דילוג לתוכן הראשי

תיק איפור שלם מאייהרב

💗 אחד הפוסטים הראשונים בבלוג היו המלצות לאיפור וטיפוח מאתר אייהרב. האתר עבר שינויים רבים מאז (וגם אני) וחשבתי שיהיה מעניין לחזור לפוסט ההמלצות.
הפעם אתגרתי את עצמי ורציתי לבדוק אם ניתן לבנות תיק איפור שלם- רק ממוצרים מהאתר. התוצאה לפניכן:

קרם לחות:
שני הקרמים שאני משתמשת בהם ביום יום נמצאים באתר. הראשון הוא הקרם של Cosrx המועדף עלי בקיץ, והשני הוא הפריימרייזר של סמאשבוקס שנמכר כרגע במחיר מצחיק באתר.
קרם הגנה מהשמש:
אני לא יוצאת מהבית בלי קרם הגנה מהשמש ולכן זה מוצר חובה מבחינתי בשגרת האיפור. כאן אצטרך לרמות קצת כי קרם ההגנה הקבוע שלי של THANK YOU FARMER כבר לא נמכר באתר, אבל מכיוון ששם התוודעתי אליו לראשונה אני מרשה לעצמי לדחוף אותו לפוסט.
אם נתעקש על קרם מהאתר יכולה להוסיף את הקרם של G9skin או את הקרם של Alba Botanica (בגרסה הספציפית הזו) שלא ניסיתי אישית, אבל יש עליהם המלצות חמות.
פריימר:
אחת התגליות האחרונות שלי- פריימר לטשטוש נקבוביות של ELF במחיר מצחיק, שלוקח בהליכה את כל הפריימרים האחרים (והיקרים פי כמה) שניסיתי.
בסיס:
בסיס הוא טריקי- לכל אחת יש העדפות משלה שתלויות בסוג העור, הכיסוי והגימור שהיא מעדיפה אישית. בגלל זה לא תהיה כאן המלצה אחת שמתאימה לכולן. יש מגוון מאד גדול של מייקאפים באתר ואני מאמינה שכל אחת תוכל למצוא מייקאפ שיתאים להעדפותיה. דווקא את המועדפים עלי ביותר לא מצאתי באתר (למרות שהמותגים כן נמצאים בו) אבל מהמגוון הקיים הייתי בוחרת את האינפליבל של לוריאל אם עדיין הייתי בעניין של כיסוי גבוה וגימור מאט. תוכלו למצוא שם גם את הקולורסטיי האייקוני של רבלון וגם מותגי היי אנד כמו הסטודיו סקין של סמאשבוקס.
קונסילר:
כאן לא הייתה בעייה בכלל- הקונסילר האהוב עלי ביותר הוא ה FIT ME של מייבלין שנמכר באתר במחיר מצחיק, ויש גם אפשרויות נהדרות נוספות כמו הAge Rewind של מייבילין (שאני פחות אוהבת, אבל יודעת שאני בדעת מיעוט), וגם הPhotoFocus של Wet n Wild. מי שרוצה כיסוי יותר גבוה (אה-לה טארט שייפ טייפ) תמצא את האינפליבל של לוריאל.
פודרה:
פה נתקלתי בבעיה. זה לא שאין פודרות טובות באתר- הבעייה בעיקר בגוונים. למשל, הפודרה של רימל לונדון מעולה- אבל אין גוונים באתר. על הפודרה של לורה מרסייה לא צריך להרחיב, אבל באתר כרגע מצאתי רק את גוון Invisible כשההמלצה שלי היא על גוון translucent שלא מצאתי באתר. שמעתי הרבה ביקורות טובות על הפודרה בתפזורת של מייבלין מסדרת FIT ME, אבל לא ניסיתי בעצמי.
ברונזר:
אין מה להרחיב על הButter Bronzer של Physicians Formula שלדעתי הוא חד משמעית הברונזר הכי טוב בדרגסטור (אני משתמשת בגוון המקורי).
סומק:
פה יש לי שתי המלצות, אחת על פלטת הסמקים הקרמיים של ELF, והשנייה היא הסמקים של Wet n Wild שלא נופלים לדעתי מהסמקים היקרים באוסף שלי.
הייליטר:
גם פה יש לכן שתי אפשרויות מצויינות לטעמי- להייליטר עדין ויומיומי אני משתמשת בהייליטר של לורה מרסייה (שבחיי שאני לא יודעת למה הוא נקרא "מאט", כי הוא לא) . למי שאוהבת להאיר לירח אציע את ההיליטרים של Wet n Wild שאולי עולה 20 ש"ח אבל לא נופל בביצועיו מהייליטרים יקרים בהרבה.
צלליות:
אווידוי- אין לי צלליות מהדרגסטור. כל הצלליות שאי משתמשת בהן הן מקטגוריית ההי אנד. ניסיתי כמה אפשרויות נגישות יותר שהיו בסדר, אבל ביום יום אני פשוט לא משתמשת בהן. לכן עכשיו כשאנסטסייה בוורלי הילס נמכרת באייהרב אני יכולה לסגור גם את הפינה הזו עם שתי הפלטות המצויינות, שיכולות להיות הפלטות היחידות באוסף שלכן. פלטת המודרן רנסנס ופלטת הסופט גלאם.
איילינר:
אני אישית לא משתמשת באיילינר, אבל האיילינר של Physicians Formula נחשב לאחד המוצלחים בקטגוריה- גם ביחס להיי אנד.
מסקרה:
גם כאן לא היו התלבטויות- האחת והיחידה שלי: הטלסקופיק של לוריאל (ספציפית בגרסה הזו). אבל האמת שיש מגוון עצום של מסקרות מעולות באתר, כל מסקרה של מייבלין או לוריאל לצורך העניין.
שפתיים:
עוד קטגורייה שאני סנובית בה. כל האודמים שלי הם של מאק, מלבד בודדים של שארלוט טילבורי (סנובית, אמרתי) אבל בכל זאת מצאתי גם המלצה במחלקה הזו- הצ'אבי סטיק של קליניק הם כל מה שאני רוצה בקיץ. יש לי שניים והיד עוד נטוייה.
אז האם עמדתי באתגר?
לדעתי בהחלט כן. יש כאן אחלה תיק איפור שחלק מהמוצרים בו הם הבחירה הראשונה שלי בכל מקרה.
אם אהבתן את הפורמט אשמח לשמוע מה תרצו לקרוא בהמשך:
שגרת טיפוח מאייהרב? 
תיק איפור מהאתר אחר?
אשמח לשמוע בתגובות.

⭐אהבתן את הפוסט? עקבו אחרי הדף שלי לפוסטים נוספים.
רוצות גם להצטרף לקבוצה? קליק ואתן שם. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך אני מארגנת את שידת האיפור שלי?

💗אף פעם לא הייתי בן אדם מסודר. כלומר אני אוהבת סדר, אבל פחות אוהבת לסדר. למרות זאת יש כמה פינות בבית שאני כן נהנית לטפח ולתקתק- פינת האיפור שלי היא אחת מהן. ההעדפות האסתטיות שלי השתנו מאד במהלך השנים, ואני באמצע תהליך של שינוי מאגרנית לקו יותר נקי ופשוט. אין שום ספק שאני לא מינימליסטית, אבל אני הרבה יותר שקולה במה שאני קונה ומכניסה לבית (כתבתי על כך בפוסט הזה ). שידת האיפור שלי היא אחד המקומות המסודרים בבית, ומה שהכי חשוב לי באסתטיקה שלה הוא הפרקטיות- אני צריכה שיהיה לי נוח ונגיש להתארגן בבוקר הלחוץ ומצד שני אני כן אוהבת להתבונן ולהציג את אוסף האיפור שלי- כי הוא משמח אותי. נתחיל בכמה טיפים שעוזרים לי לשמור על הסדר: 1. לכל דבר צריך להיות מקום- זה אולי נשמע בנאלי אבל הרבה יותר קל לסדר ולשמור על הסדר לאורך זמן כאשר ברור לאן צריך להחזיר כל פריט. בלאגן מתחיל (וממשיך) כשפריטים מסתובבים בבית ללא שום תכלית או יעד. 2. לצמצם את כמות הפריטים החשופים כמה שניתן- מה שבחוץ צובר אבק, ולכן אני משאירה בחוץ אך ורק פריטים שבשימוש יומיומי תכוף ושואפת לשמור במקומות סגורים מה שניתן.  3.

תיק איפור שלם מאתר קאלט ביוטי

💗 קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר. הוא מציע שלל מותגי היי אנד, מבצעים תכופים (עליהם אני מעדכנת בקבוצה, שאם אתן עדיין לא חברות בה - זה הזמן! הקליקו כאן )  והכי חשוב- הנחת מע"מ קבועה בקופה. המשלוח לארץ חינמי בהזמנה מעל 40£ ויש כל חודש מותג שמזכה גם הוא במשלוח חינם.  בהזמנה ראשונה תוכלו להנות מ10£ הנחה (לסל מעל 50£) דרך הקישור המפנה שלי ממש כאן . להרכיב תיק איפור אך ורק ממוצרי האתר לא היה אתגר גדול- האתר מציע באמת מגוון עצום של מוצרים נהדרים, כך שלמעשה הפוסט הזה הוא פוסט מומלצים- מה המוצרים הטובים ביותר לדעתי שאפשר לבחור בקטגוריות השונות. אז נתחיל כמובן מהבסיס: קרם הגנה: קרם הגנה הוא בדיוק הגבול בין שלב הטיפוח לבין שלב האיפור- אני משתמשת בקרם הגנה בכל יום. הסיבה שהתעקשתי לכלול אותו בפוסט הזה היא שמדובר בקרם ההגנה האולטימטיבי לטעמי- לא רק מאתר הזה בפרט, אלא בכלל. אני כבר שנים משתמשת ומהללת את קרם ההגנה של THANK YOU FARMER. עד לאחרונה השתמשתי ב Water Sun Cream (הקרם הכחול המקורי) בקיץ, ב Shimmer Sun Essence (הוורוד) בחורף והייתי מרוצה עד הגג. לאחרונה התחלתי

מה חשבתי על המוצרים של DRUNK ELEPHANT?

💗 באיחור לא אופנתי בעליל (אם כי מאד אופייני) הצטרפתי למסיבת ההייפ והתנסתי סוף סוף במוצרי הטיפוח המדוברים של המותג DRUNK ELEPHANT ויש לי חוות דעת מגובשת. בערך.  נתחיל מזה שהמוצרים של המותג יקרים ואפילו מאד. למרות שלא אכפת לי להשקיע במוצרי טיפוח מפנקים שעובדים, כאן תג המחיר היה קצת מוגזם בשבילי למוצרים שמעולם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם יעבדו בשבילי ולכן ערכת התנסות הכוללת מגוון מוצרים בגודל מוקטן היה פתרון סביר והגיוני.  את המותג ניתן לרכוש באתרים  למותג יש מבחר של ערכות מוקטנים- חלקן קבועות וחלקן מתחלפות, ולקח לי קצת זמן עד שמצאתי ערכה שמכילה מספיק מוצרים שאני באמת רוצה לנסות, כי בחלק מהערכות היו מוצרים שלא מתאימים לעור, לשגר ה או לצרכים שלי ואז כל העסק הופך שוב ללא משתלם. הערכה שהזמנתי כללה 5 מוצרים בגודל מכובד, שארבעה מהם היו בוויש ליסט שלי. היא לא הייתה זולה בכלל (84£ לפני הנחות) אבל המוצרים היו בגודל מכובד והרגשתי שזו הערכה המשתלמת עבורי מבחינת עלות-תועלת.  מה בערכה?   (בסוגריים תמצאו מידע על מחיר המוצר המלא, לאחר הנחת מע"מ) 1. Protini Polypeptide