דילוג לתוכן הראשי

מה באשפה שלי #3

💗 לא יאמן שמיכל האשפה שלי כבר התמלא שוב, או במילים אחרות- מה? כבר נגמר?

אז מה סיימתי לאחרונה? ויותר חשוב- מה חשבתי עליו?

(כרגיל- לחיצה על המילים מודגשות תפנה אתכם לאתר הרלוונטי)

בקטגוריית ה"אמבטיה" הספקתי לסיים כמה מוצרים אהובים:
★ שתי שפורפרות של השמפו הנהדר של Earth Science. אני משתמשת גם במסיכה מאותה סדרה כמרכך (ליתר דיוק הבת שלי משתמשת בהם) ושניהם מוצרים מומלצים שאני רוכשת באופן קבוע.
★ מסיר איפור לעיניים של גרנייה- עוד מוצר קבוע בשגרה שלי. מזמינה פעם בתקופה כמה מיכלים יחד מאתר אכמיסט שם כל מיכל עולה כ10 ש"ח.
★ סקראב לפנים של חברת Andalou Naturals- סקראב מצויין שכבר כתבתי עליו בפוסט הממוקד הזה על סבוני פנים. מעולה בדיוק לתקופה הזו של הקיץ שבו בא לי לקרצף היטב את הפנים ולהסיר מהם את כל הג'יפה שמזג האוויר החם והלח יודע להשאיר על הפנים. כבר רכשתי מיכל חדש.
★ סבון נוזלי של חברת BEAUTYBLENDER- אני משתמשת בו יום יום לניקוי הספוגית לפני האיפור. על שגרת ניקוי מברשות האיפור שלי הרחבתי בפוסט הזה. מדובר במוצר שהוא לגמרי בגדר מותרות, יש חלופות זולות יותר שיעשו עבודה דומה. למרות זאת אני כן מתפנקת ומשתמשת בסבון הזה באופן קבוע. 

גם בקטגוריית הטיפוח סיימתי לא מעט מוצרים:
★ עוד שני מוצרים שסיימתי מערכות ההתנסות (המומלצות!) של Andalou Naturals: מהערכה הוורודה סיימתי את קרם היום- מאד נהנתי ממנו אם כי לא אקנה אותו בגודל מלא, מכיוון שיש קרמים שאני אוהבת יותר והם יותר משתלמים (אחד מהם מגיע ממש בהמשך) מה שהופך אותו למוצר היחיד מערכת ההתנסות שלא הזמנתי גם בגודל מלא. מהערכה הכתומה סיימתי מיכל נוסף של קרם הלילה (היו בידיי שתי ערכות התנסות) ואת הקרם הזה דווקא כן רכשתי בגודל מלא. הוא נעים ומזין ואני משתמשת בו ובקרם הלילה מהסדרה הוורודה לחילופין.
★ קרם עיניים של חברת Vichy- מאז שאכמיסט הפסיקו לשלוח לארץ מוצרים של חברת ל'וקסיטאן לא מצאתי קרם עיניים שאני מוכנה לקיים איתו מערכת יחסים מחייבת. הקרם הזה היה נחמד מאד, נוח לשימוש (מגיע במיכל עם משאבה נוחה) והספיק להמון זמן- בהחלט תמורה טובה למחיר. האם ארכוש שוב? בגדול כן. כרגע יש לי עוד שני (!) קרמים שונים לנסות ואם אף אחד מהם לא יהיה הצלחה מטורפת בהחלט אקנה את הקרם הזה שוב.
סרום של חברת קליניק- קיבלתי אותו כמתנה ברכישה מהאתר. סרום נעים מאד, בהחלט מזין את העור אבל יקר מידי בשבילי ולכן לא ירכש בגודל מלא.
★ קרם פנים של חברת THE ORDINARY- קרם היום המועדף עלי. קרם בסיסי, נעים, נספג היטב, משתלב נהדר עם שאר שגרת הטיפוח שלי (עליה הרחבתי בפוסט הזה) ועם האיפור שמונח מעליו. מחיר סופר משתלם הופך אותו לקרם היום המועדף עלי. THE ORDINARY נמכרים במספר אתרים (קאלט ביוטי, ביוטי ביי, אסוס, ויקטוריה הלת' ועוד) אך המלאי חמקמק. אני תמיד אעדיף לקנות אותו מאתר קאלט ביוטי בגלל הנחת המע"מ, ומידי פעם יש גם משלוח חינם על המותג ואז בכלל הרכישה משתלמת. בפעם האחרונה שזה קרה הצלחתי להזמין את השפורפרת הגדולה (100 מ"ל) והשמחה רבה.
★ מיסט לחות והזנה של חברת Mad Hippie- עוד מוצר חובה בשגרת הבוקר שלי. מיכל חדש כבר נרכש ואני פותחת עם שפריץ מנוזל הפיות וחדי הקרן הזה כל בוקר.

אחרונה חביבה- קטגוריית האיפור:
★ פודרה דחוסה Bye Bye Pores  של חברת IT COSMETICS- קניתי אותה הלפני המון זמן, וברגע שהפאן התחיל לצוץ (מה שקרה מהר מידי) נבהלתי והנחתי אותה בצד. רק לאחרונה אזרתי אומץ לחזור ולסיים אותה. מדובר בפודרה שמבטיחה לטשטש את מראה הנקבוביות- ואכן עומד בהבטחתה במידה מסויימת. האם אקנה אותה שוב? חד משמעית לא. לדעתי אינה מצדיקה את המחיר וכמות החומר בה מזערי.

★ קונסילר NAKED SKIN של חברת urban decay- הקונסילר האהוב עלי ביותר. כפי שניתן לראות בתמונה סחטתי ממנו כל טיפה שכן מאד קשה (עד בלתי אפשרי) להזמין אותו ישירות לארץ. אני מצטיידת במוצר כל פעם שנוסעת לחו"ל (או שמישהו מספיק קרוב לסנג'ור נוסע) ובין לבין מסתפקת בקונסילר FIT ME של מייבילין שהוא חלופה נהדרת וזולה בעיני.
★ ואם כבר מייבילין- המייקאפ האהוב עלי בתקופה האחרונה הוא הFit Me Matte & Poreless Foundation שכבר הזמנתי שפורפרת חדשה ממנו.
★ אחרונות חביבות הן שתי מסקרות- המסקרה של אסנס היא אחת האהובות עלי כבר תקופה ארוכה והמקרה של מילוקה היא תוספת חדשה- התחלנו קצת ברגל שמאל אבל למדתי לאהוב אותה וכן, גם רכשתי אותה שוב.

עוד מוצר אחרון שכמעט שכחתי- תוספים לחיזוק השיער והציפורניים של Nature's Bounty- היתרון הגדול של המוצר הוא שהכדורים מגיעים בצורה של סוכריות גומי מאד טעימות ומאד נוחות לבליעה. לצערי אייהרב לא שולחים מוצרים כאלו בחודשי הקיץ ולכן נאלצתי לחזור לכמוסות של Country Life שנטלתי כבר בעבר- שהן מאד יעילות אך קצת פחות נוחות לבליעה.

אז זה הפח להפעם, עד הפח הבא.....

תגובות

  1. תמיד מחפשת לשדרג את שגרת האיפור שלי במוצרים איכותיים. תודה רבה על ההמלצות.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה אני חושבת על PIXI?

💗 מאז שהמותג הבריטי PIXI נמכר באייהרב, יצא לי להתנסות בלא מעט מוצרים מהמותג- גם בקטגוריית האיפור וגם בקטגוריית הטיפוח. הדעה שלי על המותג מאד לא קוהרנטית- יש מוצרים שנכנסו ישירות לשגרה היומיומית שלי, מוצרים שכבשו את המקומות הראשונים בקטגוריה שלהם מבחינתי- ומוצרים שהיו פלופ מוחלט. המותג נכנס בארה"ב לקטגוריית הדראגסטור, אבל הוא בהחלט בטווח המחירים היקר יותר של הקטגוריה. אז במה שווה להשקיע? מי שרוצה לשמוע את חוות הדעת שלי על המוצרים שניסיתי, בסגנון Countdown מהמוצר הגרוע לטוב בכל קטגוריה- זה הפוסט בשבילה! * כל הקישורים בפוסט מפנים לרכישה באתר אייהרב (כי משם בפועל רכשתי את המוצרים) אבל הם המותג זמין לרכישה גם במגוון אתרים אחרים כמו קאלט ביוטי, lookfantastic, אסוס ועוד.  איפור: 5- אודם Mattelustre (אודם בולט קלאסי): מדובר במוצר שהלך ישירות לפח האשפה אצלי- פעמיים.  למרות שהצבע והמרקם שלו היה ממש לטעמי, לאודם ריח מזעזע וטעם מר שממש לא ניתן להשתמש בו. בפעם הראשונה חשבתי שקיבלתי מוצר מקולקל, אבל כאשר גם המוצר השני הגיע בדיוק אותו הדבר הבנתי ש...

TOP 5- ברונזרים

💗לא תמיד הייתי בקטע של ברונזרים וגם היום אני לא משתמשת אדוקה- נוטה לדבוק בהם בקיץ ולזנוח אותם בחורף. אם אני לא מדייקת בגוון אני יכולה להראות על הספקטרום בין אומפה לומפה להתפלשות בבוץ. מהסיבה הזו לקח לי זמן לצוד את הגוונים והגימורים שמחמיאים לי.  עוד נקודה סופר חשובה בנושא היא המברשת- יש לה חשיבות מכרעת בתוצאה הסופית.  מבחינתי מיציתי את החיפושים, ואוסף הברונזרים הנוכחי שלי הוא די סופי (בתכלס אין שום צורך ביותר מברונזר טוב ומחמיא אחד) ואלו חמשת המומלצים שלי: ⭐ הולה של בנפיט: הברונזר הראשון שקניתי. אי אפשר היה להתעלם מההייפ המטורף סביבו ואכן "לתקופתו" הוא היה מאד מוצלח. הוא יחסית נייטראלי, הגימור שלו מאט אבל לא לגמרי ואני לגמרי זוכרת לו חסד נעורים. האם אקנה אותו שוב כשיגמר? (אם זה יקרה אי פעם)- סביר להניח שלא. אבל הוא בהחלט מוצר טוב שמי שמחזיקה אותו באוסף לא צריכה למהר ולחפש אחרים.  ⭐  באטר ברונזר של פזישנס פורמולה (גוון "ברונזר"): מבין כל הברונזרים שלי הוא הבהיר והנייטראלי ביותר. הוא יתאים להרבה גווני עור (בהירים-בינוניים) ובאמת מגיעות לו כל התשוא...

מברשות האיפור המומלצות שלי- בלי לקחת משכנתא

💗אני חושבת שכלי העבודה חשובים לא פחות מהמוצרים עצמם, ולכן יש חשיבות רבה למברשות האיפור שלנו. לצורך העניין מיקאפ מעולה שעולה הון קטן יכול להראות קטסטרופה אם מברשת המייקאפ לא מטמיעה אותו בעור כמו שצריך ומשאירה "פסים", ומצד שני גם מייקאפ בינוני יכול להגדיל את הפוטנציאל שלו במריחה נכונה. לקח לי הרבה זמן להרכיב את "הנבחרת" שלי, במקרה הזה זמן שווה גם הרבה כסף- כי רכשתי הרבה מברשות שבסופו של דבר אכזבו או היו טובות פחות מאחרות. אחרי הרבה ניסוי וטעייה הגעתי למסקנה חותכת- לא צריך לשלם ביוקר כדי לקבל תוצאות טובות ויש עולם שלם אחרי המברשות של מאק או אפילו של סיגמא (שזולות ממאק בהרבה). עולם הקניון באינטרנט חשף אותי לחלופות זולות, ומוצלחות מאד למברשות היקרות. אז אני מציגה פה את הנבחרת שלי, המברשות שאם היום הייתי מתחילה את אוסף האיפור שלי מחדש- הייתי רוכשת אותן ואותן בלבד (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים): מייקאפ: 99.9% מהמקרים אני משמשת בביוטי בלנדר. אני מזמינה את הסט הזה של זוג ספוגיות + סבון נוזלי מקאלט, יחד עם הנחת המס יוצא הכי משתלם. ...