דילוג לתוכן הראשי

פססט פסטט.....

💗 בואו נדבר על מיסטים!

אני אוהבת מסטים. משהו בטיפות הקטנטנות שניתזות על פרצופי ההו כה ענוג נותן לי תחושה יוקרתית ומפנקת ל20 שניות. יתרון נוסף למוצרים שמגיעים בתרסיס (ללא חומרים שפוגעים באוזו כמובן) הוא החיסכון בפדים קוסמטים- כלומר חיסכון באשפה מיותרת שזה תמיד נהדר.

בפוסט הזה אציג בפניכם את התכשירים שיש לי, שכל מה שמשותף להם הוא העובדה שהם מגיעים בתרסיס.

(כמו תמיד- לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לדף המוצר לרכישה).




נתחיל במיסטים ששיכים לשגרת הטיפוח שלי, שתפקידם להזין את העור:  


המיסט הראשון חביב עלי במיוחד-מיסט ההזנה של Mad Hippie שמיועד ללחות ולהזנת העור. יש בו ויטמין C ותה ירוק ועוד מלא דברים טובים, והוא אחד הדברים הכיפים לעור הפנים על הבוקר.

עוד שני מיסטים שייכים לקטגוריית ה"טונרים", שתפקידם לאזן את רמת החומציות של העור ולכן אני משתשת בהם בערב אחרי שימוש בסבון פנים. שניהם שייכים למותג האהוב עלי אנדלו, הראשון מכיל ויטמין C ומיועד להבהרת העור והשני מבוסס על תמציות ורדים, מכוון לעור רגיש ותפקידו להרגיע ולהוסיף לחות לעור. 

המיסט הרביעי והאחרון הוא שחקן רכש חדש בנבחרת שלי- המיסט החלבי של PIXI: הוא מכיל חומצה הילרונית (שאמורה "למשוך" אליה לחות מהסביבה) והוא ממש מרענן וכיפי.
אני משתמשת בו בבוקר, במהלך היום לרענון, לפני ואחרי אימון ספורט, בערב לפני השינה- בקיצור בכל הזדמנות שיש לי. כשאני לא מתאפרת ומשתמשת בו אני ממש רואה שינוי ניכר במצב העור- הוא נראה אחיד ובריא יותר ואני מרגישה הרבה יותר נוח ללא מייקאפ.
כל כך אהבתי את המוצר שמיהרתי ורכשתי שני מיסטים נוספים של המותג- Vitamin Wakeup Mist שאמור להיות דומה במטרה שלו למיסט של Mad Hippie ואת ה Glow Mist שנראה איך יסתדר עם העור המעורב שלי... אעדכן!

נעבור למיסטים שקשורים באיפור: 


לקיבוע איפור אני מחזיקה בשני סוסי עבודה- ספריי ההכנה לאיפור וספריי הקיבוע של סקינדיניביה. החברה הזו מייצרת אך ורק את המוצרים הללו וההתמקצעות ניכרת- המוצרים האלו עזרו לפרצוף שלי לעמוד בגבורה בתנאי מזג אוויר קיצוניים של חום ולחות, חתונות, הופעות, ארועים- הכל נשאר במקום, לא נדד ולא נזל. אני לא משתמשת בהם על בסיס יומיומי, רק כשממש חשוב לי להישאר מתוקתקת לאורך זמן. 
אני מזמינה אותם מהאתר הרשמי, תמיד יש קוד קופון שמקנה בין 20%-30% הנחה (וגם צמד מוקטנים לנסיעות). בהזמנה של שני מיכלים קטנים מגיעים למשלוח חינם. עד כה הזמנתי את המוצרים מסדרת ה- OIL CONTROL שלהם אבל בפעם הבאה אזמין את הסדרה הרגילה. 
לאחרונה אתר ביוטי ביי גם התחיל למכור את המוצרים של החברה- מי שרוצה להזמין רק מיכל אחד יכול להיות שיותר ישתלם לה משם. בנוסף הם מציעים את גודל הנסיעות המוקטן למכירה בנפרד. 

אני לא חושבת שצריך להציג את ה- פיקס + של מאק, אבל אעשה זאת בכל זאת. אני משתמשת בו כל יום, גם כדי להוסיף לחות לספוגית האיפור בשלב הבסיס וגם כאשר אני מסיימת להתאפר. חשוב לציין כי לא מדובר בספריי קיבוע (בניגוד לסקינדיניביה) אלא בספריי מבוסס גליצרין שעוזר להפחית את המראה ה"אבקתי" ולהקנות לפנים מראה טבעי יותר בסיום האיפור. אפשר להעזר בו גם כלחות נוספת בשלב ההכנה לאיפור. (לאחרונה הספריי של פיקסי חדר קצת גם לגזרה הזו בשלב האיפור שלי). אני מצטיידת במיכל חדש כל פעם שיש מבצע במאק. 

המוצר האחרון שאני משפירצה על עצמי שייך לטיפוח השיער:  

מדובר במסיכת הזנה של המותג BRIOGEO והיא פשוט מצוינת. אחד היתרונות הגדולים שלה הוא שאין צורך לשטוף אותה- פשוט מרססים על השיער הרטוב לאחר חפיפה- וזהו! השיפור ניכר מאד כבר מהשימוש הראשון- השיער הרבה יותר רך, פחות יבש, מסתדר בקלות ונראה בריא. בקיצור כל מה שריתי ואף יותר. כבר הזמנתי את המיכל השני שלי לגיבוי כי אין סיכוי שאתקע בלי. 

אז אלו כל מוצרי האירוסול המומלצים שלי (כרגע). נתראה במצב הצבירה הבא.......

תגובות

  1. איזה מוצרי איפור איכותים בהחלט נותנים לי רעיונות לתיק איפור שלי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה אני חושבת על PIXI?

💗 מאז שהמותג הבריטי PIXI נמכר באייהרב, יצא לי להתנסות בלא מעט מוצרים מהמותג- גם בקטגוריית האיפור וגם בקטגוריית הטיפוח. הדעה שלי על המותג מאד לא קוהרנטית- יש מוצרים שנכנסו ישירות לשגרה היומיומית שלי, מוצרים שכבשו את המקומות הראשונים בקטגוריה שלהם מבחינתי- ומוצרים שהיו פלופ מוחלט. המותג נכנס בארה"ב לקטגוריית הדראגסטור, אבל הוא בהחלט בטווח המחירים היקר יותר של הקטגוריה. אז במה שווה להשקיע? מי שרוצה לשמוע את חוות הדעת שלי על המוצרים שניסיתי, בסגנון Countdown מהמוצר הגרוע לטוב בכל קטגוריה- זה הפוסט בשבילה! * כל הקישורים בפוסט מפנים לרכישה באתר אייהרב (כי משם בפועל רכשתי את המוצרים) אבל הם המותג זמין לרכישה גם במגוון אתרים אחרים כמו קאלט ביוטי, lookfantastic, אסוס ועוד.  איפור: 5- אודם Mattelustre (אודם בולט קלאסי): מדובר במוצר שהלך ישירות לפח האשפה אצלי- פעמיים.  למרות שהצבע והמרקם שלו היה ממש לטעמי, לאודם ריח מזעזע וטעם מר שממש לא ניתן להשתמש בו. בפעם הראשונה חשבתי שקיבלתי מוצר מקולקל, אבל כאשר גם המוצר השני הגיע בדיוק אותו הדבר הבנתי ש...

TOP 5- ברונזרים

💗לא תמיד הייתי בקטע של ברונזרים וגם היום אני לא משתמשת אדוקה- נוטה לדבוק בהם בקיץ ולזנוח אותם בחורף. אם אני לא מדייקת בגוון אני יכולה להראות על הספקטרום בין אומפה לומפה להתפלשות בבוץ. מהסיבה הזו לקח לי זמן לצוד את הגוונים והגימורים שמחמיאים לי.  עוד נקודה סופר חשובה בנושא היא המברשת- יש לה חשיבות מכרעת בתוצאה הסופית.  מבחינתי מיציתי את החיפושים, ואוסף הברונזרים הנוכחי שלי הוא די סופי (בתכלס אין שום צורך ביותר מברונזר טוב ומחמיא אחד) ואלו חמשת המומלצים שלי: ⭐ הולה של בנפיט: הברונזר הראשון שקניתי. אי אפשר היה להתעלם מההייפ המטורף סביבו ואכן "לתקופתו" הוא היה מאד מוצלח. הוא יחסית נייטראלי, הגימור שלו מאט אבל לא לגמרי ואני לגמרי זוכרת לו חסד נעורים. האם אקנה אותו שוב כשיגמר? (אם זה יקרה אי פעם)- סביר להניח שלא. אבל הוא בהחלט מוצר טוב שמי שמחזיקה אותו באוסף לא צריכה למהר ולחפש אחרים.  ⭐  באטר ברונזר של פזישנס פורמולה (גוון "ברונזר"): מבין כל הברונזרים שלי הוא הבהיר והנייטראלי ביותר. הוא יתאים להרבה גווני עור (בהירים-בינוניים) ובאמת מגיעות לו כל התשוא...

מברשות האיפור המומלצות שלי- בלי לקחת משכנתא

💗אני חושבת שכלי העבודה חשובים לא פחות מהמוצרים עצמם, ולכן יש חשיבות רבה למברשות האיפור שלנו. לצורך העניין מיקאפ מעולה שעולה הון קטן יכול להראות קטסטרופה אם מברשת המייקאפ לא מטמיעה אותו בעור כמו שצריך ומשאירה "פסים", ומצד שני גם מייקאפ בינוני יכול להגדיל את הפוטנציאל שלו במריחה נכונה. לקח לי הרבה זמן להרכיב את "הנבחרת" שלי, במקרה הזה זמן שווה גם הרבה כסף- כי רכשתי הרבה מברשות שבסופו של דבר אכזבו או היו טובות פחות מאחרות. אחרי הרבה ניסוי וטעייה הגעתי למסקנה חותכת- לא צריך לשלם ביוקר כדי לקבל תוצאות טובות ויש עולם שלם אחרי המברשות של מאק או אפילו של סיגמא (שזולות ממאק בהרבה). עולם הקניון באינטרנט חשף אותי לחלופות זולות, ומוצלחות מאד למברשות היקרות. אז אני מציגה פה את הנבחרת שלי, המברשות שאם היום הייתי מתחילה את אוסף האיפור שלי מחדש- הייתי רוכשת אותן ואותן בלבד (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים): מייקאפ: 99.9% מהמקרים אני משמשת בביוטי בלנדר. אני מזמינה את הסט הזה של זוג ספוגיות + סבון נוזלי מקאלט, יחד עם הנחת המס יוצא הכי משתלם. ...