דילוג לתוכן הראשי

מה באשפה שלי?

המבחן האמיתי למוצר מומלץ הוא האם אקנה אותו שוב, מכיוון שהוא לא צריך להיות רק טוב, אלא טוב באופן מיוחד בגזרתו. הפוסט הזה יקח אתכם אל פח האשפה שלי- מוצרים שסיימתי ומוצרים שהשלכתי אחרי שימושים בודדים בלבד. מי ירכש שוב ומי עובר לרשימה השחורה?
(לחיצה על המילים המודגשות יפנה אתכם לדף המוצר)
טונר של סבוקלם שאני מאד אוהבת, קניתי כבר אחד חדש ואני משתשמת בו ובטונר של פיקסי לסרוגין.
מיים מסיליאריים של גרנייה- מוצר טוב, יש לי שני בקבוקים סגורים של ביודרמה ולכן לא ירכש שוב כרגע. (על השימוש שאני עושה במוצר כתבתי בפוסט הזה)
מסיר איפור לעיניים של גרנייה- מוצר וותיק שסיימתי אין ספור בקבוקים ממנו, ממשיכה לרכוש כמובן. אני מזמינה אותו מאתר אכמיסט.
שלוש דוגמיות מתוך ערכות ההתנסות של אנדלו:
קרם יום מהסדרה הכתומה- עשיר מידי בשבילי ולכן לא ירכש בגודל מלא.
פילינג גרגרים לעור עדין מהסדרה הוורודה- אוהבת אותו מאד וכבר נרכש בגודל מלא.
סבון פנים מהסדרה הכחולה- נהנתי ממנו מאד, מיועד לעור שמן ולכן טוב עבורי בעיקר בקיץ, מתכננת לרכוש אותו בגודל מלא.
פודרה של RCMA- הפודרה המועדפת עלי, מושלמת מבחינתי. כמובן שתירכש שוב. אני מזמינה אותה מביוטיביי.
המייקאפ האהוב עלי של בורז'ואה- ההלת'י מיקס- לצערי הרב היצור שלו הופסק והוא הוחלף במוצר אחר (שטרם ניסיתי), כך שלא ירכש שוב.
שתי מסקרות- האוטרפלקס של פופה היא אחת האהובות עלי, תירכש שוב. את המסקרה של אסנס לא אהבתי בכלל, לא עשתה שום אפקט משמעותי לריסים. לא תירכש שוב. 
דוגמית של שמן הלילה LUNA של סאנדיי ריילי- מדובר בתערובת שמנים מבוססת רטינול, מאד אהבתי את המוצר מהתנסות בדוגמית (המכובדת יש לציין) ורכשתי את המוצר בגודל מלא. בדיעבד הגעתי למסקנה שמבחינת חומר פעיל (רטינול) יש מוצרים יעילים יותר, אבל השמן הזה מאד מפנק. בשורה התחתונה כאשר אסיים את הבקבוק הנוכחי אני סקפטית אם אזמין אותו שוב, אבל בינתיים אני נהנית ממנו.
ספוגיות: ספוגית של ביוטיבלנדר הוותיקה והטובה, אני נאמנה לספוגית הזו תקופה ארוכה וכרגע נמצאת בהתלבטות לגבי ההמשך מכיוון שהספוגית של אקוטולס מאד מצאה חן בעיני ואהבתי אותה אפילו יותר מבחינת שימוש (השוותי בין שתי הספוגיות בפוסט הזה) הבעיה שלי היא עמידות המוצר- בעוד שהספוגית של ביוטיבלנד מחזיקה אצלי לפחות חצי שנה בשימוש יומיומי, הספוגית של אקוטולס נקרעה אחרי חודש וחצי של שימוש, מצד שני הספוגית של אקוטולס זולה משמעותית מזו של ביוטיבלנדר (למרות שבחלוקה לפי זמן השימוש הביוטיבלדר יותר משתלמת) אז אני עדיין מתלבטת מה אזמין בהמשך. את הספוגית הקטנה של אקוטולס לא אהבתי בגלל- מאד קשה ולא נוחה בכלל.
אודם של פיקסי שהזמנתי לאחר ההתרשמות הכה חיובית שלי מהאודמים הנוזליים שלהם (שאפילו הגיעו למועדפי החודש שלי). לצערי האודם הגיע נודף ריח וטעם כה רעים שאני חושדת שהגיע מקולקל. אין שום דרך שאני יכולה להתשמש בו, עדיין מתלבטת אם להזמין את המוצר מחדש ולקוות שמדובר בטעות חד פעמית. מסווצ' על היד הצבע והמרקם נאים ביותר.
שתי מסיכות נייר שמאד נהנתי מהן- מסיכת לחות של טוני מולי (שכרגע לא נמכרת יותר באייהרב) ומסיכת לחות של לידרס. אני נוטה להשתמש במסכות יותר בקיץ מאשר בחורף (התחושה הקרה על הפנים פחות קורצת לי בחורף) ויש לי עוד מאגר מסיכות לשימוש במגירה. אני מזמינה אותן בעיקר כאשר אני רוצה להוזיל משלוח באייהרב.
אחרון ולא חביב בכלל, יציר השטן, מוצר שהוא התגלמות הרוע והרשע בעיני- מדבקות החלבונים של סקינפוד- התנסתי בשלושה מוצרים מהליין הזה של החלבונים: מסיכה שאהבתי מאד, סבון פנים שהיה נוראי בעיני והמדבקות האלו- שפשוט השחיתו לי את הפנים אחרי התנסות בודדת. המדבקות האלו מתקשות על הפנים, עד שבלתי אפשרי בעליל לקלף אותן. ההתנסות הכואבת הזו השאירה אותי עם דמעות בעיניים ועם עור מגורה, רגיש ואדום למשך זמן ארוך. ללא ספר המוצר הנוראי ביותר שהתנסתי בו ואני מזהירה את כולם להתרחק ממנו.

אז זו הייתה האשפה שלי בתקופה האחרונה. רוב המוצרים היו טובים, אך הגרועים היו גרועים במיוחד.....

תגובות

  1. אני סקרנית לגבי המסקרה של פופה - מה את אוהבת בה? היא מאריכה\מעבה?

    השבמחק
    תשובות
    1. מאריכה ומפרידה. יוצרת מראה טבעי אך מודגש- אני פחות אוהבת מסקרות מעבות.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה אני חושבת על PIXI?

💗 מאז שהמותג הבריטי PIXI נמכר באייהרב, יצא לי להתנסות בלא מעט מוצרים מהמותג- גם בקטגוריית האיפור וגם בקטגוריית הטיפוח. הדעה שלי על המותג מאד לא קוהרנטית- יש מוצרים שנכנסו ישירות לשגרה היומיומית שלי, מוצרים שכבשו את המקומות הראשונים בקטגוריה שלהם מבחינתי- ומוצרים שהיו פלופ מוחלט. המותג נכנס בארה"ב לקטגוריית הדראגסטור, אבל הוא בהחלט בטווח המחירים היקר יותר של הקטגוריה. אז במה שווה להשקיע? מי שרוצה לשמוע את חוות הדעת שלי על המוצרים שניסיתי, בסגנון Countdown מהמוצר הגרוע לטוב בכל קטגוריה- זה הפוסט בשבילה! * כל הקישורים בפוסט מפנים לרכישה באתר אייהרב (כי משם בפועל רכשתי את המוצרים) אבל הם המותג זמין לרכישה גם במגוון אתרים אחרים כמו קאלט ביוטי, lookfantastic, אסוס ועוד.  איפור: 5- אודם Mattelustre (אודם בולט קלאסי): מדובר במוצר שהלך ישירות לפח האשפה אצלי- פעמיים.  למרות שהצבע והמרקם שלו היה ממש לטעמי, לאודם ריח מזעזע וטעם מר שממש לא ניתן להשתמש בו. בפעם הראשונה חשבתי שקיבלתי מוצר מקולקל, אבל כאשר גם המוצר השני הגיע בדיוק אותו הדבר הבנתי ש...

TOP 5- ברונזרים

💗לא תמיד הייתי בקטע של ברונזרים וגם היום אני לא משתמשת אדוקה- נוטה לדבוק בהם בקיץ ולזנוח אותם בחורף. אם אני לא מדייקת בגוון אני יכולה להראות על הספקטרום בין אומפה לומפה להתפלשות בבוץ. מהסיבה הזו לקח לי זמן לצוד את הגוונים והגימורים שמחמיאים לי.  עוד נקודה סופר חשובה בנושא היא המברשת- יש לה חשיבות מכרעת בתוצאה הסופית.  מבחינתי מיציתי את החיפושים, ואוסף הברונזרים הנוכחי שלי הוא די סופי (בתכלס אין שום צורך ביותר מברונזר טוב ומחמיא אחד) ואלו חמשת המומלצים שלי: ⭐ הולה של בנפיט: הברונזר הראשון שקניתי. אי אפשר היה להתעלם מההייפ המטורף סביבו ואכן "לתקופתו" הוא היה מאד מוצלח. הוא יחסית נייטראלי, הגימור שלו מאט אבל לא לגמרי ואני לגמרי זוכרת לו חסד נעורים. האם אקנה אותו שוב כשיגמר? (אם זה יקרה אי פעם)- סביר להניח שלא. אבל הוא בהחלט מוצר טוב שמי שמחזיקה אותו באוסף לא צריכה למהר ולחפש אחרים.  ⭐  באטר ברונזר של פזישנס פורמולה (גוון "ברונזר"): מבין כל הברונזרים שלי הוא הבהיר והנייטראלי ביותר. הוא יתאים להרבה גווני עור (בהירים-בינוניים) ובאמת מגיעות לו כל התשוא...

מברשות האיפור המומלצות שלי- בלי לקחת משכנתא

💗אני חושבת שכלי העבודה חשובים לא פחות מהמוצרים עצמם, ולכן יש חשיבות רבה למברשות האיפור שלנו. לצורך העניין מיקאפ מעולה שעולה הון קטן יכול להראות קטסטרופה אם מברשת המייקאפ לא מטמיעה אותו בעור כמו שצריך ומשאירה "פסים", ומצד שני גם מייקאפ בינוני יכול להגדיל את הפוטנציאל שלו במריחה נכונה. לקח לי הרבה זמן להרכיב את "הנבחרת" שלי, במקרה הזה זמן שווה גם הרבה כסף- כי רכשתי הרבה מברשות שבסופו של דבר אכזבו או היו טובות פחות מאחרות. אחרי הרבה ניסוי וטעייה הגעתי למסקנה חותכת- לא צריך לשלם ביוקר כדי לקבל תוצאות טובות ויש עולם שלם אחרי המברשות של מאק או אפילו של סיגמא (שזולות ממאק בהרבה). עולם הקניון באינטרנט חשף אותי לחלופות זולות, ומוצלחות מאד למברשות היקרות. אז אני מציגה פה את הנבחרת שלי, המברשות שאם היום הייתי מתחילה את אוסף האיפור שלי מחדש- הייתי רוכשת אותן ואותן בלבד (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים): מייקאפ: 99.9% מהמקרים אני משמשת בביוטי בלנדר. אני מזמינה את הסט הזה של זוג ספוגיות + סבון נוזלי מקאלט, יחד עם הנחת המס יוצא הכי משתלם. ...