דילוג לתוכן הראשי

TOP 5- ברונזרים

💗לא תמיד הייתי בקטע של ברונזרים וגם היום אני לא משתמשת אדוקה- נוטה לדבוק בהם בקיץ ולזנוח אותם בחורף.
אם אני לא מדייקת בגוון אני יכולה להראות על הספקטרום בין אומפה לומפה להתפלשות בבוץ. מהסיבה הזו לקח לי זמן לצוד את הגוונים והגימורים שמחמיאים לי. 
עוד נקודה סופר חשובה בנושא היא המברשת- יש לה חשיבות מכרעת בתוצאה הסופית. 
מבחינתי מיציתי את החיפושים, ואוסף הברונזרים הנוכחי שלי הוא די סופי (בתכלס אין שום צורך ביותר מברונזר טוב ומחמיא אחד) ואלו חמשת המומלצים שלי:

הולה של בנפיט: הברונזר הראשון שקניתי. אי אפשר היה להתעלם מההייפ המטורף סביבו ואכן "לתקופתו" הוא היה מאד מוצלח. הוא יחסית נייטראלי, הגימור שלו מאט אבל לא לגמרי ואני לגמרי זוכרת לו חסד נעורים. האם אקנה אותו שוב כשיגמר? (אם זה יקרה אי פעם)- סביר להניח שלא. אבל הוא בהחלט מוצר טוב שמי שמחזיקה אותו באוסף לא צריכה למהר ולחפש אחרים. 
⭐ באטר ברונזר של פזישנס פורמולה (גוון "ברונזר"): מבין כל הברונזרים שלי הוא הבהיר והנייטראלי ביותר. הוא יתאים להרבה גווני עור (בהירים-בינוניים) ובאמת מגיעות לו כל התשואות שהוא מקבל. בגלל הגוון והגימור אני נוטה להשתמש בו גם בחורף ואין ספק שה value for money שלו הוא הגבוה מבין החמישייה. 
⭐ הברונזר האפוי של מילאני (גוון "Dolce"): מה שמיוחד בברונזר הזה הוא הגימור הסאטני שלו. יש לו גימור משי שמזכיר את המוצרים של האוורגלס- הוא נותן לעור מראה זוהר מבלי לנצנץ או להבריק והמראה שמתקבל קיצי, בריא וטבעי. מחבבת אותו מאד. 
⭐ O!mega Bronzer של מארק ג'ייקובס: נציג ההיי אנד באוסף שלי, ומה אומר? שווה. בהחלט שווה. זה הברונזר הכי חם מכולם אבל לא כתום בשום אופן, הפורמולה שלו נטמעת לתוך העור באופן מושלם למראה טבעי וכמעט שאי אפשר לטעות איתו. 
⭐ Filmstar Bronze & Glow של שרלוט טילבורי: המוצר הזה קצת מבלבל, כי מצד אחד הוא נקרא Bronze ומצד שני על מוצר עצמו טבועה המילה sculpt- ואולי זה בדיוק מה שהוא, על הגבול בין ברונזר לבין קונטור וזה בדיוק בדיוק מה שאני אוהבת בו. אני הבנתי שעל תת הגוון שלי מוצרי הקונטור הקרים- אפרפרים נותנים מראה של בוץ במקרה הטוב וחבלה במקרה הרע, ולכן גם כשאני רוצה לחטב את הפנים אני עושה את זה עם מוצרים חמים יחסית. המוצר הזה של שרלוט טילבורי קר בדיוק במידה שבה אני יכולה להשתמש לחיטוב עצמות הלחיים, ולכן מבחינתי הוא "חצי שייך" לקטגוריה הזה, אבל לא תהיה קטגורייה נפרדת לקונטור אז הוא קיבל פה את מקומו. כמובן שגם ההייליטר הצמד הזה מוצלח ביותר.
ואחרונה חביבה אך מאד חשובה היא המברשת האהובה עלי, שהיא מברשת הדואו פייבר של אקו טולס. אין לי מילים לתאר כמה שאני אוהבת אותה וכמה שהיא עושה לי חיים קלים בנושא. היא דחוסה מספיק מצד אחד כדי לאסוף מספיק חומר, אבל לא דחוסה מדי ויחד עם הסיבים השונים מטשטשת את החומר נהדר. גם הגודל והצורה שלה מאימים לי בול. בקיצור באמת מברשת נהדרת במחיר די מצחיק. 



שורה תחתונה:
אם תשאלו אולי איזה ברונזר אחד ויחיד לרכוש- אין ספר שמדובר במארק ג'ייקובס.
אם התקציב מוגבל- פזישנס פורמולה הוא הבחירה הנכונה.
וכמובן לא לוותר על המברשת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה אני חושבת על PIXI?

💗 מאז שהמותג הבריטי PIXI נמכר באייהרב, יצא לי להתנסות בלא מעט מוצרים מהמותג- גם בקטגוריית האיפור וגם בקטגוריית הטיפוח. הדעה שלי על המותג מאד לא קוהרנטית- יש מוצרים שנכנסו ישירות לשגרה היומיומית שלי, מוצרים שכבשו את המקומות הראשונים בקטגוריה שלהם מבחינתי- ומוצרים שהיו פלופ מוחלט. המותג נכנס בארה"ב לקטגוריית הדראגסטור, אבל הוא בהחלט בטווח המחירים היקר יותר של הקטגוריה. אז במה שווה להשקיע? מי שרוצה לשמוע את חוות הדעת שלי על המוצרים שניסיתי, בסגנון Countdown מהמוצר הגרוע לטוב בכל קטגוריה- זה הפוסט בשבילה! * כל הקישורים בפוסט מפנים לרכישה באתר אייהרב (כי משם בפועל רכשתי את המוצרים) אבל הם המותג זמין לרכישה גם במגוון אתרים אחרים כמו קאלט ביוטי, lookfantastic, אסוס ועוד.  איפור: 5- אודם Mattelustre (אודם בולט קלאסי): מדובר במוצר שהלך ישירות לפח האשפה אצלי- פעמיים.  למרות שהצבע והמרקם שלו היה ממש לטעמי, לאודם ריח מזעזע וטעם מר שממש לא ניתן להשתמש בו. בפעם הראשונה חשבתי שקיבלתי מוצר מקולקל, אבל כאשר גם המוצר השני הגיע בדיוק אותו הדבר הבנתי ש...

מברשות האיפור המומלצות שלי- בלי לקחת משכנתא

💗אני חושבת שכלי העבודה חשובים לא פחות מהמוצרים עצמם, ולכן יש חשיבות רבה למברשות האיפור שלנו. לצורך העניין מיקאפ מעולה שעולה הון קטן יכול להראות קטסטרופה אם מברשת המייקאפ לא מטמיעה אותו בעור כמו שצריך ומשאירה "פסים", ומצד שני גם מייקאפ בינוני יכול להגדיל את הפוטנציאל שלו במריחה נכונה. לקח לי הרבה זמן להרכיב את "הנבחרת" שלי, במקרה הזה זמן שווה גם הרבה כסף- כי רכשתי הרבה מברשות שבסופו של דבר אכזבו או היו טובות פחות מאחרות. אחרי הרבה ניסוי וטעייה הגעתי למסקנה חותכת- לא צריך לשלם ביוקר כדי לקבל תוצאות טובות ויש עולם שלם אחרי המברשות של מאק או אפילו של סיגמא (שזולות ממאק בהרבה). עולם הקניון באינטרנט חשף אותי לחלופות זולות, ומוצלחות מאד למברשות היקרות. אז אני מציגה פה את הנבחרת שלי, המברשות שאם היום הייתי מתחילה את אוסף האיפור שלי מחדש- הייתי רוכשת אותן ואותן בלבד (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים): מייקאפ: 99.9% מהמקרים אני משמשת בביוטי בלנדר. אני מזמינה את הסט הזה של זוג ספוגיות + סבון נוזלי מקאלט, יחד עם הנחת המס יוצא הכי משתלם. ...