דילוג לתוכן הראשי

מה כדאי לקנות באייהרב? חלק 1

💗 חלק 1- טיפוח
אני מאד אוהבת לקנות ברשת. אני חושבת שהרוב הגדול של הקניות שלי נעשה און ליין ולא בחנות פיזית רגילה. המצב עד כדי כך חמור שהבת שלי חושבת ש"הדואר" זה שם של חנות בגדים.

מבין כל האתרים אתר אייהרב חביב עלי ביותר- יש בו מגוון גדול של מוצרי יופי וטיפוח במחירים יחסית נגישים, וגם קטגוריה נחמדה של מוצרים לילדים ומוצרי מכולת.
אני מזמינה מהאתר כשתי הזמנות בחודש, כך שהתנסתי במגוון רב של מוצרים טובים יותר וטובים פחות. אספתי את המוצרים המומלצים ביותר עד כה מבחינתי. אחלק את ההמלצות לשלושה תחומים: טיפוח, איפור ומוצרים לילדים.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים?
1. משלוח- מחיר המשלוח באתר מושפע מהרכב החבילה. יש מוצרים שמוגדרים כ Shipping Saver והם מוזילים את מחיר המשלוח.
יש שלושה סוגי משלוחים: 
גלובל מייל- זול יותר עד חינמי (תלוי כאמור בהרכב החבילה) אך הוא ללא מעקב ויכול לקחת כשלושה שבועות ואף יותר.
משלוח עם מספר מעקב: אפשרות חדשה יחסית באתר.
DHL- יקר יותר, יכול להגיע ל7₪ עם מספיק מוזילי משלוח בחבילה, מגיע תוך ימים ספורים עם שליח עד הבית או לנקודת איסוף לבחירתך. אני בדרך כלל בוחרת בשיטה הזו ומשלמת 7-30 ₪ משלוח
2. הנחות: בכל יום רביעי בשעה 20:00 מתחלפים מותגי השבוע- מותגים שנמכרים בהנחה בשבוע הקרוב. 
בנוסף יש קודים לא קבועים להנחות נוספות.
5% הנחה הדדית בשימוש בקוד אישי. הקוד שלי לשימושכם: SCH570.
הפוסט הזה יתמקד בטיפוח: 

לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכם לדף המוצר באתר.

נתחיל עם שלושת המוצרים הבסיסים ביותר בשגרת האיפור שלי, אלו שנשארים קבועים תמיד:


קרם החומצות של Earth Science- מדובר בקרם לילה המכיל חומצה לקטית, גליקולית והילרונית. המטרה היא לעשות פילינג כימי לפנים (בניגוד לפיליג פיסי עם גרגרים) ובכך לעודד את התחדשות העור. הקרם הזה עשה פלאים לעור שלי מאז שהתחלתי להשתמש בו ואני משתמשת בו בקביעות- כפעמיים בשבוע בקיץ ושלוש-ארבע פעמים בחורף. 

סרום ויטמין C של Mad Hippie- כשהזמנתי את הסרום הזה לראשונה קיוויתי שיעזור לי בהבהרת הפיגמנטציה שנותרה לי בפנים מההריונות. למרות ששמעתי טענות על כך שהוא פחות יעיל ממוצרים אחרים נוכחתי כי הוא כן אפקטיבי ולי אישית עזר בהפחתה משמעותית של הפיגמנטציה ובאיחוד גוון הפנים. אני ממשיכה להשתמש בו באופן קבוע כל בוקר כסרום יום- הוא נספג מהר, משאיר את העור רך ונעים והאיפור נראה טוב יותר מעליו. 
שמן רוז היפ- שמן המכיל חומצות שומן ומייחסים לו סגולות של ריפוי צלקות, חידוש תאים וטשטוש קמטים. אני משתמשת בו במקום קרם לילה (כן, למרות שהעור שלי מעורב-שומני) והוא פשוט נהדר. עזר לי משמעותית בטשטוש צלקות שנשארו לי מפצעונים הורמונליים. כן יש לו ריח חזק ולא הכי נעים (מישהו אמר דגים?) אבל אני אישית התרגלתי ואני כבר לא מריחה אותו בכלל. 
עוד מוצר אהוב שהוא בגדר "פינוק" הוא המיסט של Mad Hippie- מכיל ויטמין C ועוד שלל תמציות צמחים מרעננות שהופכות אותו למוצר המושלם כדי "להעיר" את העור בבוקר. אני לא מתייחסת אליו כאל מוצר טיפולי אלא כמוצר מפנק שכיף להתחיל איתו את היום.  
טונר לחות קוראני של חברת Dear Klaris הטונר הזה הוא אהבה ממבט ראשון והוא בשימוש קבוע פעמיים ביום- בבוקר ובערב. לא מדובר בטונר במובן הקלאסי- מטרת המוצר היא להחדיר לחות לעור: מטפטפים כמה טיפות לכף היד ומחדירים לעור בטפיחות.
מיסט חלבי של PIXI- אני מתה על מיסטים ואפילו הקדשתי להם פוסט מיוחד, המיסט הזה נכנס בקלות לרשימת המיסטים האהובים עלי. מדובר במיסט שמבוסס על חומצה הילרונית ומיועד להוסיף לחות לעור. הוא פשוט נהדר ואני משתמשת בו לפני/אחרי/בלי איפור.
סרום לילה של Missha- יש שיטענו כי מדובר בדיופ לסרום המפורסם (והיקר להחריד) של אסתי לאודר, אני לא יכולה לטעון כך כי לא ניסיתי אותו, אבל אני כן יכולה להגיד בבטחה כי מדובר בסרום לילה מהמם! אני מתמידה כבר זמן רב בשימוש בו ולא רואה את עצמי מוותרת עליו בקרוב. 
קרם ההגנה של Thank You Farmer במרקם נהדר- לא שומני ולא דביק. נספג היטב ונראה נהדר מתחת לאיפור.  
ערכות ההתנסות של אנדלו- אנדלו הוא מותג שאני מאד אוהבת באייהרב. אכתוב פוסט סקירה ממוקד על המותג אבל בינתיים אמליץ בחום על ערכות ההתנסות שלהם. יש להם ארבע סדרות עיקריות של מוצרים לפי צורכי העור, בכל ערכה חמישה מוצרים מוקטנים בגודל מכובד המספיק לתקופת התנסות ארוכה. ארבעת הסדרות הן:

סדרה כחולה המיועדת ל"טיהור" (מכוונת לעור ששמן) 
סדרה כתומה המיועדת להבהרת העור 
סדרה וורודה לעור עדין 
סדרה סגולה המיועדת לאנטי אייג'ינג 
אני התנסתי בשלוש ערכות מתוך הארבע, והאהובה עלי ביותר היא הערכה הוורודה (למרות שגם בערכה הכחולה והכתומה מצאתי מוצרים מנצחים)
מסיכה לשפתיים של Laneige- מרככת ומלחחת את השפתיים. מוצר מציל חיים למי שמשתמשת באופן קבוע בשפתונים נוזליים- כמוני. פשוט מוצר נהדר!  

מסיכה לשיער של Too Cool for School- מסיכה פשוט מצויינת ללחות והזנה! ניצחה מסיכות יוקרתיות אחרות שניסיתי והיו הרבה פחות טובות ממנה.
שמפו ומסיכה לשיער של Earth Science- לי המוצרים האלו פחות התאימו, אבל הם נהדרים לתלתלים של הבת המתוקה שלי. מאז שאני חופפת לה בהם אני לא חוזרת לסרקל....
יש אפשרות להזמין שפורפרת מוקטנת להתנסות. 
מוצרים של פיקסי: עוד מותג אהוב. ניסיתי לא מעט מוצרים מהמותג גם בגזרת האיפור וגם בגזרת הטיפוח. המוצרים המומלצים ביותר מבחינתי הם סרום השמנים המצוין והמזין שלהם:  , רולר לעיניים שבהתחלה חשדתי בו מאד, אך נוכחתי לגלות שהוא מוצר נהדר  , טונר החומצה הגליקולית - שהיה חזק מידי עבורי בקיץ (והעדפתי את הגרסה של סבוקלם במקומו) אבל עכשיו בחורף אני נהנית ממנו מאד  ואחרונים חביבים הם הפדים של החומצה הגליקולית (בריכוז גבוה של 20%) שאני משתמשת בהם לזרועות ולכפות הרגליים (למרות שבמקור מיועדים לפנים ולמחשוף, לא לשימוש יומיומי כמובן) .
עוד מוצר חדש שהצטרף לנבחרת המוצרים האהובים עלי מהמותג הוא המיסט החלבי שמכיל חומצה הילרונית והוא ממש מרענן וכיפי. אני משתמשת בו בבוקר אבל גם בהמשך היום לרענון.
שמן שקדים- כמה פשוט ככה יעיל. אני מעסה כמה טיפות לשיער רטוב אחרי חפיפה וזה הופך את השיער העקשן שלי לממושמע הרבה יותר.  
מקווה שמצאתם את הפוסט הזה מועיל, ושתהנו מהמוצרים. בפוסטים הבאים אתמקד בקטגוריות האיפור והמוצרים לילדים.



*הקישורים לאתר אייהרב הם קישורי אפילייט.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך אני מארגנת את שידת האיפור שלי?

💗אף פעם לא הייתי בן אדם מסודר. כלומר אני אוהבת סדר, אבל פחות אוהבת לסדר. למרות זאת יש כמה פינות בבית שאני כן נהנית לטפח ולתקתק- פינת האיפור שלי היא אחת מהן. ההעדפות האסתטיות שלי השתנו מאד במהלך השנים, ואני באמצע תהליך של שינוי מאגרנית לקו יותר נקי ופשוט. אין שום ספק שאני לא מינימליסטית, אבל אני הרבה יותר שקולה במה שאני קונה ומכניסה לבית (כתבתי על כך בפוסט הזה ). שידת האיפור שלי היא אחד המקומות המסודרים בבית, ומה שהכי חשוב לי באסתטיקה שלה הוא הפרקטיות- אני צריכה שיהיה לי נוח ונגיש להתארגן בבוקר הלחוץ ומצד שני אני כן אוהבת להתבונן ולהציג את אוסף האיפור שלי- כי הוא משמח אותי. נתחיל בכמה טיפים שעוזרים לי לשמור על הסדר: 1. לכל דבר צריך להיות מקום- זה אולי נשמע בנאלי אבל הרבה יותר קל לסדר ולשמור על הסדר לאורך זמן כאשר ברור לאן צריך להחזיר כל פריט. בלאגן מתחיל (וממשיך) כשפריטים מסתובבים בבית ללא שום תכלית או יעד. 2. לצמצם את כמות הפריטים החשופים כמה שניתן- מה שבחוץ צובר אבק, ולכן אני משאירה בחוץ אך ורק פריטים שבשימוש יומיומי תכוף ושואפת לשמור במקומות סגורים מה שניתן.  3.

תיק איפור שלם מאתר קאלט ביוטי

💗 קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר. הוא מציע שלל מותגי היי אנד, מבצעים תכופים (עליהם אני מעדכנת בקבוצה, שאם אתן עדיין לא חברות בה - זה הזמן! הקליקו כאן )  והכי חשוב- הנחת מע"מ קבועה בקופה. המשלוח לארץ חינמי בהזמנה מעל 40£ ויש כל חודש מותג שמזכה גם הוא במשלוח חינם.  בהזמנה ראשונה תוכלו להנות מ10£ הנחה (לסל מעל 50£) דרך הקישור המפנה שלי ממש כאן . להרכיב תיק איפור אך ורק ממוצרי האתר לא היה אתגר גדול- האתר מציע באמת מגוון עצום של מוצרים נהדרים, כך שלמעשה הפוסט הזה הוא פוסט מומלצים- מה המוצרים הטובים ביותר לדעתי שאפשר לבחור בקטגוריות השונות. אז נתחיל כמובן מהבסיס: קרם הגנה: קרם הגנה הוא בדיוק הגבול בין שלב הטיפוח לבין שלב האיפור- אני משתמשת בקרם הגנה בכל יום. הסיבה שהתעקשתי לכלול אותו בפוסט הזה היא שמדובר בקרם ההגנה האולטימטיבי לטעמי- לא רק מאתר הזה בפרט, אלא בכלל. אני כבר שנים משתמשת ומהללת את קרם ההגנה של THANK YOU FARMER. עד לאחרונה השתמשתי ב Water Sun Cream (הקרם הכחול המקורי) בקיץ, ב Shimmer Sun Essence (הוורוד) בחורף והייתי מרוצה עד הגג. לאחרונה התחלתי

מה חשבתי על המוצרים של DRUNK ELEPHANT?

💗 באיחור לא אופנתי בעליל (אם כי מאד אופייני) הצטרפתי למסיבת ההייפ והתנסתי סוף סוף במוצרי הטיפוח המדוברים של המותג DRUNK ELEPHANT ויש לי חוות דעת מגובשת. בערך.  נתחיל מזה שהמוצרים של המותג יקרים ואפילו מאד. למרות שלא אכפת לי להשקיע במוצרי טיפוח מפנקים שעובדים, כאן תג המחיר היה קצת מוגזם בשבילי למוצרים שמעולם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם יעבדו בשבילי ולכן ערכת התנסות הכוללת מגוון מוצרים בגודל מוקטן היה פתרון סביר והגיוני.  את המותג ניתן לרכוש באתרים  למותג יש מבחר של ערכות מוקטנים- חלקן קבועות וחלקן מתחלפות, ולקח לי קצת זמן עד שמצאתי ערכה שמכילה מספיק מוצרים שאני באמת רוצה לנסות, כי בחלק מהערכות היו מוצרים שלא מתאימים לעור, לשגר ה או לצרכים שלי ואז כל העסק הופך שוב ללא משתלם. הערכה שהזמנתי כללה 5 מוצרים בגודל מכובד, שארבעה מהם היו בוויש ליסט שלי. היא לא הייתה זולה בכלל (84£ לפני הנחות) אבל המוצרים היו בגודל מכובד והרגשתי שזו הערכה המשתלמת עבורי מבחינת עלות-תועלת.  מה בערכה?   (בסוגריים תמצאו מידע על מחיר המוצר המלא, לאחר הנחת מע"מ) 1. Protini Polypeptide