דילוג לתוכן הראשי

טיפוח- שגרת הבוקר שלי

💗קצת רקע על הפרצוף שלי: אני בת 35, העור שלי מעורב-שמן אך מיובש עם נטייה לפגמנטציה (בעיקר הורמונאלית). היום כבר הרבה יותר מאוזן מבעבר. עד לפני שנתיים- שלוש שגרת הטיפוח שלי הסתכמה בקרם לחות ובליסטיקס- ומצב הפנים שלי היה בהתאם. אני לא חושבת שצריך מיליון מוצרים, אבל מה שכן משתמשים בו צריך להתאים למצב העור ולצרכיו- כמובן שלא מה שמתאים לאחת בהכרח יתאים לאחרת, אלו המוצרים שאני מרוצה מהם ועשו את העבודה בשבילי. לכל אחת עור וצרכים אחרים. (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים):
אז... בוקר טוב!

ניקוי:
בשלב הראשון אני מצחצחת שיניים ושוטפת פנים- טיפ של אלופים בשלב הבנאלי הזה הוא להשתמש כל פעם בגבת פנים נקייה. כן- כל בוקר מגבת חדשה. זה יבטיח שלא יעברו לכלוך וחיידקים מיום ליום. אני משתמשת במגבות הקטנות שקונים בחמישיות, יש לי שתי חמישיות כאלו ובסופ"ש מכבסת הכל (ב60 מעלות).
אחרי שטיפת הפנים (אני לא מסבנת את הפנים בבוקר) אני מנקה את הפנים במיים המסיליאריים. של ביודרמה

הזנה:
אחרי ניקוי הפנים אני עוברת לטונר- מי פנים שתפקידם לאזן את החומציות של העור (שבמקרה שלי מפריש הרבה חלב במהלך הלילה). אני משתמשת בטונר מהסדרה הכתומה של אנדלו 
***עדכון***
את הטונר הכתום של אנדלו (שעבר לשגרת הערב) החליף כשלב ראשון טונר הלחות של Dear Klairs שהוא אחת התגליות הנהדרות של התקופה האחרונה. הוא מזין את העור בלחות מבלי להכביד עליו ואני נהנת ממנו גם בבוקר וגם בערב. 
עוד נכנס לשגרת הטיפוח המיסט החלבי של פיקסי, שמבוסס על חומצה הילרונית וגם הוא מיועד למשוך לחות חזרה על העור. אני משתמשת בו בבוקר, בערב, במהלך היום לרענון, עם/בלי איפור- פשוט מוצר נהדר ומפנק. 
לאחר מכן אני עוברת לשלב שהוא לגמרי פינוק- המיסט של מאד היפי, אין לו שום חשיבות מבחינת מרכיבים פעילים אבל הוא מזין את העור, יש בו ויטמין C שהוא אנטיאוקסידנט ועוד תמציות צמחים מפנקות, בקיצור שלב "אקסטרא" שאני מרגישה שעוזר לי להתעורר יותר בכיף.
ואז- לשני הסרומים, אחד לעיניים והשני לפנים.
לעיניים אני משתמשת ברולר של פיקסי- מוצר שזלזלתי בו בהתחלה, טענתי שלא עושה כלום ושום דבר, אבל לאחר שהפסקתי להשתמש בו הבנתי כמה אני צריכה אותו בחיי. דבר ראשון ראש המתכת של הרולר מוריד את הנפיחות של הבוקר, לצורך העניין הזה אפשר להשתמש גם בכפית והיא תעשה את אותה העבודה אבל בתוך הרולר יש סרום שכנראה נותן עבודה טובה, כי לאורך זמן אני רואה שיפור ניכר במצב העור שמתחת לעיניים. (ולא, העובדה שיש במוצר "זהב" לא מסובבת לי את הראש, להפיך, למרות המרכיב הזה אני אוהבת את המוצר).
לפנים אני משתמשת כל בוקר בסרום ויטמין C של מאד היפי, שהוא נספג בשניות, מותיר את העור רך וגמיש ואני נאמנה לו לעד. 
לחות:
עיניים- בגזרה הזו עדיין לא מצאתי את "האחד" שלי. כרגע משתמשת בקרם של וישי שהוא בסדר, בעבר השתמשתי בל'וקסיטאן שהיה נהדר ובשל קליניק שהיה נחמד. אשמח להמלצות.
*** עדכון***
נמצא קרם העיניים שגם קליל ומזין מצד אחד, וגם סופר משתלם. הקרם של InstaNatural הוא המועדף עלי כרגע.
פנים- אני סופר מרוצה מקרם הלחות של the ordinary, הוא בסיסי, לחותי אבל לא שמנוני, נספג היטב- בקיצור כל מה שאני רוצה מקרם לחות.
*** עדכון ***
בנוסף לקרם של the ordinary שאני מעדיפה בחורף, מצאתי לקיץ את קרם נטול השמן של COSRX שהוא כל מה שרציתי ויותר- קרם קליל, נספג היטב, לא גורם להזיע, עם ריח מרענן של ארטיק לימון והכי חשוב- מגיע באריזה סטרילית עם משאבה, בכמות ענקית של 100 מ"ל. בנוסף אני גם מאד מרוצה מהפריימרייזר של סמאשבוקס (בעיקר בקיץ). 
שפתיים- הבאלם של NUXE הוא מרכיב קבוע בשגרת הלילה שלי, בבוקר אני משתמשת באחיו הקטן שמכין את השפתיים יופי לשפתון שיגיע בהמשך.
קרם הגנה- לקח לי הרבה זמן למצוא קרם שגם נספג טוב, גם לא מבריק, גם לא עושה לי חצ'קונים וגם נראה מעולה מתחת לאיפור. ולאחרונה מצאתי שניים! הראשון של Supergoop (שלצערי כבר לא נמכר בביוטי ביי) והשני של Thank You Farmer שניהם אהובים, מצויינים ומומלצים.

תגובות

  1. פוסט מעולה!
    אני כבר הרבה זמן רוצה להזמין את הויטמין סי של מאד היפי. את משתמשת בו בבוקר? קראתי שבויטמין סי צריך להשתמש בלילה כי הוא מאוד לא יציב והשמש מחמצנת אותו. מה דעתך?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יעל
      דבר ראשון- תודה!
      ולשאלתך- ויטמין C נחשב ללא יציב מכיוון שהוא מתחמצן במהירות (לכן למשל רצוי לשתות מיץ תפוזים סחוט במקום, אחרי כחצי שעה באוויר הפתוח לא נותר ויטמין C במשקה), אך הכוונה היא לאחסון ולא לשימוש- לכן הסרום מגיע בבקבוק כהה- למניעת חימצון. לאחר הספיגה בעור האפקט הוא אפילו הפוך- הוא מתפקד כנוגד חימצון בעור (המונע יצירת רדיקלים חופשיים ועוזר למניעת סימני הזדקנות) והוא אף מגביר את היעילות של קרם ההגנה המונח מעליו. בקיצור אני בהחלט ממליצה על שימוש בסרום ויטמין C ביום.

      מחק
    2. וואי ממש תודה על התשובה! 3> אני חדשה בנושא הסרומים והחומצות ועוד מנסה להבין את כללי האצבע והסדר הנכון של הדברים.

      מחק
  2. היי פוסט נהדר!!
    המלצה שלי לקרם עיניים של לבידו
    מ ע ו ל ה!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך אני מארגנת את שידת האיפור שלי?

💗אף פעם לא הייתי בן אדם מסודר. כלומר אני אוהבת סדר, אבל פחות אוהבת לסדר. למרות זאת יש כמה פינות בבית שאני כן נהנית לטפח ולתקתק- פינת האיפור שלי היא אחת מהן. ההעדפות האסתטיות שלי השתנו מאד במהלך השנים, ואני באמצע תהליך של שינוי מאגרנית לקו יותר נקי ופשוט. אין שום ספק שאני לא מינימליסטית, אבל אני הרבה יותר שקולה במה שאני קונה ומכניסה לבית (כתבתי על כך בפוסט הזה ). שידת האיפור שלי היא אחד המקומות המסודרים בבית, ומה שהכי חשוב לי באסתטיקה שלה הוא הפרקטיות- אני צריכה שיהיה לי נוח ונגיש להתארגן בבוקר הלחוץ ומצד שני אני כן אוהבת להתבונן ולהציג את אוסף האיפור שלי- כי הוא משמח אותי. נתחיל בכמה טיפים שעוזרים לי לשמור על הסדר: 1. לכל דבר צריך להיות מקום- זה אולי נשמע בנאלי אבל הרבה יותר קל לסדר ולשמור על הסדר לאורך זמן כאשר ברור לאן צריך להחזיר כל פריט. בלאגן מתחיל (וממשיך) כשפריטים מסתובבים בבית ללא שום תכלית או יעד. 2. לצמצם את כמות הפריטים החשופים כמה שניתן- מה שבחוץ צובר אבק, ולכן אני משאירה בחוץ אך ורק פריטים שבשימוש יומיומי תכוף ושואפת לשמור במקומות סגורים מה שניתן.  3.

תיק איפור שלם מאתר קאלט ביוטי

💗 קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר. הוא מציע שלל מותגי היי אנד, מבצעים תכופים (עליהם אני מעדכנת בקבוצה, שאם אתן עדיין לא חברות בה - זה הזמן! הקליקו כאן )  והכי חשוב- הנחת מע"מ קבועה בקופה. המשלוח לארץ חינמי בהזמנה מעל 40£ ויש כל חודש מותג שמזכה גם הוא במשלוח חינם.  בהזמנה ראשונה תוכלו להנות מ10£ הנחה (לסל מעל 50£) דרך הקישור המפנה שלי ממש כאן . להרכיב תיק איפור אך ורק ממוצרי האתר לא היה אתגר גדול- האתר מציע באמת מגוון עצום של מוצרים נהדרים, כך שלמעשה הפוסט הזה הוא פוסט מומלצים- מה המוצרים הטובים ביותר לדעתי שאפשר לבחור בקטגוריות השונות. אז נתחיל כמובן מהבסיס: קרם הגנה: קרם הגנה הוא בדיוק הגבול בין שלב הטיפוח לבין שלב האיפור- אני משתמשת בקרם הגנה בכל יום. הסיבה שהתעקשתי לכלול אותו בפוסט הזה היא שמדובר בקרם ההגנה האולטימטיבי לטעמי- לא רק מאתר הזה בפרט, אלא בכלל. אני כבר שנים משתמשת ומהללת את קרם ההגנה של THANK YOU FARMER. עד לאחרונה השתמשתי ב Water Sun Cream (הקרם הכחול המקורי) בקיץ, ב Shimmer Sun Essence (הוורוד) בחורף והייתי מרוצה עד הגג. לאחרונה התחלתי

מה חשבתי על המוצרים של DRUNK ELEPHANT?

💗 באיחור לא אופנתי בעליל (אם כי מאד אופייני) הצטרפתי למסיבת ההייפ והתנסתי סוף סוף במוצרי הטיפוח המדוברים של המותג DRUNK ELEPHANT ויש לי חוות דעת מגובשת. בערך.  נתחיל מזה שהמוצרים של המותג יקרים ואפילו מאד. למרות שלא אכפת לי להשקיע במוצרי טיפוח מפנקים שעובדים, כאן תג המחיר היה קצת מוגזם בשבילי למוצרים שמעולם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם יעבדו בשבילי ולכן ערכת התנסות הכוללת מגוון מוצרים בגודל מוקטן היה פתרון סביר והגיוני.  את המותג ניתן לרכוש באתרים  למותג יש מבחר של ערכות מוקטנים- חלקן קבועות וחלקן מתחלפות, ולקח לי קצת זמן עד שמצאתי ערכה שמכילה מספיק מוצרים שאני באמת רוצה לנסות, כי בחלק מהערכות היו מוצרים שלא מתאימים לעור, לשגר ה או לצרכים שלי ואז כל העסק הופך שוב ללא משתלם. הערכה שהזמנתי כללה 5 מוצרים בגודל מכובד, שארבעה מהם היו בוויש ליסט שלי. היא לא הייתה זולה בכלל (84£ לפני הנחות) אבל המוצרים היו בגודל מכובד והרגשתי שזו הערכה המשתלמת עבורי מבחינת עלות-תועלת.  מה בערכה?   (בסוגריים תמצאו מידע על מחיר המוצר המלא, לאחר הנחת מע"מ) 1. Protini Polypeptide