דילוג לתוכן הראשי

תיק איפור שלם מאתר קאלט ביוטי

💗 קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר.
הוא מציע שלל מותגי היי אנד, מבצעים תכופים (עליהם אני מעדכנת בקבוצה, שאם אתן עדיין לא חברות בה - זה הזמן! הקליקו כאן)
 והכי חשוב- הנחת מע"מ קבועה בקופה.
המשלוח לארץ חינמי בהזמנה מעל 40£ ויש כל חודש מותג שמזכה גם הוא במשלוח חינם. 
בהזמנה ראשונה תוכלו להנות מ10£ הנחה (לסל מעל 50£) דרך הקישור המפנה שלי ממש כאן.


להרכיב תיק איפור אך ורק ממוצרי האתר לא היה אתגר גדול- האתר מציע באמת מגוון עצום של מוצרים נהדרים, כך שלמעשה הפוסט הזה הוא פוסט מומלצים- מה המוצרים הטובים ביותר לדעתי שאפשר לבחור בקטגוריות השונות.
אז נתחיל כמובן מהבסיס:

קרם הגנה:
קרם הגנה הוא בדיוק הגבול בין שלב הטיפוח לבין שלב האיפור- אני משתמשת בקרם הגנה בכל יום. הסיבה שהתעקשתי לכלול אותו בפוסט הזה היא שמדובר בקרם ההגנה האולטימטיבי לטעמי- לא רק מאתר הזה בפרט, אלא בכלל. אני כבר שנים משתמשת ומהללת את קרם ההגנה של THANK YOU FARMER. עד לאחרונה השתמשתי בWater Sun Cream (הקרם הכחול המקורי) בקיץ, בShimmer Sun Essence (הוורוד) בחורף והייתי מרוצה עד הגג. לאחרונה התחלתי להשתמש בLight Sun Essence ומבחינתי אין דרך חזרה- הוא פשוט כל מה שאפשר לרצות מקרם הגנה. אפרט בקצרה את ההבדלים בין השלושה: הכחול המקורי מאד לחותי (מכיל חומצה היאלורונית), בעל גימור לחותי וSPF50. הוורוד בעל הגנה נמוכה יותר (SPF30) וגימור זוהר (אה-לה פריימר מאיר) והאהוב עלי ביותר (התכול בשפופרת מאורכת) בעל SPF50, גימור סמי מאט ותועלות של סקין קייר- בקיצור מושלם.
כל הקרמים בסדרה אינם שומניים, נספגים במהירות, לא משאירים גוון לבן ולא גורמים להזעה. כולם מגנים גם מUV-A וגם מUV-B ובהחלט עמדו אצלי במבחן גם בתנאים קשים. בקיצור אם לכל שאר המוצרים בפוסט יש תחליפים- למוצר הזה אין תחליף מבחינתי. 
פריימר:
פריימרים הם לגמרי עניין של העפה אישית ומאד תלויים בתועלת שאתן מעוניינות להפיק מהם- יש פריימרים לחותיים, זוהרים, כאלו שמיועדים להגברת עמידות האיפור או לטשטוש פגמים. אני משתמשת בפריימרים לטשטוש נקבוביות ולכן בחרתי את הPOREfessional של בנפיט- שבאמת עושה עבודה טובה, אבל למען ההגינות אינו הבחירה המועדפת עלי בקטגוריה. כלומר, מתוך המוצרים שבאתר הייתי בוחרת בו אבל חייבת לציין שהפריימר של E.L.F שמיועד לאותה מטרה עושה עבודה טובה יותר לטעמי (וזול בהרבה). 
בסיס:
טוב פה באמת המגוון עצום, ויש אפשרויות שונות ומגוונות לסוגי עור שונים והעדפות שונות. אני כבר תקופה ארוכה לא משתמשת במייקאפ בכלל, אלא בH2O SkinTint של פיקסי שנותן מעט גוון אחיד לעור ובסיס לשאר האיפור אבל בהחלט לא בעל כיסוי משמעותי. החיסרון העיקרי שלו הוא המגוון המביך של הגוונים- שלושה גוונים בהירים. וזהו. 
מי שכן מחפשת מייקאפ בעל כיסוי גבוה יותר תוכל למצוא מוצרי דגל כמו המייקאפ של נארס, שארלוט טילבוריIT COSMETICS (שכביכול בקטגוריית הBB אבל הוא מייקאפ לכל דבר מבחינת כיסוי).
קונסילר:
בגזרת ההיי אנד הקונסילר המועדף עלי הוא ה Naked של אורבן דיקיי. חייבת לציין שלא ניסיתי את הפורמולה החדשה הנמכרת באתר (לאחרונה החברה החליפה את הפורמולות לנטולות אכזריות) ומקווה שהיא מוצלחת לפחות כמו המקורית. תוכלו למצוא באתר גם את הקונסילר המפורסם של נארס, שאני דווקא פחות אוהבת (הוא יבש וכבד לטעמי). אכניס בקטגוריה הזו גם שני קורקטורים לטשטוש כהויות מתחת לעיניים- הראשון של פיקסי והשני של שארלוט טילבורי
פודרה:
אני כבר הרבה מאד זמן משתמשת בפודרה של RCMA לקיבוע האיפור אבל לפני שגיליתי אותה הייתי מחובבות הפודרה האייקונית של לורה מרסייה. שימו לב שבגוון שאתן רוצות הוא גוון Translucent. בנוסף אני משתמשת באופן קבוע בפודרת ההארה של האוורגלס בגוון Dim Light. מדובר בפודרת גימור שנותנת לעור מראה חי ואולי קצת אפקט אה-לה פילטר, אבל צריך לעשות תאום ציפיות- זה לא פוטושופ והאפקט שלה מאד עדין. ממליצה על הפלטה הזו למי שרוצה להתנסות במוצר. עוד פודרה שאני ממליצה עלי היא הBye Bye Pores של IT COSMETICS שבאמת עובדת כמו פלא בטשטוש נקבוביות. החסרון שלה בעיני היא הכמות- מעולם לא סיימתי פודרה מהר כמו שסיימתי אותה. 
קונטור:
אני לא עושה הצללות ביום יום, וגם בפעמים הנדירות שכן אני לא משתמשת במוצרים יעודיים להצללות מכיוון שתת גוון קר נראה אפור על העור שלי ומקנה מראה מלוכלך/חבול. לכן אני משתמשת בעצם בברונזרים נייטראלים ופחות חמימים להצללות. אני כן יכולה להמליץ על הפודרה של קווין אקוון שנמכרת גם בנפרד, אבל לי יש אותה בגרסה המוקטנת והלגמרי מספקת לצרכי (יחד עם הייליטר מוצלח). עוד מוצר שהשתמשתי בו למטרת הצללות הוא הברונזר/קונטור מהדואו של שרלוט טילבורי, שהוא הכי קריר שברונזר יכול להיות או אולי הכי חמים שקונטור יכול להיות ולכן היה מוצלח עבורי להצללות. 
ברונזר:
על הברונזרים האהובים עלי כתבתי כאן וכל ההמלצות עומדות בעינן. אוסיף עוד כמה מוצרים שלא מופיעים בפוסט: 
לגונה של נארס- לא נראה לי שאפשר לכתוב על ברונזרים בלי לציין אותו. ברונזר אייקוני עם גוון נייטראלי יחסית. 
הברונזר של שארלוט טילבורי- מוצר חדש יחסית בקולקציה שלה שמאד מאד מסקרן אותי לנסות. אני מאד מתאפקת אבל יש לי תחושה שבקרוב לא אצליח להמשיך לעמוד בפיתוי. 
לאחרונה עשיתי מהפך של 180 מעלות ועברתי מסלידה משימוש במוצרי קרם לחיבה מוגזמת, והמוצרים של nudestix נכנסים בדיוק לנישה הזו. על הסמקים ארחיב בהמשך אבל הברונזר בגוון Bondi Bae עושה את דרכו אלי וכמובן שאעדכן. 
סמקים:
טוב פה הבחירה הייתה קלה: הסמקים האהובים עלי ביותר הם של מאק, האוורגלס ושארלוט טילבורי. על המוצרים שאני אוהבת ממאק כתבתי כאן. לסמקים של האוורגלס התמכרתי דרך פלטות החגים שלהם שכרגע לא במלאי אבל מאד ממליצה לקנות אם רוצים להתנסות בפורמולה ולא להתחייב לגוון מסויים (מאמינה שיתחילו להימכר ממש עוד מעט). אפשרות נוספת היא לרכוש את הגרסאות המוקטנות להתנסות ראשונה כי הסמקים בגודל המלא לא זולים בכלל. מבחינת הסמקים של שאלוט טילבורי הגוון שיש לי הוא הPillow Talk והוא פשוט מושלם. 
כמו שאמרתי לאחרונה התחלתי לפתח חיבה עזה למוצרים קרמיים ופה אני חייבת לציין את הסמקים של nudestix- ישנן שתי גרסאות- Nudies Bloom בגימור יותר מבריק (אם כי לא מזיע בשום אופן). יש לי את גוון Sweet Peach Peony שהוא אפרסק ניודי מושלם- אני משתמשת בו ללחיים, לעיניים ולשפתיים למראה מהיר ועמיד בצורה מרשימה! הגרסה השנייה מסדרת Nudies Matte Blush & Bronze שכפי שניתן להבין מציעה מוצרים בגימור מאט, הזמנתי את גוון Naughty N' Spice יחד עם הברונזר מאותה סדרה וכאמור- אעדכן. 
הייליטר:
יש לי חולשה להייליטרים. יש לי הרבה יותר הייליטרים ממה שאדם ממוצע יצטרך בחמישה גלגולי חיים והאוסף המכובד מידי שברשותי הביא אותי למסקנה אחת- אין שום צורך בכל כך הרבה. בסופו של דבר מדובר על מוצר בעל פיגמנט עדין, כך שההבדלים בין הגוונים השונים מאד מינוריים כשהם על הפנים. כלומר הייליטר בגוון שמפנייה- הוא הייליטר בגוון שמפנייה, וההבדל בין גוון טיפה יותר חם וזהוב לטיפה יותר קר ולבן ידוע בעיקר למשתמשת ופחות ניכר על הפנים (במיוחד בפורמולות העדינות יחסית). ולכן צריך למצוא פורמולה וגוון מוצלח עבורך ולנוח. אין צורך לקנות הייליטר בגוון שמפניה מכל המותגים בשוק. ואחרי הפתיח הארוך אציין את שני ההיליטרים האהובים עלי מהאתר: ההייליטר של לורה מרסייה שנותן מראה מואר ועדין ליום יום וההייליטר של נארס בגוון Fort de France כשאני רוצה קצת יותר לבלוט. אציין גם את הפלטה של האוורגלס שמציעה גיוון מסויים בגוונים גם גימור יותר מטאלי אך מאד לביש. 
צלליות:
פה העניין מסתבך. אני אוהבת יותר מידי פלטות מהאתר שמאד מאד קשה לי לצמצם את הבחירה. אז בחרתי את הפלטות שאני לא יכולה לוותר עליהן ואשתדל לקצר בתיאור:
שתי פלטות אהובות עלי ביותר כרגע הן של שארלוט טילבורי: Charlotte Darling שמכילה באמת את כל מה שצריך לאיפור יומיומי וגם לאיפור חגיגי יותר למשתמשת ממוצעת. אני חושבת שאם הייתי צריכה לבחור אך ורק פלטה אחת מהרשימה- זו הבחירה שלי. הפלטה השנייה שאני מאד אוהבת היא הרביעייה בגוון Pillow Talk (איך לא). 
המותג הבא שאי אפשר להתעלם מהפלטות שלו הוא כמובן אנסטסייה בוורלי הילס, וגם ההמלצות שלי די ברורות מאליהן- פלטת הסופט גלאם או המודרן רנסנס- לא נראה לי שיש מה להרחיב בנושא.
הפלטה האחרונה שאמליץ עליה מניסיון היא הNaked Petite Heat של אורבן דיקיי שמציעה צלליות בגימור מאט בלבד ואהובה עלי מאד.
אכניס גם פלטה שממתינה כבר הרבה זמן בויש ליסט שלי הפלטה המקסימה של 
RÓEN שמציעה צלליות שקפקפות עם גימור סופר מנצנץ ומיוחד המקנות מראה כמעט רטוב. 
זוכרות שאני בעניין של מוצרי קרם לאחרונה? אז לא פסחנו גם על הגזרה הזו- צלליות הקרם של שרלוט טילבורי פשוט מושלמות גם למראה ערב מושקע וגם למראה מהיר וזריז ליום יום. 
מסקרה:
זה יהיה קצר- לא ניסיתי אף מסקרה מהאתר. אני מחליפה מסקרה כל 3 חודשים ולכן מתנגדת מבחינה עקרונית לשלם יותר מעשרות שקלים בודדים כשיש מסקרות מצויינות בדרגסטור. 


שפתיים:
האודמים של שארלוט טילבורי הם היחידים באוסף שלי מלבד האודמים של מאק. יש לי את Pillow Talk מסדרת Matte Revolution שאני לא בטוחה שמאט הוא התיאור המדוייק לגימור שלו- הוא יותר סאטני אבל כך או כך הוא גוון איקוני בצדק- מוצר חובה לדעתי. האודם השני שיש לי הוא גוון Stoned Rose מסדרת הK.I.S.S.I.N.G- הפורמולה מצויינת בעיני, בגוון קצת פספסתי. אני חושקת גם בגוון Glowing Jen מקולקציית Hot Lips 2 אבל כל עוד המסיכות הן חלק מחיינו אני לא קונה אודמים נוספים. אני מחזיקה גם שני גוונים מסדרת Superstar Lips שמציעים פורמולה שקפקפה עם גימור סופר מבריק ורטוב למראה טבעי לבד או מעל עיפרון שפתיים או אודם אחר. האודמים מסדרת Audacious Lipstick של נארס עושים לי עיניים וגם על האודמים של אורבן דיקיי שמעתי ביקורות מצויינות. שימו לב שהסדרה מציעים גימורים שונים שלא מצויינים באתר ולכן יש לעשות מחקרון לפני הבחירה. 
אני לא משתמשת בגלוסים, אבל כן התנסתי בעבר בגלוסים של אנסטסייה ויכולה להעיד שזו הפורמולה המוצלחת ביותר של גלוסים שניסיתי. פיגמנטיים מאד, נעימים, לא מאד דביקים ועמידים באופן מפתיע (ביחס לגלוסים כן?)
לסיום שני מיסטים מהאתר:
המילקי מיסט של פיקסי לללחות והטמעת האיפור בעור (הפחתת המראה המקומח של מוצרי האבקה) והAll Nighter של אורבן דיקיי לקיבוע האיפור כדי שתוכלו לחגוג כל הלילה או להחזיק יום שלם עם מסיכה. 

אני לא יודעת למה דמיינתי שזה יהיה פוסט קצר יותר. יש כל כך הרבה מוצרים מעולים באתר הזה שלדעתי מבחינת מבחר יכולתי להזמין בלעדית ממנו ולהיות מרוצה. אם החזקתן עד כאן אתן לגמרי גיבורות!


⭐אהבתן את הפוסט? עקבו אחרי הדף שלי לפוסטים נוספים.
רוצות גם להצטרף לקבוצה? קליק ואתן שם. 


תגובות

  1. המלצות ממש טובות, חברות מצוינות עם מוצרים איכותיים, אשמח להמלצה גם למסקרה איכותי במחיר שלא שובר את הכיס.
    תודה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך אני מארגנת את שידת האיפור שלי?

💗אף פעם לא הייתי בן אדם מסודר. כלומר אני אוהבת סדר, אבל פחות אוהבת לסדר. למרות זאת יש כמה פינות בבית שאני כן נהנית לטפח ולתקתק- פינת האיפור שלי היא אחת מהן. ההעדפות האסתטיות שלי השתנו מאד במהלך השנים, ואני באמצע תהליך של שינוי מאגרנית לקו יותר נקי ופשוט. אין שום ספק שאני לא מינימליסטית, אבל אני הרבה יותר שקולה במה שאני קונה ומכניסה לבית (כתבתי על כך בפוסט הזה ). שידת האיפור שלי היא אחד המקומות המסודרים בבית, ומה שהכי חשוב לי באסתטיקה שלה הוא הפרקטיות- אני צריכה שיהיה לי נוח ונגיש להתארגן בבוקר הלחוץ ומצד שני אני כן אוהבת להתבונן ולהציג את אוסף האיפור שלי- כי הוא משמח אותי. נתחיל בכמה טיפים שעוזרים לי לשמור על הסדר: 1. לכל דבר צריך להיות מקום- זה אולי נשמע בנאלי אבל הרבה יותר קל לסדר ולשמור על הסדר לאורך זמן כאשר ברור לאן צריך להחזיר כל פריט. בלאגן מתחיל (וממשיך) כשפריטים מסתובבים בבית ללא שום תכלית או יעד. 2. לצמצם את כמות הפריטים החשופים כמה שניתן- מה שבחוץ צובר אבק, ולכן אני משאירה בחוץ אך ורק פריטים שבשימוש יומיומי תכוף ושואפת לשמור במקומות סגורים מה שניתן.  3.

מה חשבתי על המוצרים של DRUNK ELEPHANT?

💗 באיחור לא אופנתי בעליל (אם כי מאד אופייני) הצטרפתי למסיבת ההייפ והתנסתי סוף סוף במוצרי הטיפוח המדוברים של המותג DRUNK ELEPHANT ויש לי חוות דעת מגובשת. בערך.  נתחיל מזה שהמוצרים של המותג יקרים ואפילו מאד. למרות שלא אכפת לי להשקיע במוצרי טיפוח מפנקים שעובדים, כאן תג המחיר היה קצת מוגזם בשבילי למוצרים שמעולם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם יעבדו בשבילי ולכן ערכת התנסות הכוללת מגוון מוצרים בגודל מוקטן היה פתרון סביר והגיוני.  את המותג ניתן לרכוש באתרים  למותג יש מבחר של ערכות מוקטנים- חלקן קבועות וחלקן מתחלפות, ולקח לי קצת זמן עד שמצאתי ערכה שמכילה מספיק מוצרים שאני באמת רוצה לנסות, כי בחלק מהערכות היו מוצרים שלא מתאימים לעור, לשגר ה או לצרכים שלי ואז כל העסק הופך שוב ללא משתלם. הערכה שהזמנתי כללה 5 מוצרים בגודל מכובד, שארבעה מהם היו בוויש ליסט שלי. היא לא הייתה זולה בכלל (84£ לפני הנחות) אבל המוצרים היו בגודל מכובד והרגשתי שזו הערכה המשתלמת עבורי מבחינת עלות-תועלת.  מה בערכה?   (בסוגריים תמצאו מידע על מחיר המוצר המלא, לאחר הנחת מע"מ) 1. Protini Polypeptide