דילוג לתוכן הראשי

מברשות האיפור המומלצות שלי- בלי לקחת משכנתא

💗אני חושבת שכלי העבודה חשובים לא פחות מהמוצרים עצמם, ולכן יש חשיבות רבה למברשות האיפור שלנו. לצורך העניין מיקאפ מעולה שעולה הון קטן יכול להראות קטסטרופה אם מברשת המייקאפ לא מטמיעה אותו בעור כמו שצריך ומשאירה "פסים", ומצד שני גם מייקאפ בינוני יכול להגדיל את הפוטנציאל שלו במריחה נכונה.
לקח לי הרבה זמן להרכיב את "הנבחרת" שלי, במקרה הזה זמן שווה גם הרבה כסף- כי רכשתי הרבה מברשות שבסופו של דבר אכזבו או היו טובות פחות מאחרות. אחרי הרבה ניסוי וטעייה הגעתי למסקנה חותכת- לא צריך לשלם ביוקר כדי לקבל תוצאות טובות ויש עולם שלם אחרי המברשות של מאק או אפילו של סיגמא (שזולות ממאק בהרבה). עולם הקניון באינטרנט חשף אותי לחלופות זולות, ומוצלחות מאד למברשות היקרות.
אז אני מציגה פה את הנבחרת שלי, המברשות שאם היום הייתי מתחילה את אוסף האיפור שלי מחדש- הייתי רוכשת אותן ואותן בלבד (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים):




מייקאפ:

99.9% מהמקרים אני משמשת בביוטי בלנדר. אני מזמינה את הסט הזה של זוג ספוגיות + סבון נוזלי מקאלט, יחד עם הנחת המס יוצא הכי משתלם. 

לאחרונה גיליתי את הספוגית של אקוטולס, שגרמה לי לשבור את הנאמנות הארוכה כי היא אכן מוכיחה ביצועים נהדרים בחצי מהמחיר. הסקירה המלאה כאן.

בפעמים הבודדות שאני משתמשת במברשת (למשל עם האינפלבל של לוראל שמשאיר כתמים שלא יורדים מהספוגית) אני משתמשת בStippling Brush  מסט ברלין של Real Techniques, הסט עצמו כבר לא נמכר אבל את המברשת אפשר לקנות בנפרד כאן. אפשרות טובה נוספת היא Expert Face Brush של Real Techniques (יש אפילו גרסא מוקטנת


פודרה:
יש לי עור מעורב- שומני ולכן אני מאד מקפידה על פידור. את האזור שמתחת לעיניים ואת איזור הT שמועד לפורענות אני מפדרת עם הביוטיבלנד לחה (גם בגזרה זו הספוגית של אקוטולס עושה עבודה פשוט מצויינת), ואת שאר הפנים עם מברשת הפודרה המעולה של אקוטולס- באמת שאין לי מספיק מילים טובות להגיד על המברשת הזו! היא רכה כמו ענן, דחוסה מספיק אבל לא מידי, הצורה שלה מאפשרת להגיע לכל מקום- פשוט מברשת נהדרת.

ברונזר:
לברונזר יש לי 3 מברשות מועדפות, תלוי ברמת הפיגמנט שאני רוצה ובברונזר שאני משתמשת:
האהובה עלי ביותר היא מברשת דואו פייבר גדולה של אקוטולס, למראה קליל יותר אני אוהבת את מברשת דואו פייבר מהסט הזה של Real Techniques ולמראה מרוכז יותר, או למבנה פנים צר המברשת של E.L.F. תהיה נהדרת.

קונטור:
תחילה דיסקליימר- אני לא נוהגת להשתמש בקונטור על בסיס יומיומי, וגם כשכן- אני משתמשת במוצרים חמים יותר כי האפורים נראים עלי כמו לכלוך. לקונטור אני משתמשת במורפי 530 או בדואו פייבר הקטנה מהסט של Real Techniques 

הייליטר:
כשאני משתמשת הפודרה מאירה על שטח גדול אני בוחרת בHighlighting Brush של E.L.F 
להייליט נקודתי (בעצם הלחי) אני הכי אוהבת את מורפי 501  ויש לי גם את זואיבה 134 

סומק:
האהובה עלי ביותר הייתה מורפי E4 שנהרסה לפני כמה חודשים. כרגע המועדפת עלי היא מורפי M509 .  מברשת מצויינת נוספת היא הדואו פייברית הקטנה של אקוטולס, למראה יותר טבעי ואוורירי.

עוד שתי מברשות סופר שימושיות באוסף שלי הן הSetting Brush של Real Techniques  והSmall Tapered Brush של E.L.F.

מברשות עיניים:
אני לא יוצרת לוקים מורכבים מידי ויש לי בעיקר מברשות טשטוש. המותר האהוב עלי מבחינה עלות-ביצועים הוא זואיבה, יש לי כמה מברשות של מאק שלעתי הן טובות אבל ממש לא שוות את המחיר וכמה מברשות של סיגמה שאני פחות אוהבת (הן קשות ודוקרות לטעמי). יש לי גם מברשות רנדומליות של איל מקיאז' ומדינה מילאנו (זצ"ל) אבל אם הייתי צריכה היות להתחיל את האוסף מחדש- הייתי קונה רק מברשות של זואיבה. מברשות ה"חובה" מהמותג מבחינתי הן 221 לטישטושים, 227 (שאמורה להיות דיופ ל217 של מאק, לדעתי טובה ממנה) וה228 לטשטושים יותר מדוייקים.


בשורה התחתונה- יש היום המון אפשרויות נגישות וזולות, מבלי להתפשר על האיכות והרמה. מקווה שהפוסט הזה עזר לכן לגלות חלופות שיחסכו לכן כסף (בשביל לקנות עוד איפור כמובן 😉)

*הקישרים לאתר אייהרב הם קישורי אפיליאט.





תגובות

  1. ממש אוהבת את המוצרים של E.L.F גם מבחינת האיפור שלהם, יש להם כמה מוצרים שתמיד אני רוכשת מחדש.
    תודה על השיתוף

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך אני מארגנת את שידת האיפור שלי?

💗אף פעם לא הייתי בן אדם מסודר. כלומר אני אוהבת סדר, אבל פחות אוהבת לסדר. למרות זאת יש כמה פינות בבית שאני כן נהנית לטפח ולתקתק- פינת האיפור שלי היא אחת מהן. ההעדפות האסתטיות שלי השתנו מאד במהלך השנים, ואני באמצע תהליך של שינוי מאגרנית לקו יותר נקי ופשוט. אין שום ספק שאני לא מינימליסטית, אבל אני הרבה יותר שקולה במה שאני קונה ומכניסה לבית (כתבתי על כך בפוסט הזה ). שידת האיפור שלי היא אחד המקומות המסודרים בבית, ומה שהכי חשוב לי באסתטיקה שלה הוא הפרקטיות- אני צריכה שיהיה לי נוח ונגיש להתארגן בבוקר הלחוץ ומצד שני אני כן אוהבת להתבונן ולהציג את אוסף האיפור שלי- כי הוא משמח אותי. נתחיל בכמה טיפים שעוזרים לי לשמור על הסדר: 1. לכל דבר צריך להיות מקום- זה אולי נשמע בנאלי אבל הרבה יותר קל לסדר ולשמור על הסדר לאורך זמן כאשר ברור לאן צריך להחזיר כל פריט. בלאגן מתחיל (וממשיך) כשפריטים מסתובבים בבית ללא שום תכלית או יעד. 2. לצמצם את כמות הפריטים החשופים כמה שניתן- מה שבחוץ צובר אבק, ולכן אני משאירה בחוץ אך ורק פריטים שבשימוש יומיומי תכוף ושואפת לשמור במקומות סגורים מה שניתן.  3.

תיק איפור שלם מאתר קאלט ביוטי

💗 קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר. הוא מציע שלל מותגי היי אנד, מבצעים תכופים (עליהם אני מעדכנת בקבוצה, שאם אתן עדיין לא חברות בה - זה הזמן! הקליקו כאן )  והכי חשוב- הנחת מע"מ קבועה בקופה. המשלוח לארץ חינמי בהזמנה מעל 40£ ויש כל חודש מותג שמזכה גם הוא במשלוח חינם.  בהזמנה ראשונה תוכלו להנות מ10£ הנחה (לסל מעל 50£) דרך הקישור המפנה שלי ממש כאן . להרכיב תיק איפור אך ורק ממוצרי האתר לא היה אתגר גדול- האתר מציע באמת מגוון עצום של מוצרים נהדרים, כך שלמעשה הפוסט הזה הוא פוסט מומלצים- מה המוצרים הטובים ביותר לדעתי שאפשר לבחור בקטגוריות השונות. אז נתחיל כמובן מהבסיס: קרם הגנה: קרם הגנה הוא בדיוק הגבול בין שלב הטיפוח לבין שלב האיפור- אני משתמשת בקרם הגנה בכל יום. הסיבה שהתעקשתי לכלול אותו בפוסט הזה היא שמדובר בקרם ההגנה האולטימטיבי לטעמי- לא רק מאתר הזה בפרט, אלא בכלל. אני כבר שנים משתמשת ומהללת את קרם ההגנה של THANK YOU FARMER. עד לאחרונה השתמשתי ב Water Sun Cream (הקרם הכחול המקורי) בקיץ, ב Shimmer Sun Essence (הוורוד) בחורף והייתי מרוצה עד הגג. לאחרונה התחלתי

מה חשבתי על המוצרים של DRUNK ELEPHANT?

💗 באיחור לא אופנתי בעליל (אם כי מאד אופייני) הצטרפתי למסיבת ההייפ והתנסתי סוף סוף במוצרי הטיפוח המדוברים של המותג DRUNK ELEPHANT ויש לי חוות דעת מגובשת. בערך.  נתחיל מזה שהמוצרים של המותג יקרים ואפילו מאד. למרות שלא אכפת לי להשקיע במוצרי טיפוח מפנקים שעובדים, כאן תג המחיר היה קצת מוגזם בשבילי למוצרים שמעולם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם יעבדו בשבילי ולכן ערכת התנסות הכוללת מגוון מוצרים בגודל מוקטן היה פתרון סביר והגיוני.  את המותג ניתן לרכוש באתרים  למותג יש מבחר של ערכות מוקטנים- חלקן קבועות וחלקן מתחלפות, ולקח לי קצת זמן עד שמצאתי ערכה שמכילה מספיק מוצרים שאני באמת רוצה לנסות, כי בחלק מהערכות היו מוצרים שלא מתאימים לעור, לשגר ה או לצרכים שלי ואז כל העסק הופך שוב ללא משתלם. הערכה שהזמנתי כללה 5 מוצרים בגודל מכובד, שארבעה מהם היו בוויש ליסט שלי. היא לא הייתה זולה בכלל (84£ לפני הנחות) אבל המוצרים היו בגודל מכובד והרגשתי שזו הערכה המשתלמת עבורי מבחינת עלות-תועלת.  מה בערכה?   (בסוגריים תמצאו מידע על מחיר המוצר המלא, לאחר הנחת מע"מ) 1. Protini Polypeptide