בחום, הם לבישים, יומיומיים ולדעתי יחמיאו למגוון גדול של גווני עור:
WARM SOUL - ניוד חם ומוזהב.
BLUSHBABY- ורוד ניודי
MELBAקורל-אפרסק רך בגימור מאט


על פניו מוצר רנדומאלי, אבל הוא מאד לא יקר והתמורה נהדרת. אני משתמשת בו לניקוי וחיטוי המברשות ביום יום, בין השטיפות היסודיות. (על הדרך בו אני משתמשת בו בפרט ומנקה את המברשות שלי בכלל הרחבתי כאן). 

אז מה מוצר הדגל שלכן מהמותג?

תגובות

  1. הבסיס לצלליות הכי טוב שיש לי (וניסיתי המון) של מאק

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה אני חושבת על PIXI?

💗 מאז שהמותג הבריטי PIXI נמכר באייהרב, יצא לי להתנסות בלא מעט מוצרים מהמותג- גם בקטגוריית האיפור וגם בקטגוריית הטיפוח. הדעה שלי על המותג מאד לא קוהרנטית- יש מוצרים שנכנסו ישירות לשגרה היומיומית שלי, מוצרים שכבשו את המקומות הראשונים בקטגוריה שלהם מבחינתי- ומוצרים שהיו פלופ מוחלט. המותג נכנס בארה"ב לקטגוריית הדראגסטור, אבל הוא בהחלט בטווח המחירים היקר יותר של הקטגוריה. אז במה שווה להשקיע? מי שרוצה לשמוע את חוות הדעת שלי על המוצרים שניסיתי, בסגנון Countdown מהמוצר הגרוע לטוב בכל קטגוריה- זה הפוסט בשבילה! * כל הקישורים בפוסט מפנים לרכישה באתר אייהרב (כי משם בפועל רכשתי את המוצרים) אבל הם המותג זמין לרכישה גם במגוון אתרים אחרים כמו קאלט ביוטי, lookfantastic, אסוס ועוד.  איפור: 5- אודם Mattelustre (אודם בולט קלאסי): מדובר במוצר שהלך ישירות לפח האשפה אצלי- פעמיים.  למרות שהצבע והמרקם שלו היה ממש לטעמי, לאודם ריח מזעזע וטעם מר שממש לא ניתן להשתמש בו. בפעם הראשונה חשבתי שקיבלתי מוצר מקולקל, אבל כאשר גם המוצר השני הגיע בדיוק אותו הדבר הבנתי ש...

TOP 5- ברונזרים

💗לא תמיד הייתי בקטע של ברונזרים וגם היום אני לא משתמשת אדוקה- נוטה לדבוק בהם בקיץ ולזנוח אותם בחורף. אם אני לא מדייקת בגוון אני יכולה להראות על הספקטרום בין אומפה לומפה להתפלשות בבוץ. מהסיבה הזו לקח לי זמן לצוד את הגוונים והגימורים שמחמיאים לי.  עוד נקודה סופר חשובה בנושא היא המברשת- יש לה חשיבות מכרעת בתוצאה הסופית.  מבחינתי מיציתי את החיפושים, ואוסף הברונזרים הנוכחי שלי הוא די סופי (בתכלס אין שום צורך ביותר מברונזר טוב ומחמיא אחד) ואלו חמשת המומלצים שלי: ⭐ הולה של בנפיט: הברונזר הראשון שקניתי. אי אפשר היה להתעלם מההייפ המטורף סביבו ואכן "לתקופתו" הוא היה מאד מוצלח. הוא יחסית נייטראלי, הגימור שלו מאט אבל לא לגמרי ואני לגמרי זוכרת לו חסד נעורים. האם אקנה אותו שוב כשיגמר? (אם זה יקרה אי פעם)- סביר להניח שלא. אבל הוא בהחלט מוצר טוב שמי שמחזיקה אותו באוסף לא צריכה למהר ולחפש אחרים.  ⭐  באטר ברונזר של פזישנס פורמולה (גוון "ברונזר"): מבין כל הברונזרים שלי הוא הבהיר והנייטראלי ביותר. הוא יתאים להרבה גווני עור (בהירים-בינוניים) ובאמת מגיעות לו כל התשוא...

מברשות האיפור המומלצות שלי- בלי לקחת משכנתא

💗אני חושבת שכלי העבודה חשובים לא פחות מהמוצרים עצמם, ולכן יש חשיבות רבה למברשות האיפור שלנו. לצורך העניין מיקאפ מעולה שעולה הון קטן יכול להראות קטסטרופה אם מברשת המייקאפ לא מטמיעה אותו בעור כמו שצריך ומשאירה "פסים", ומצד שני גם מייקאפ בינוני יכול להגדיל את הפוטנציאל שלו במריחה נכונה. לקח לי הרבה זמן להרכיב את "הנבחרת" שלי, במקרה הזה זמן שווה גם הרבה כסף- כי רכשתי הרבה מברשות שבסופו של דבר אכזבו או היו טובות פחות מאחרות. אחרי הרבה ניסוי וטעייה הגעתי למסקנה חותכת- לא צריך לשלם ביוקר כדי לקבל תוצאות טובות ויש עולם שלם אחרי המברשות של מאק או אפילו של סיגמא (שזולות ממאק בהרבה). עולם הקניון באינטרנט חשף אותי לחלופות זולות, ומוצלחות מאד למברשות היקרות. אז אני מציגה פה את הנבחרת שלי, המברשות שאם היום הייתי מתחילה את אוסף האיפור שלי מחדש- הייתי רוכשת אותן ואותן בלבד (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים): מייקאפ: 99.9% מהמקרים אני משמשת בביוטי בלנדר. אני מזמינה את הסט הזה של זוג ספוגיות + סבון נוזלי מקאלט, יחד עם הנחת המס יוצא הכי משתלם. ...