דילוג לתוכן הראשי

מה באשפה שלי?

המבחן האמיתי למוצר מומלץ הוא האם אקנה אותו שוב, מכיוון שהוא לא צריך להיות רק טוב, אלא טוב באופן מיוחד בגזרתו. הפוסט הזה יקח אתכם אל פח האשפה שלי- מוצרים שסיימתי ומוצרים שהשלכתי אחרי שימושים בודדים בלבד. מי ירכש שוב ומי עובר לרשימה השחורה?
(לחיצה על המילים המודגשות יפנה אתכם לדף המוצר)
טונר של סבוקלם שאני מאד אוהבת, קניתי כבר אחד חדש ואני משתשמת בו ובטונר של פיקסי לסרוגין.
מיים מסיליאריים של גרנייה- מוצר טוב, יש לי שני בקבוקים סגורים של ביודרמה ולכן לא ירכש שוב כרגע. (על השימוש שאני עושה במוצר כתבתי בפוסט הזה)
מסיר איפור לעיניים של גרנייה- מוצר וותיק שסיימתי אין ספור בקבוקים ממנו, ממשיכה לרכוש כמובן. אני מזמינה אותו מאתר אכמיסט.
שלוש דוגמיות מתוך ערכות ההתנסות של אנדלו:
קרם יום מהסדרה הכתומה- עשיר מידי בשבילי ולכן לא ירכש בגודל מלא.
פילינג גרגרים לעור עדין מהסדרה הוורודה- אוהבת אותו מאד וכבר נרכש בגודל מלא.
סבון פנים מהסדרה הכחולה- נהנתי ממנו מאד, מיועד לעור שמן ולכן טוב עבורי בעיקר בקיץ, מתכננת לרכוש אותו בגודל מלא.
פודרה של RCMA- הפודרה המועדפת עלי, מושלמת מבחינתי. כמובן שתירכש שוב. אני מזמינה אותה מביוטיביי.
המייקאפ האהוב עלי של בורז'ואה- ההלת'י מיקס- לצערי הרב היצור שלו הופסק והוא הוחלף במוצר אחר (שטרם ניסיתי), כך שלא ירכש שוב.
שתי מסקרות- האוטרפלקס של פופה היא אחת האהובות עלי, תירכש שוב. את המסקרה של אסנס לא אהבתי בכלל, לא עשתה שום אפקט משמעותי לריסים. לא תירכש שוב. 
דוגמית של שמן הלילה LUNA של סאנדיי ריילי- מדובר בתערובת שמנים מבוססת רטינול, מאד אהבתי את המוצר מהתנסות בדוגמית (המכובדת יש לציין) ורכשתי את המוצר בגודל מלא. בדיעבד הגעתי למסקנה שמבחינת חומר פעיל (רטינול) יש מוצרים יעילים יותר, אבל השמן הזה מאד מפנק. בשורה התחתונה כאשר אסיים את הבקבוק הנוכחי אני סקפטית אם אזמין אותו שוב, אבל בינתיים אני נהנית ממנו.
ספוגיות: ספוגית של ביוטיבלנדר הוותיקה והטובה, אני נאמנה לספוגית הזו תקופה ארוכה וכרגע נמצאת בהתלבטות לגבי ההמשך מכיוון שהספוגית של אקוטולס מאד מצאה חן בעיני ואהבתי אותה אפילו יותר מבחינת שימוש (השוותי בין שתי הספוגיות בפוסט הזה) הבעיה שלי היא עמידות המוצר- בעוד שהספוגית של ביוטיבלנד מחזיקה אצלי לפחות חצי שנה בשימוש יומיומי, הספוגית של אקוטולס נקרעה אחרי חודש וחצי של שימוש, מצד שני הספוגית של אקוטולס זולה משמעותית מזו של ביוטיבלנדר (למרות שבחלוקה לפי זמן השימוש הביוטיבלדר יותר משתלמת) אז אני עדיין מתלבטת מה אזמין בהמשך. את הספוגית הקטנה של אקוטולס לא אהבתי בגלל- מאד קשה ולא נוחה בכלל.
אודם של פיקסי שהזמנתי לאחר ההתרשמות הכה חיובית שלי מהאודמים הנוזליים שלהם (שאפילו הגיעו למועדפי החודש שלי). לצערי האודם הגיע נודף ריח וטעם כה רעים שאני חושדת שהגיע מקולקל. אין שום דרך שאני יכולה להתשמש בו, עדיין מתלבטת אם להזמין את המוצר מחדש ולקוות שמדובר בטעות חד פעמית. מסווצ' על היד הצבע והמרקם נאים ביותר.
שתי מסיכות נייר שמאד נהנתי מהן- מסיכת לחות של טוני מולי (שכרגע לא נמכרת יותר באייהרב) ומסיכת לחות של לידרס. אני נוטה להשתמש במסכות יותר בקיץ מאשר בחורף (התחושה הקרה על הפנים פחות קורצת לי בחורף) ויש לי עוד מאגר מסיכות לשימוש במגירה. אני מזמינה אותן בעיקר כאשר אני רוצה להוזיל משלוח באייהרב.
אחרון ולא חביב בכלל, יציר השטן, מוצר שהוא התגלמות הרוע והרשע בעיני- מדבקות החלבונים של סקינפוד- התנסתי בשלושה מוצרים מהליין הזה של החלבונים: מסיכה שאהבתי מאד, סבון פנים שהיה נוראי בעיני והמדבקות האלו- שפשוט השחיתו לי את הפנים אחרי התנסות בודדת. המדבקות האלו מתקשות על הפנים, עד שבלתי אפשרי בעליל לקלף אותן. ההתנסות הכואבת הזו השאירה אותי עם דמעות בעיניים ועם עור מגורה, רגיש ואדום למשך זמן ארוך. ללא ספר המוצר הנוראי ביותר שהתנסתי בו ואני מזהירה את כולם להתרחק ממנו.

אז זו הייתה האשפה שלי בתקופה האחרונה. רוב המוצרים היו טובים, אך הגרועים היו גרועים במיוחד.....

תגובות

  1. אני סקרנית לגבי המסקרה של פופה - מה את אוהבת בה? היא מאריכה\מעבה?

    השבמחק
    תשובות
    1. מאריכה ומפרידה. יוצרת מראה טבעי אך מודגש- אני פחות אוהבת מסקרות מעבות.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך אני מארגנת את שידת האיפור שלי?

💗אף פעם לא הייתי בן אדם מסודר. כלומר אני אוהבת סדר, אבל פחות אוהבת לסדר. למרות זאת יש כמה פינות בבית שאני כן נהנית לטפח ולתקתק- פינת האיפור שלי היא אחת מהן. ההעדפות האסתטיות שלי השתנו מאד במהלך השנים, ואני באמצע תהליך של שינוי מאגרנית לקו יותר נקי ופשוט. אין שום ספק שאני לא מינימליסטית, אבל אני הרבה יותר שקולה במה שאני קונה ומכניסה לבית (כתבתי על כך בפוסט הזה ). שידת האיפור שלי היא אחד המקומות המסודרים בבית, ומה שהכי חשוב לי באסתטיקה שלה הוא הפרקטיות- אני צריכה שיהיה לי נוח ונגיש להתארגן בבוקר הלחוץ ומצד שני אני כן אוהבת להתבונן ולהציג את אוסף האיפור שלי- כי הוא משמח אותי. נתחיל בכמה טיפים שעוזרים לי לשמור על הסדר: 1. לכל דבר צריך להיות מקום- זה אולי נשמע בנאלי אבל הרבה יותר קל לסדר ולשמור על הסדר לאורך זמן כאשר ברור לאן צריך להחזיר כל פריט. בלאגן מתחיל (וממשיך) כשפריטים מסתובבים בבית ללא שום תכלית או יעד. 2. לצמצם את כמות הפריטים החשופים כמה שניתן- מה שבחוץ צובר אבק, ולכן אני משאירה בחוץ אך ורק פריטים שבשימוש יומיומי תכוף ושואפת לשמור במקומות סגורים מה שניתן.  3.

תיק איפור שלם מאתר קאלט ביוטי

💗 קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר. הוא מציע שלל מותגי היי אנד, מבצעים תכופים (עליהם אני מעדכנת בקבוצה, שאם אתן עדיין לא חברות בה - זה הזמן! הקליקו כאן )  והכי חשוב- הנחת מע"מ קבועה בקופה. המשלוח לארץ חינמי בהזמנה מעל 40£ ויש כל חודש מותג שמזכה גם הוא במשלוח חינם.  בהזמנה ראשונה תוכלו להנות מ10£ הנחה (לסל מעל 50£) דרך הקישור המפנה שלי ממש כאן . להרכיב תיק איפור אך ורק ממוצרי האתר לא היה אתגר גדול- האתר מציע באמת מגוון עצום של מוצרים נהדרים, כך שלמעשה הפוסט הזה הוא פוסט מומלצים- מה המוצרים הטובים ביותר לדעתי שאפשר לבחור בקטגוריות השונות. אז נתחיל כמובן מהבסיס: קרם הגנה: קרם הגנה הוא בדיוק הגבול בין שלב הטיפוח לבין שלב האיפור- אני משתמשת בקרם הגנה בכל יום. הסיבה שהתעקשתי לכלול אותו בפוסט הזה היא שמדובר בקרם ההגנה האולטימטיבי לטעמי- לא רק מאתר הזה בפרט, אלא בכלל. אני כבר שנים משתמשת ומהללת את קרם ההגנה של THANK YOU FARMER. עד לאחרונה השתמשתי ב Water Sun Cream (הקרם הכחול המקורי) בקיץ, ב Shimmer Sun Essence (הוורוד) בחורף והייתי מרוצה עד הגג. לאחרונה התחלתי

מה חשבתי על המוצרים של DRUNK ELEPHANT?

💗 באיחור לא אופנתי בעליל (אם כי מאד אופייני) הצטרפתי למסיבת ההייפ והתנסתי סוף סוף במוצרי הטיפוח המדוברים של המותג DRUNK ELEPHANT ויש לי חוות דעת מגובשת. בערך.  נתחיל מזה שהמוצרים של המותג יקרים ואפילו מאד. למרות שלא אכפת לי להשקיע במוצרי טיפוח מפנקים שעובדים, כאן תג המחיר היה קצת מוגזם בשבילי למוצרים שמעולם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם יעבדו בשבילי ולכן ערכת התנסות הכוללת מגוון מוצרים בגודל מוקטן היה פתרון סביר והגיוני.  את המותג ניתן לרכוש באתרים  למותג יש מבחר של ערכות מוקטנים- חלקן קבועות וחלקן מתחלפות, ולקח לי קצת זמן עד שמצאתי ערכה שמכילה מספיק מוצרים שאני באמת רוצה לנסות, כי בחלק מהערכות היו מוצרים שלא מתאימים לעור, לשגר ה או לצרכים שלי ואז כל העסק הופך שוב ללא משתלם. הערכה שהזמנתי כללה 5 מוצרים בגודל מכובד, שארבעה מהם היו בוויש ליסט שלי. היא לא הייתה זולה בכלל (84£ לפני הנחות) אבל המוצרים היו בגודל מכובד והרגשתי שזו הערכה המשתלמת עבורי מבחינת עלות-תועלת.  מה בערכה?   (בסוגריים תמצאו מידע על מחיר המוצר המלא, לאחר הנחת מע"מ) 1. Protini Polypeptide