דילוג לתוכן הראשי

מה באשפה שלי #3

💗 לא יאמן שמיכל האשפה שלי כבר התמלא שוב, או במילים אחרות- מה? כבר נגמר?

אז מה סיימתי לאחרונה? ויותר חשוב- מה חשבתי עליו?

(כרגיל- לחיצה על המילים מודגשות תפנה אתכם לאתר הרלוונטי)

בקטגוריית ה"אמבטיה" הספקתי לסיים כמה מוצרים אהובים:
★ שתי שפורפרות של השמפו הנהדר של Earth Science. אני משתמשת גם במסיכה מאותה סדרה כמרכך (ליתר דיוק הבת שלי משתמשת בהם) ושניהם מוצרים מומלצים שאני רוכשת באופן קבוע.
★ מסיר איפור לעיניים של גרנייה- עוד מוצר קבוע בשגרה שלי. מזמינה פעם בתקופה כמה מיכלים יחד מאתר אכמיסט שם כל מיכל עולה כ10 ש"ח.
★ סקראב לפנים של חברת Andalou Naturals- סקראב מצויין שכבר כתבתי עליו בפוסט הממוקד הזה על סבוני פנים. מעולה בדיוק לתקופה הזו של הקיץ שבו בא לי לקרצף היטב את הפנים ולהסיר מהם את כל הג'יפה שמזג האוויר החם והלח יודע להשאיר על הפנים. כבר רכשתי מיכל חדש.
★ סבון נוזלי של חברת BEAUTYBLENDER- אני משתמשת בו יום יום לניקוי הספוגית לפני האיפור. על שגרת ניקוי מברשות האיפור שלי הרחבתי בפוסט הזה. מדובר במוצר שהוא לגמרי בגדר מותרות, יש חלופות זולות יותר שיעשו עבודה דומה. למרות זאת אני כן מתפנקת ומשתמשת בסבון הזה באופן קבוע. 

גם בקטגוריית הטיפוח סיימתי לא מעט מוצרים:
★ עוד שני מוצרים שסיימתי מערכות ההתנסות (המומלצות!) של Andalou Naturals: מהערכה הוורודה סיימתי את קרם היום- מאד נהנתי ממנו אם כי לא אקנה אותו בגודל מלא, מכיוון שיש קרמים שאני אוהבת יותר והם יותר משתלמים (אחד מהם מגיע ממש בהמשך) מה שהופך אותו למוצר היחיד מערכת ההתנסות שלא הזמנתי גם בגודל מלא. מהערכה הכתומה סיימתי מיכל נוסף של קרם הלילה (היו בידיי שתי ערכות התנסות) ואת הקרם הזה דווקא כן רכשתי בגודל מלא. הוא נעים ומזין ואני משתמשת בו ובקרם הלילה מהסדרה הוורודה לחילופין.
★ קרם עיניים של חברת Vichy- מאז שאכמיסט הפסיקו לשלוח לארץ מוצרים של חברת ל'וקסיטאן לא מצאתי קרם עיניים שאני מוכנה לקיים איתו מערכת יחסים מחייבת. הקרם הזה היה נחמד מאד, נוח לשימוש (מגיע במיכל עם משאבה נוחה) והספיק להמון זמן- בהחלט תמורה טובה למחיר. האם ארכוש שוב? בגדול כן. כרגע יש לי עוד שני (!) קרמים שונים לנסות ואם אף אחד מהם לא יהיה הצלחה מטורפת בהחלט אקנה את הקרם הזה שוב.
סרום של חברת קליניק- קיבלתי אותו כמתנה ברכישה מהאתר. סרום נעים מאד, בהחלט מזין את העור אבל יקר מידי בשבילי ולכן לא ירכש בגודל מלא.
★ קרם פנים של חברת THE ORDINARY- קרם היום המועדף עלי. קרם בסיסי, נעים, נספג היטב, משתלב נהדר עם שאר שגרת הטיפוח שלי (עליה הרחבתי בפוסט הזה) ועם האיפור שמונח מעליו. מחיר סופר משתלם הופך אותו לקרם היום המועדף עלי. THE ORDINARY נמכרים במספר אתרים (קאלט ביוטי, ביוטי ביי, אסוס, ויקטוריה הלת' ועוד) אך המלאי חמקמק. אני תמיד אעדיף לקנות אותו מאתר קאלט ביוטי בגלל הנחת המע"מ, ומידי פעם יש גם משלוח חינם על המותג ואז בכלל הרכישה משתלמת. בפעם האחרונה שזה קרה הצלחתי להזמין את השפורפרת הגדולה (100 מ"ל) והשמחה רבה.
★ מיסט לחות והזנה של חברת Mad Hippie- עוד מוצר חובה בשגרת הבוקר שלי. מיכל חדש כבר נרכש ואני פותחת עם שפריץ מנוזל הפיות וחדי הקרן הזה כל בוקר.

אחרונה חביבה- קטגוריית האיפור:
★ פודרה דחוסה Bye Bye Pores  של חברת IT COSMETICS- קניתי אותה הלפני המון זמן, וברגע שהפאן התחיל לצוץ (מה שקרה מהר מידי) נבהלתי והנחתי אותה בצד. רק לאחרונה אזרתי אומץ לחזור ולסיים אותה. מדובר בפודרה שמבטיחה לטשטש את מראה הנקבוביות- ואכן עומד בהבטחתה במידה מסויימת. האם אקנה אותה שוב? חד משמעית לא. לדעתי אינה מצדיקה את המחיר וכמות החומר בה מזערי.

★ קונסילר NAKED SKIN של חברת urban decay- הקונסילר האהוב עלי ביותר. כפי שניתן לראות בתמונה סחטתי ממנו כל טיפה שכן מאד קשה (עד בלתי אפשרי) להזמין אותו ישירות לארץ. אני מצטיידת במוצר כל פעם שנוסעת לחו"ל (או שמישהו מספיק קרוב לסנג'ור נוסע) ובין לבין מסתפקת בקונסילר FIT ME של מייבילין שהוא חלופה נהדרת וזולה בעיני.
★ ואם כבר מייבילין- המייקאפ האהוב עלי בתקופה האחרונה הוא הFit Me Matte & Poreless Foundation שכבר הזמנתי שפורפרת חדשה ממנו.
★ אחרונות חביבות הן שתי מסקרות- המסקרה של אסנס היא אחת האהובות עלי כבר תקופה ארוכה והמקרה של מילוקה היא תוספת חדשה- התחלנו קצת ברגל שמאל אבל למדתי לאהוב אותה וכן, גם רכשתי אותה שוב.

עוד מוצר אחרון שכמעט שכחתי- תוספים לחיזוק השיער והציפורניים של Nature's Bounty- היתרון הגדול של המוצר הוא שהכדורים מגיעים בצורה של סוכריות גומי מאד טעימות ומאד נוחות לבליעה. לצערי אייהרב לא שולחים מוצרים כאלו בחודשי הקיץ ולכן נאלצתי לחזור לכמוסות של Country Life שנטלתי כבר בעבר- שהן מאד יעילות אך קצת פחות נוחות לבליעה.

אז זה הפח להפעם, עד הפח הבא.....

תגובות

  1. תמיד מחפשת לשדרג את שגרת האיפור שלי במוצרים איכותיים. תודה רבה על ההמלצות.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך אני מארגנת את שידת האיפור שלי?

💗אף פעם לא הייתי בן אדם מסודר. כלומר אני אוהבת סדר, אבל פחות אוהבת לסדר. למרות זאת יש כמה פינות בבית שאני כן נהנית לטפח ולתקתק- פינת האיפור שלי היא אחת מהן. ההעדפות האסתטיות שלי השתנו מאד במהלך השנים, ואני באמצע תהליך של שינוי מאגרנית לקו יותר נקי ופשוט. אין שום ספק שאני לא מינימליסטית, אבל אני הרבה יותר שקולה במה שאני קונה ומכניסה לבית (כתבתי על כך בפוסט הזה ). שידת האיפור שלי היא אחד המקומות המסודרים בבית, ומה שהכי חשוב לי באסתטיקה שלה הוא הפרקטיות- אני צריכה שיהיה לי נוח ונגיש להתארגן בבוקר הלחוץ ומצד שני אני כן אוהבת להתבונן ולהציג את אוסף האיפור שלי- כי הוא משמח אותי. נתחיל בכמה טיפים שעוזרים לי לשמור על הסדר: 1. לכל דבר צריך להיות מקום- זה אולי נשמע בנאלי אבל הרבה יותר קל לסדר ולשמור על הסדר לאורך זמן כאשר ברור לאן צריך להחזיר כל פריט. בלאגן מתחיל (וממשיך) כשפריטים מסתובבים בבית ללא שום תכלית או יעד. 2. לצמצם את כמות הפריטים החשופים כמה שניתן- מה שבחוץ צובר אבק, ולכן אני משאירה בחוץ אך ורק פריטים שבשימוש יומיומי תכוף ושואפת לשמור במקומות סגורים מה שניתן.  3.

תיק איפור שלם מאתר קאלט ביוטי

💗 קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר. הוא מציע שלל מותגי היי אנד, מבצעים תכופים (עליהם אני מעדכנת בקבוצה, שאם אתן עדיין לא חברות בה - זה הזמן! הקליקו כאן )  והכי חשוב- הנחת מע"מ קבועה בקופה. המשלוח לארץ חינמי בהזמנה מעל 40£ ויש כל חודש מותג שמזכה גם הוא במשלוח חינם.  בהזמנה ראשונה תוכלו להנות מ10£ הנחה (לסל מעל 50£) דרך הקישור המפנה שלי ממש כאן . להרכיב תיק איפור אך ורק ממוצרי האתר לא היה אתגר גדול- האתר מציע באמת מגוון עצום של מוצרים נהדרים, כך שלמעשה הפוסט הזה הוא פוסט מומלצים- מה המוצרים הטובים ביותר לדעתי שאפשר לבחור בקטגוריות השונות. אז נתחיל כמובן מהבסיס: קרם הגנה: קרם הגנה הוא בדיוק הגבול בין שלב הטיפוח לבין שלב האיפור- אני משתמשת בקרם הגנה בכל יום. הסיבה שהתעקשתי לכלול אותו בפוסט הזה היא שמדובר בקרם ההגנה האולטימטיבי לטעמי- לא רק מאתר הזה בפרט, אלא בכלל. אני כבר שנים משתמשת ומהללת את קרם ההגנה של THANK YOU FARMER. עד לאחרונה השתמשתי ב Water Sun Cream (הקרם הכחול המקורי) בקיץ, ב Shimmer Sun Essence (הוורוד) בחורף והייתי מרוצה עד הגג. לאחרונה התחלתי

מה חשבתי על המוצרים של DRUNK ELEPHANT?

💗 באיחור לא אופנתי בעליל (אם כי מאד אופייני) הצטרפתי למסיבת ההייפ והתנסתי סוף סוף במוצרי הטיפוח המדוברים של המותג DRUNK ELEPHANT ויש לי חוות דעת מגובשת. בערך.  נתחיל מזה שהמוצרים של המותג יקרים ואפילו מאד. למרות שלא אכפת לי להשקיע במוצרי טיפוח מפנקים שעובדים, כאן תג המחיר היה קצת מוגזם בשבילי למוצרים שמעולם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם יעבדו בשבילי ולכן ערכת התנסות הכוללת מגוון מוצרים בגודל מוקטן היה פתרון סביר והגיוני.  את המותג ניתן לרכוש באתרים  למותג יש מבחר של ערכות מוקטנים- חלקן קבועות וחלקן מתחלפות, ולקח לי קצת זמן עד שמצאתי ערכה שמכילה מספיק מוצרים שאני באמת רוצה לנסות, כי בחלק מהערכות היו מוצרים שלא מתאימים לעור, לשגר ה או לצרכים שלי ואז כל העסק הופך שוב ללא משתלם. הערכה שהזמנתי כללה 5 מוצרים בגודל מכובד, שארבעה מהם היו בוויש ליסט שלי. היא לא הייתה זולה בכלל (84£ לפני הנחות) אבל המוצרים היו בגודל מכובד והרגשתי שזו הערכה המשתלמת עבורי מבחינת עלות-תועלת.  מה בערכה?   (בסוגריים תמצאו מידע על מחיר המוצר המלא, לאחר הנחת מע"מ) 1. Protini Polypeptide