דילוג לתוכן הראשי

טיפוח- שגרת הבוקר שלי

💗קצת רקע על הפרצוף שלי: אני בת 35, העור שלי מעורב-שמן אך מיובש עם נטייה לפגמנטציה (בעיקר הורמונאלית). היום כבר הרבה יותר מאוזן מבעבר. עד לפני שנתיים- שלוש שגרת הטיפוח שלי הסתכמה בקרם לחות ובליסטיקס- ומצב הפנים שלי היה בהתאם. אני לא חושבת שצריך מיליון מוצרים, אבל מה שכן משתמשים בו צריך להתאים למצב העור ולצרכיו- כמובן שלא מה שמתאים לאחת בהכרח יתאים לאחרת, אלו המוצרים שאני מרוצה מהם ועשו את העבודה בשבילי. לכל אחת עור וצרכים אחרים. (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים):
אז... בוקר טוב!

ניקוי:
בשלב הראשון אני מצחצחת שיניים ושוטפת פנים- טיפ של אלופים בשלב הבנאלי הזה הוא להשתמש כל פעם בגבת פנים נקייה. כן- כל בוקר מגבת חדשה. זה יבטיח שלא יעברו לכלוך וחיידקים מיום ליום. אני משתמשת במגבות הקטנות שקונים בחמישיות, יש לי שתי חמישיות כאלו ובסופ"ש מכבסת הכל (ב60 מעלות).
אחרי שטיפת הפנים (אני לא מסבנת את הפנים בבוקר) אני מנקה את הפנים במיים המסיליאריים. של ביודרמה

הזנה:
אחרי ניקוי הפנים אני עוברת לטונר- מי פנים שתפקידם לאזן את החומציות של העור (שבמקרה שלי מפריש הרבה חלב במהלך הלילה). אני משתמשת בטונר מהסדרה הכתומה של אנדלו 
***עדכון***
את הטונר הכתום של אנדלו (שעבר לשגרת הערב) החליף כשלב ראשון טונר הלחות של Dear Klairs שהוא אחת התגליות הנהדרות של התקופה האחרונה. הוא מזין את העור בלחות מבלי להכביד עליו ואני נהנת ממנו גם בבוקר וגם בערב. 
עוד נכנס לשגרת הטיפוח המיסט החלבי של פיקסי, שמבוסס על חומצה הילרונית וגם הוא מיועד למשוך לחות חזרה על העור. אני משתמשת בו בבוקר, בערב, במהלך היום לרענון, עם/בלי איפור- פשוט מוצר נהדר ומפנק. 
לאחר מכן אני עוברת לשלב שהוא לגמרי פינוק- המיסט של מאד היפי, אין לו שום חשיבות מבחינת מרכיבים פעילים אבל הוא מזין את העור, יש בו ויטמין C שהוא אנטיאוקסידנט ועוד תמציות צמחים מפנקות, בקיצור שלב "אקסטרא" שאני מרגישה שעוזר לי להתעורר יותר בכיף.
ואז- לשני הסרומים, אחד לעיניים והשני לפנים.
לעיניים אני משתמשת ברולר של פיקסי- מוצר שזלזלתי בו בהתחלה, טענתי שלא עושה כלום ושום דבר, אבל לאחר שהפסקתי להשתמש בו הבנתי כמה אני צריכה אותו בחיי. דבר ראשון ראש המתכת של הרולר מוריד את הנפיחות של הבוקר, לצורך העניין הזה אפשר להשתמש גם בכפית והיא תעשה את אותה העבודה אבל בתוך הרולר יש סרום שכנראה נותן עבודה טובה, כי לאורך זמן אני רואה שיפור ניכר במצב העור שמתחת לעיניים. (ולא, העובדה שיש במוצר "זהב" לא מסובבת לי את הראש, להפיך, למרות המרכיב הזה אני אוהבת את המוצר).
לפנים אני משתמשת כל בוקר בסרום ויטמין C של מאד היפי, שהוא נספג בשניות, מותיר את העור רך וגמיש ואני נאמנה לו לעד. 
לחות:
עיניים- בגזרה הזו עדיין לא מצאתי את "האחד" שלי. כרגע משתמשת בקרם של וישי שהוא בסדר, בעבר השתמשתי בל'וקסיטאן שהיה נהדר ובשל קליניק שהיה נחמד. אשמח להמלצות.
*** עדכון***
נמצא קרם העיניים שגם קליל ומזין מצד אחד, וגם סופר משתלם. הקרם של InstaNatural הוא המועדף עלי כרגע.
פנים- אני סופר מרוצה מקרם הלחות של the ordinary, הוא בסיסי, לחותי אבל לא שמנוני, נספג היטב- בקיצור כל מה שאני רוצה מקרם לחות.
*** עדכון ***
בנוסף לקרם של the ordinary שאני מעדיפה בחורף, מצאתי לקיץ את קרם נטול השמן של COSRX שהוא כל מה שרציתי ויותר- קרם קליל, נספג היטב, לא גורם להזיע, עם ריח מרענן של ארטיק לימון והכי חשוב- מגיע באריזה סטרילית עם משאבה, בכמות ענקית של 100 מ"ל. בנוסף אני גם מאד מרוצה מהפריימרייזר של סמאשבוקס (בעיקר בקיץ). 
שפתיים- הבאלם של NUXE הוא מרכיב קבוע בשגרת הלילה שלי, בבוקר אני משתמשת באחיו הקטן שמכין את השפתיים יופי לשפתון שיגיע בהמשך.
קרם הגנה- לקח לי הרבה זמן למצוא קרם שגם נספג טוב, גם לא מבריק, גם לא עושה לי חצ'קונים וגם נראה מעולה מתחת לאיפור. ולאחרונה מצאתי שניים! הראשון של Supergoop (שלצערי כבר לא נמכר בביוטי ביי) והשני של Thank You Farmer שניהם אהובים, מצויינים ומומלצים.

תגובות

  1. פוסט מעולה!
    אני כבר הרבה זמן רוצה להזמין את הויטמין סי של מאד היפי. את משתמשת בו בבוקר? קראתי שבויטמין סי צריך להשתמש בלילה כי הוא מאוד לא יציב והשמש מחמצנת אותו. מה דעתך?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יעל
      דבר ראשון- תודה!
      ולשאלתך- ויטמין C נחשב ללא יציב מכיוון שהוא מתחמצן במהירות (לכן למשל רצוי לשתות מיץ תפוזים סחוט במקום, אחרי כחצי שעה באוויר הפתוח לא נותר ויטמין C במשקה), אך הכוונה היא לאחסון ולא לשימוש- לכן הסרום מגיע בבקבוק כהה- למניעת חימצון. לאחר הספיגה בעור האפקט הוא אפילו הפוך- הוא מתפקד כנוגד חימצון בעור (המונע יצירת רדיקלים חופשיים ועוזר למניעת סימני הזדקנות) והוא אף מגביר את היעילות של קרם ההגנה המונח מעליו. בקיצור אני בהחלט ממליצה על שימוש בסרום ויטמין C ביום.

      מחק
    2. וואי ממש תודה על התשובה! 3> אני חדשה בנושא הסרומים והחומצות ועוד מנסה להבין את כללי האצבע והסדר הנכון של הדברים.

      מחק
  2. היי פוסט נהדר!!
    המלצה שלי לקרם עיניים של לבידו
    מ ע ו ל ה!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה אני חושבת על PIXI?

💗 מאז שהמותג הבריטי PIXI נמכר באייהרב, יצא לי להתנסות בלא מעט מוצרים מהמותג- גם בקטגוריית האיפור וגם בקטגוריית הטיפוח. הדעה שלי על המותג מאד לא קוהרנטית- יש מוצרים שנכנסו ישירות לשגרה היומיומית שלי, מוצרים שכבשו את המקומות הראשונים בקטגוריה שלהם מבחינתי- ומוצרים שהיו פלופ מוחלט. המותג נכנס בארה"ב לקטגוריית הדראגסטור, אבל הוא בהחלט בטווח המחירים היקר יותר של הקטגוריה. אז במה שווה להשקיע? מי שרוצה לשמוע את חוות הדעת שלי על המוצרים שניסיתי, בסגנון Countdown מהמוצר הגרוע לטוב בכל קטגוריה- זה הפוסט בשבילה! * כל הקישורים בפוסט מפנים לרכישה באתר אייהרב (כי משם בפועל רכשתי את המוצרים) אבל הם המותג זמין לרכישה גם במגוון אתרים אחרים כמו קאלט ביוטי, lookfantastic, אסוס ועוד.  איפור: 5- אודם Mattelustre (אודם בולט קלאסי): מדובר במוצר שהלך ישירות לפח האשפה אצלי- פעמיים.  למרות שהצבע והמרקם שלו היה ממש לטעמי, לאודם ריח מזעזע וטעם מר שממש לא ניתן להשתמש בו. בפעם הראשונה חשבתי שקיבלתי מוצר מקולקל, אבל כאשר גם המוצר השני הגיע בדיוק אותו הדבר הבנתי ש...

TOP 5- ברונזרים

💗לא תמיד הייתי בקטע של ברונזרים וגם היום אני לא משתמשת אדוקה- נוטה לדבוק בהם בקיץ ולזנוח אותם בחורף. אם אני לא מדייקת בגוון אני יכולה להראות על הספקטרום בין אומפה לומפה להתפלשות בבוץ. מהסיבה הזו לקח לי זמן לצוד את הגוונים והגימורים שמחמיאים לי.  עוד נקודה סופר חשובה בנושא היא המברשת- יש לה חשיבות מכרעת בתוצאה הסופית.  מבחינתי מיציתי את החיפושים, ואוסף הברונזרים הנוכחי שלי הוא די סופי (בתכלס אין שום צורך ביותר מברונזר טוב ומחמיא אחד) ואלו חמשת המומלצים שלי: ⭐ הולה של בנפיט: הברונזר הראשון שקניתי. אי אפשר היה להתעלם מההייפ המטורף סביבו ואכן "לתקופתו" הוא היה מאד מוצלח. הוא יחסית נייטראלי, הגימור שלו מאט אבל לא לגמרי ואני לגמרי זוכרת לו חסד נעורים. האם אקנה אותו שוב כשיגמר? (אם זה יקרה אי פעם)- סביר להניח שלא. אבל הוא בהחלט מוצר טוב שמי שמחזיקה אותו באוסף לא צריכה למהר ולחפש אחרים.  ⭐  באטר ברונזר של פזישנס פורמולה (גוון "ברונזר"): מבין כל הברונזרים שלי הוא הבהיר והנייטראלי ביותר. הוא יתאים להרבה גווני עור (בהירים-בינוניים) ובאמת מגיעות לו כל התשוא...

מברשות האיפור המומלצות שלי- בלי לקחת משכנתא

💗אני חושבת שכלי העבודה חשובים לא פחות מהמוצרים עצמם, ולכן יש חשיבות רבה למברשות האיפור שלנו. לצורך העניין מיקאפ מעולה שעולה הון קטן יכול להראות קטסטרופה אם מברשת המייקאפ לא מטמיעה אותו בעור כמו שצריך ומשאירה "פסים", ומצד שני גם מייקאפ בינוני יכול להגדיל את הפוטנציאל שלו במריחה נכונה. לקח לי הרבה זמן להרכיב את "הנבחרת" שלי, במקרה הזה זמן שווה גם הרבה כסף- כי רכשתי הרבה מברשות שבסופו של דבר אכזבו או היו טובות פחות מאחרות. אחרי הרבה ניסוי וטעייה הגעתי למסקנה חותכת- לא צריך לשלם ביוקר כדי לקבל תוצאות טובות ויש עולם שלם אחרי המברשות של מאק או אפילו של סיגמא (שזולות ממאק בהרבה). עולם הקניון באינטרנט חשף אותי לחלופות זולות, ומוצלחות מאד למברשות היקרות. אז אני מציגה פה את הנבחרת שלי, המברשות שאם היום הייתי מתחילה את אוסף האיפור שלי מחדש- הייתי רוכשת אותן ואותן בלבד (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים): מייקאפ: 99.9% מהמקרים אני משמשת בביוטי בלנדר. אני מזמינה את הסט הזה של זוג ספוגיות + סבון נוזלי מקאלט, יחד עם הנחת המס יוצא הכי משתלם. ...