דילוג לתוכן הראשי

פססט פסטט.....

💗 בואו נדבר על מיסטים!

אני אוהבת מסטים. משהו בטיפות הקטנטנות שניתזות על פרצופי ההו כה ענוג נותן לי תחושה יוקרתית ומפנקת ל20 שניות. יתרון נוסף למוצרים שמגיעים בתרסיס (ללא חומרים שפוגעים באוזו כמובן) הוא החיסכון בפדים קוסמטים- כלומר חיסכון באשפה מיותרת שזה תמיד נהדר.

בפוסט הזה אציג בפניכם את התכשירים שיש לי, שכל מה שמשותף להם הוא העובדה שהם מגיעים בתרסיס.

(כמו תמיד- לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לדף המוצר לרכישה).




נתחיל במיסטים ששיכים לשגרת הטיפוח שלי, שתפקידם להזין את העור:  


המיסט הראשון חביב עלי במיוחד-מיסט ההזנה של Mad Hippie שמיועד ללחות ולהזנת העור. יש בו ויטמין C ותה ירוק ועוד מלא דברים טובים, והוא אחד הדברים הכיפים לעור הפנים על הבוקר.

עוד שני מיסטים שייכים לקטגוריית ה"טונרים", שתפקידם לאזן את רמת החומציות של העור ולכן אני משתשת בהם בערב אחרי שימוש בסבון פנים. שניהם שייכים למותג האהוב עלי אנדלו, הראשון מכיל ויטמין C ומיועד להבהרת העור והשני מבוסס על תמציות ורדים, מכוון לעור רגיש ותפקידו להרגיע ולהוסיף לחות לעור. 

המיסט הרביעי והאחרון הוא שחקן רכש חדש בנבחרת שלי- המיסט החלבי של PIXI: הוא מכיל חומצה הילרונית (שאמורה "למשוך" אליה לחות מהסביבה) והוא ממש מרענן וכיפי.
אני משתמשת בו בבוקר, במהלך היום לרענון, לפני ואחרי אימון ספורט, בערב לפני השינה- בקיצור בכל הזדמנות שיש לי. כשאני לא מתאפרת ומשתמשת בו אני ממש רואה שינוי ניכר במצב העור- הוא נראה אחיד ובריא יותר ואני מרגישה הרבה יותר נוח ללא מייקאפ.
כל כך אהבתי את המוצר שמיהרתי ורכשתי שני מיסטים נוספים של המותג- Vitamin Wakeup Mist שאמור להיות דומה במטרה שלו למיסט של Mad Hippie ואת ה Glow Mist שנראה איך יסתדר עם העור המעורב שלי... אעדכן!

נעבור למיסטים שקשורים באיפור: 


לקיבוע איפור אני מחזיקה בשני סוסי עבודה- ספריי ההכנה לאיפור וספריי הקיבוע של סקינדיניביה. החברה הזו מייצרת אך ורק את המוצרים הללו וההתמקצעות ניכרת- המוצרים האלו עזרו לפרצוף שלי לעמוד בגבורה בתנאי מזג אוויר קיצוניים של חום ולחות, חתונות, הופעות, ארועים- הכל נשאר במקום, לא נדד ולא נזל. אני לא משתמשת בהם על בסיס יומיומי, רק כשממש חשוב לי להישאר מתוקתקת לאורך זמן. 
אני מזמינה אותם מהאתר הרשמי, תמיד יש קוד קופון שמקנה בין 20%-30% הנחה (וגם צמד מוקטנים לנסיעות). בהזמנה של שני מיכלים קטנים מגיעים למשלוח חינם. עד כה הזמנתי את המוצרים מסדרת ה- OIL CONTROL שלהם אבל בפעם הבאה אזמין את הסדרה הרגילה. 
לאחרונה אתר ביוטי ביי גם התחיל למכור את המוצרים של החברה- מי שרוצה להזמין רק מיכל אחד יכול להיות שיותר ישתלם לה משם. בנוסף הם מציעים את גודל הנסיעות המוקטן למכירה בנפרד. 

אני לא חושבת שצריך להציג את ה- פיקס + של מאק, אבל אעשה זאת בכל זאת. אני משתמשת בו כל יום, גם כדי להוסיף לחות לספוגית האיפור בשלב הבסיס וגם כאשר אני מסיימת להתאפר. חשוב לציין כי לא מדובר בספריי קיבוע (בניגוד לסקינדיניביה) אלא בספריי מבוסס גליצרין שעוזר להפחית את המראה ה"אבקתי" ולהקנות לפנים מראה טבעי יותר בסיום האיפור. אפשר להעזר בו גם כלחות נוספת בשלב ההכנה לאיפור. (לאחרונה הספריי של פיקסי חדר קצת גם לגזרה הזו בשלב האיפור שלי). אני מצטיידת במיכל חדש כל פעם שיש מבצע במאק. 

המוצר האחרון שאני משפירצה על עצמי שייך לטיפוח השיער:  

מדובר במסיכת הזנה של המותג BRIOGEO והיא פשוט מצוינת. אחד היתרונות הגדולים שלה הוא שאין צורך לשטוף אותה- פשוט מרססים על השיער הרטוב לאחר חפיפה- וזהו! השיפור ניכר מאד כבר מהשימוש הראשון- השיער הרבה יותר רך, פחות יבש, מסתדר בקלות ונראה בריא. בקיצור כל מה שריתי ואף יותר. כבר הזמנתי את המיכל השני שלי לגיבוי כי אין סיכוי שאתקע בלי. 

אז אלו כל מוצרי האירוסול המומלצים שלי (כרגע). נתראה במצב הצבירה הבא.......

תגובות

  1. איזה מוצרי איפור איכותים בהחלט נותנים לי רעיונות לתיק איפור שלי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך אני מארגנת את שידת האיפור שלי?

💗אף פעם לא הייתי בן אדם מסודר. כלומר אני אוהבת סדר, אבל פחות אוהבת לסדר. למרות זאת יש כמה פינות בבית שאני כן נהנית לטפח ולתקתק- פינת האיפור שלי היא אחת מהן. ההעדפות האסתטיות שלי השתנו מאד במהלך השנים, ואני באמצע תהליך של שינוי מאגרנית לקו יותר נקי ופשוט. אין שום ספק שאני לא מינימליסטית, אבל אני הרבה יותר שקולה במה שאני קונה ומכניסה לבית (כתבתי על כך בפוסט הזה ). שידת האיפור שלי היא אחד המקומות המסודרים בבית, ומה שהכי חשוב לי באסתטיקה שלה הוא הפרקטיות- אני צריכה שיהיה לי נוח ונגיש להתארגן בבוקר הלחוץ ומצד שני אני כן אוהבת להתבונן ולהציג את אוסף האיפור שלי- כי הוא משמח אותי. נתחיל בכמה טיפים שעוזרים לי לשמור על הסדר: 1. לכל דבר צריך להיות מקום- זה אולי נשמע בנאלי אבל הרבה יותר קל לסדר ולשמור על הסדר לאורך זמן כאשר ברור לאן צריך להחזיר כל פריט. בלאגן מתחיל (וממשיך) כשפריטים מסתובבים בבית ללא שום תכלית או יעד. 2. לצמצם את כמות הפריטים החשופים כמה שניתן- מה שבחוץ צובר אבק, ולכן אני משאירה בחוץ אך ורק פריטים שבשימוש יומיומי תכוף ושואפת לשמור במקומות סגורים מה שניתן.  3.

תיק איפור שלם מאתר קאלט ביוטי

💗 קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר. הוא מציע שלל מותגי היי אנד, מבצעים תכופים (עליהם אני מעדכנת בקבוצה, שאם אתן עדיין לא חברות בה - זה הזמן! הקליקו כאן )  והכי חשוב- הנחת מע"מ קבועה בקופה. המשלוח לארץ חינמי בהזמנה מעל 40£ ויש כל חודש מותג שמזכה גם הוא במשלוח חינם.  בהזמנה ראשונה תוכלו להנות מ10£ הנחה (לסל מעל 50£) דרך הקישור המפנה שלי ממש כאן . להרכיב תיק איפור אך ורק ממוצרי האתר לא היה אתגר גדול- האתר מציע באמת מגוון עצום של מוצרים נהדרים, כך שלמעשה הפוסט הזה הוא פוסט מומלצים- מה המוצרים הטובים ביותר לדעתי שאפשר לבחור בקטגוריות השונות. אז נתחיל כמובן מהבסיס: קרם הגנה: קרם הגנה הוא בדיוק הגבול בין שלב הטיפוח לבין שלב האיפור- אני משתמשת בקרם הגנה בכל יום. הסיבה שהתעקשתי לכלול אותו בפוסט הזה היא שמדובר בקרם ההגנה האולטימטיבי לטעמי- לא רק מאתר הזה בפרט, אלא בכלל. אני כבר שנים משתמשת ומהללת את קרם ההגנה של THANK YOU FARMER. עד לאחרונה השתמשתי ב Water Sun Cream (הקרם הכחול המקורי) בקיץ, ב Shimmer Sun Essence (הוורוד) בחורף והייתי מרוצה עד הגג. לאחרונה התחלתי

מה חשבתי על המוצרים של DRUNK ELEPHANT?

💗 באיחור לא אופנתי בעליל (אם כי מאד אופייני) הצטרפתי למסיבת ההייפ והתנסתי סוף סוף במוצרי הטיפוח המדוברים של המותג DRUNK ELEPHANT ויש לי חוות דעת מגובשת. בערך.  נתחיל מזה שהמוצרים של המותג יקרים ואפילו מאד. למרות שלא אכפת לי להשקיע במוצרי טיפוח מפנקים שעובדים, כאן תג המחיר היה קצת מוגזם בשבילי למוצרים שמעולם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם יעבדו בשבילי ולכן ערכת התנסות הכוללת מגוון מוצרים בגודל מוקטן היה פתרון סביר והגיוני.  את המותג ניתן לרכוש באתרים  למותג יש מבחר של ערכות מוקטנים- חלקן קבועות וחלקן מתחלפות, ולקח לי קצת זמן עד שמצאתי ערכה שמכילה מספיק מוצרים שאני באמת רוצה לנסות, כי בחלק מהערכות היו מוצרים שלא מתאימים לעור, לשגר ה או לצרכים שלי ואז כל העסק הופך שוב ללא משתלם. הערכה שהזמנתי כללה 5 מוצרים בגודל מכובד, שארבעה מהם היו בוויש ליסט שלי. היא לא הייתה זולה בכלל (84£ לפני הנחות) אבל המוצרים היו בגודל מכובד והרגשתי שזו הערכה המשתלמת עבורי מבחינת עלות-תועלת.  מה בערכה?   (בסוגריים תמצאו מידע על מחיר המוצר המלא, לאחר הנחת מע"מ) 1. Protini Polypeptide