דילוג לתוכן הראשי

המדריך למתאפרת המתחילה:

💗יצא לי בזמן האחרון לעסוק בכמה הזדמנויות שונות בהרכבת או השלמת ערכת איפור בסיסית לבנות שרק החלו להתעניין באיפור. רובן לא היו נערות, אלא נשים בגילי פחות או יותר שרצו להתחיל להתאפר יותר "ברצינות". בגלל שמדובר ברכישה של לא מעט מוצרים יחד, כיוונתי למוצרים במחירים נגישים יותר שנותנים תמורה טובה למחירים, ולאו דווקא למוצרים הטובים ביותר בכל קטגוריה מבחינתי.


החלטתי לכתוב פוסט שמאגד את עשרת המוצרים שמבחינתי יכולים לספק את הצרכים של מתאפרת מתחילה או בסיסית/ (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים):

  1. מייקאפ- הקטגוריה הזו היא הכי בעייתית. אין מוצר אחד שיתאים לכולן מכיוון שסוג העור, רמת הכיסוי, הגוון, תת הגוון, סוג הגימור- כל אלו משתנים מאד מאחת לאחת. למרות זאת, אני חושבת שאפשר למצוא בגזרת הדרגסטור מייקאפ שיענה למה שרוב הבנות מחפשות. 
  2. קונסילר: FIT ME של מייבילין עושה עבודה מצוינת במחיר נגיש.
  3. פודרה: בקטגוריה הזו אין לי שום התלבטות : No-Colour Powde RCMA. גרוסה דק, מגע משי, חסרת צבע ומתאימה לכל סוגי העור, מחיר הגיוני וסביר- כל אלו הופכים אותה לפודרה הנבחרת בעיני. 
  4. פודרה מאירה: התלבטתי אם להכניס את הקטגוריה הזו מכיוון שכמובן לא מדובר במוצר בסיסי אלא ב"העשרה", אבל מכיוון שאני משתמשת בפודרה כזו כל יום כן המלצתי לחברות שלי לרכוש את המוצר. אני משתמשת בדרך כלל בפודרות של האוורגלס, אבל מכיוון שמדובר בהתנסות ראשונית אני ממליצה דווקא על הפלטה של E.L.F- רמת ביצוע גבוהה מאד ביחס למחיר והזדמנות להתנסות בגוונים שונים של המוצר. יש לי את הפלטה והיא מאד מוצלחת בעיני.
  5. ברונזר: הברונזר של פזישנס פורמולה מתאים לגוונים שונים של עור, הגימור שלו טבעי והוא נהדר למתחילות (וגם למתקדמות...) 
  6. סמקים: הסמקים של אסנס נותנים תמורה מעל למחירם. רוב הזמן אני משתמשת בהם. 
  7. הייליטר: שוב, לא מוצר "בסיס" אבל הרבה מהבנות שיעצתי להן ביקשו הייליטר ראשון לאוסף. להייליטר יותר "טבעי" המלצתי על ההייליטר של אסנס (שלצערי לא נמכר בארץ, אני קניתי את שלי באיביי אבל כרגע אני לא מוצאת קישור במחיר סביר להעלות), להייליטר יותר בוהק המלצתי על ההייליטר של פיקסי.  שוב- יש לי באוסף הייליטרים נוספים נהדרים (נארס, בקה, לורה מרסייה)- אבל מבחינת איכות-מחיר-נגישות אלו השניים שנבחרו.
  8. עיניים: פלטה בסיסית, שהמלצתי עליה ואמשיך להמליץ עליה היא In the Nude של Makeup Geek. יש בה את כל מה שמתאפרת מתחילה צריכה. 
    1. אפשרות זולה בהרבה, שהיא בשום אופן לא דיופ אבל נותנת תמורה טובה למחיר היא הפלטת של אסנס או של E.L.F
  9. מסקרה: שתי המסקרות המנצחות שלי עולות יחד פחות מ50 ₪: אולטרפלקס של פופה  וה FALSE LASHES EXTREME של אסנס.
  10. שפתיים: הליקווידים של פיקסי הדיחו את הליקווידים של עפרה מהמקום הראשון אצלי, והם עולים כחצי מחיר. כולם לבישים ונהדרים- הגוון הבסיסי והנייטראלי מכולם הוא Matte Beige. מבחינת אודמים קלאסיים אין לי מותג נגיש שמתחרה במאק. כן יש אודמים טובים בדרגסטור (מייבילין למשל) אבל VELVET TEDDY של מאק הוא מוצר חובה בכל תיק איפור לדעתי. לאחרונה יש לא מעט מבצעים במאק אז גם אפשר לקנות אותו במחיר סביר.
💗 על הצעות למברשות טובות במחירים משתלמים אפשר לקרוא כאן






*הקישורים לאתר אייהרב הם קישורי אפילייט. 

תגובות

  1. אשמח להסבר - אני יודעת מה התפקיד של פודרה, ומה התפקיד של היילייטר. אבל איך משתמשים בפודרה מאירה?

    השבמחק
    תשובות
    1. פודרה מאירה נותנת גימור, מניחים אותה מעל האבקות והיא נותנת מראה יותר אחיד ומואר. היא הרבה יותר עדינה מהייליטר וניתנת לשימוש בכל הפנים בלי להראות כמו כדור דיסקו.

      מחק
  2. אין לי שוב חושב לאיפור והכי אני לא יודעת איך לשים מסקרה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה אני חושבת על PIXI?

💗 מאז שהמותג הבריטי PIXI נמכר באייהרב, יצא לי להתנסות בלא מעט מוצרים מהמותג- גם בקטגוריית האיפור וגם בקטגוריית הטיפוח. הדעה שלי על המותג מאד לא קוהרנטית- יש מוצרים שנכנסו ישירות לשגרה היומיומית שלי, מוצרים שכבשו את המקומות הראשונים בקטגוריה שלהם מבחינתי- ומוצרים שהיו פלופ מוחלט. המותג נכנס בארה"ב לקטגוריית הדראגסטור, אבל הוא בהחלט בטווח המחירים היקר יותר של הקטגוריה. אז במה שווה להשקיע? מי שרוצה לשמוע את חוות הדעת שלי על המוצרים שניסיתי, בסגנון Countdown מהמוצר הגרוע לטוב בכל קטגוריה- זה הפוסט בשבילה! * כל הקישורים בפוסט מפנים לרכישה באתר אייהרב (כי משם בפועל רכשתי את המוצרים) אבל הם המותג זמין לרכישה גם במגוון אתרים אחרים כמו קאלט ביוטי, lookfantastic, אסוס ועוד.  איפור: 5- אודם Mattelustre (אודם בולט קלאסי): מדובר במוצר שהלך ישירות לפח האשפה אצלי- פעמיים.  למרות שהצבע והמרקם שלו היה ממש לטעמי, לאודם ריח מזעזע וטעם מר שממש לא ניתן להשתמש בו. בפעם הראשונה חשבתי שקיבלתי מוצר מקולקל, אבל כאשר גם המוצר השני הגיע בדיוק אותו הדבר הבנתי ש...

TOP 5- ברונזרים

💗לא תמיד הייתי בקטע של ברונזרים וגם היום אני לא משתמשת אדוקה- נוטה לדבוק בהם בקיץ ולזנוח אותם בחורף. אם אני לא מדייקת בגוון אני יכולה להראות על הספקטרום בין אומפה לומפה להתפלשות בבוץ. מהסיבה הזו לקח לי זמן לצוד את הגוונים והגימורים שמחמיאים לי.  עוד נקודה סופר חשובה בנושא היא המברשת- יש לה חשיבות מכרעת בתוצאה הסופית.  מבחינתי מיציתי את החיפושים, ואוסף הברונזרים הנוכחי שלי הוא די סופי (בתכלס אין שום צורך ביותר מברונזר טוב ומחמיא אחד) ואלו חמשת המומלצים שלי: ⭐ הולה של בנפיט: הברונזר הראשון שקניתי. אי אפשר היה להתעלם מההייפ המטורף סביבו ואכן "לתקופתו" הוא היה מאד מוצלח. הוא יחסית נייטראלי, הגימור שלו מאט אבל לא לגמרי ואני לגמרי זוכרת לו חסד נעורים. האם אקנה אותו שוב כשיגמר? (אם זה יקרה אי פעם)- סביר להניח שלא. אבל הוא בהחלט מוצר טוב שמי שמחזיקה אותו באוסף לא צריכה למהר ולחפש אחרים.  ⭐  באטר ברונזר של פזישנס פורמולה (גוון "ברונזר"): מבין כל הברונזרים שלי הוא הבהיר והנייטראלי ביותר. הוא יתאים להרבה גווני עור (בהירים-בינוניים) ובאמת מגיעות לו כל התשוא...

מברשות האיפור המומלצות שלי- בלי לקחת משכנתא

💗אני חושבת שכלי העבודה חשובים לא פחות מהמוצרים עצמם, ולכן יש חשיבות רבה למברשות האיפור שלנו. לצורך העניין מיקאפ מעולה שעולה הון קטן יכול להראות קטסטרופה אם מברשת המייקאפ לא מטמיעה אותו בעור כמו שצריך ומשאירה "פסים", ומצד שני גם מייקאפ בינוני יכול להגדיל את הפוטנציאל שלו במריחה נכונה. לקח לי הרבה זמן להרכיב את "הנבחרת" שלי, במקרה הזה זמן שווה גם הרבה כסף- כי רכשתי הרבה מברשות שבסופו של דבר אכזבו או היו טובות פחות מאחרות. אחרי הרבה ניסוי וטעייה הגעתי למסקנה חותכת- לא צריך לשלם ביוקר כדי לקבל תוצאות טובות ויש עולם שלם אחרי המברשות של מאק או אפילו של סיגמא (שזולות ממאק בהרבה). עולם הקניון באינטרנט חשף אותי לחלופות זולות, ומוצלחות מאד למברשות היקרות. אז אני מציגה פה את הנבחרת שלי, המברשות שאם היום הייתי מתחילה את אוסף האיפור שלי מחדש- הייתי רוכשת אותן ואותן בלבד (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים): מייקאפ: 99.9% מהמקרים אני משמשת בביוטי בלנדר. אני מזמינה את הסט הזה של זוג ספוגיות + סבון נוזלי מקאלט, יחד עם הנחת המס יוצא הכי משתלם. ...