דילוג לתוכן הראשי

דברים שאני אוהבת לאחרונה

💗 הרבה זמן לא כתבתי פוסט "מועדפים", בעיקר בגלל שכצרכנית רגילה וממוצעת אני לא מתנסה במגוון עצום של מוצרים חדשים. כשאני מוצאת מוצר מוצלח בקטגוריה מסוימת אני בדרך כלל (באידיאל) לא אקנה מוצר דומה נוסף, ולכן מכיוון שאני די מרוצה מהאוסף המכובד שברשותי אין לי הרבה מה לחדש. יחד עם זאת מצאתי שלאחרונה הצרכים שלי קצת השתנו- אני נוטה להתאפר בצורה קלילה יותר מבעבר ולכן גם החלפתי חלק ממוצרי הבסיס שלי וגם אני שולחת יד למוצרים שהוזנחו בעבר. אז קיבצתי את המוצרים שאני ממש מרוצה מהם בתקופה האחרונה: 

נתחיל מהבסיס:
שנים הייתי נאמנה לביוטי בלנדר. לא הייתה מבחינתי שום דרך לגיטימית אחרת להניח מייקאפ על הפרצוף ואולי פה הנקודה המרכזית שהביאה לשינוי- המייקאפ. בעבר חיפשתי מייקאפ עם כיסוי בינוני לפחות, רצוי בגימור מאט שיתן לי קאנבס חלק לגמרי לעבוד עליו. בחודשים האחרונים שיניתי גישה ועברתי ל SkinTint של פיקסי שמייקאפ היא הגדרה קצת גבולית עבורו. מדובר במוצר עם גוון וכיסוי נמוך, מאד נמוך. הוא כן נותן מראה אחיד לעור הפנים ובסיס טוב למוצרי האיפור שבאים אחריו- אבל הוא לא מסתיר פגמים. הוא דק וקליל והגימור שלו טבעי ואולי אפילו קצת מבריק. בקיצור בדיוק ההפך ממה שחיפשתי בעבר. מכיוון שהוא כל כך קליל הביוטי בלנדר לא מתאימה בשבילו (היא "שותה" את החומר ומדקקת אותו מידי) ולכן הזדקקתי למברשת. אם כבר מברשת אז אני מעדיפה מברשות "סטיפלינג" על אחרות. בעבר השתמשתי בזו של ריל טקניסקס אבל היא כבר הזדקנה והייתי צריכה אחת חדשה. בחרתי ב125 של זואיבה וזו הייתה בחירה מוצלחת ביותר. דבר ראשון היא גדולה יותר ועושה את העבודה במהירות הבזק. בנוסף היא סופר רכה ולא משאירה סימני מריחה על העור. יחד עם הסקין טינט מדובר בזיווג משמיים. 
* יש לציין שלא הזנחתי לחלוטין את הביוטי בלנדר ואני ממשיכה להשתמש בה מידי יום לטשטוש הקונסילר והנחת פודרה. 

עוד מברשת שאני חייבת לציין לטובה היא מברשת מספר 90 של זואיבה. הרבה זמן שאני נאמנה למברשת הברונזר של אקוטולס, ואכן מדובר במברשת מוצלחת ביותר. למרות זאת לאחרונה חשקה נפשי במברשת הברונזר של טום פורד. למה? ככה. בא לי.
מכיוון שהמברשות של טום פורד לא נגישות וגם לא זולות חיפשתי דיופ וכך המברשת של זואיבה מצאה את דרכה אלי. מדובר במברשת נהדרת, שלדעתי מיועדת לפודרה אבל אני סופר מרוצה ממנה לברונזר. הגודל שלה מושלם למרות שחששתי שתהיה גדולה מידי לפרצוף שלי, היא רכה וצורתה מדוייקת להנחה טבעית ומטושטשת של ברונזר. בקיצור ביג לייק!
מהבסיס נעבור לעיניים:
שתי המלצות למוצרים במחיר מצחיק שאני משתמשת בהם בכל יום: הראשון הוא הפריימר לעיניים של אסנס. אף פעם לא התמדתי בשימוש בפריימר. אני יודעת שהוא מאריך את עמידות האיפור ומגביר את הפיגמנט של הצלליות- אבל אני עצלנית. הפריימרים שהשתמשתי בהם בעבר היו הפיינט פוט של מאק או הפריימר של סמאשבוקס ששניהם מגיעים בתצורה של קרם, שדורש ממני מריחה וטשטוש באמצעות מברשת נוספת ולמי יש כוח לזה, וכך יצא שהשימוש בפריימר יעודי נשמר לאירועים מיוחדים וביום יום פשוט השתמשתי בקונסילר. לפריימר של אסנס יש אפליקטור של קונסילר- וזה כל הקסם. אני משתמשת בו בצי'ק, מטשטשת עם הביוטי בלנדר יחד עם הקונסילר מתחת לעיניים וסיימתי. מבחינת ביצועים הוא לא נופל מהשניים שהזכרתי קודם (אולי אפילו עולה עליהם)- וההבדל בעמידות איפור העיניים ניכר בצורה משמעותית. 
ההמלצה הבאה היא מברשת הטשטוש של ELF. מדובר במברשת גדולה ופתוחה, בדיוק מה שרציתי שה E40 של סיגמה תהיה והתאכזבתי. המברשת המדויקת למראה מטושטש, טבעי, זריז וקליל- שזה בדיוק מה שאני מחפשת לאחרונה (בדרך כלל אפילו לא טורחת להוציא פלטת צלליות ומשתמשת בברונזר או בסומק). 
הבונוס הוא ששני המוצרים האלו יחד ישאירו לכן עודף מ 30 ש"ח....
ובמעבר חד מקטגוריית המחירים הקודמת: פלטת החגים של HOURGLASS. אחת הרכישות החדשות הבודדות בקטגוריית האיפור ואני סופר מרוצה ממנה. בפודרות הגימור של המותג אני משתמשת כבר הרבה זמן, וגם בהיילטרים התנסתי. בסמקים לעומת זאת טרם יצא לי להתנסות וכבר הרבה זמן שאני סקרנית לגביהם. גם בשנה שעברה הזמנתי את פלטת החגים של המותג (אז היא דווקא הייתה פלטת הUnlocked שיצאה גם השנה והיא קצת שונה בפורמולה). אז היא הייתי פחות מוצלת עבורי והחלטנו להיפרד (כידידות כמובן). 
השנה הפלטת מאד מוצלחת לדעתי- היא מכילה שתי פודרות גימור, הייליטר, שני סמקים וברונזר- וכולם שימושיים עבורי. היא כל כך מוצלחת בעיני שיכולה למלא את כל הצרכים שלי כמוצר פנים יחיד שאקח לנסיעה. כל כך נהנתי מהסמקים בפלטה שהחלטתי להזמין גם את רביעיית הסמקים מהקולקצייה- מחכה לה בקוצר רוח. 
מדובר במוצר לא זול בכלל (כמעט 300 ש"ח), אבל למי שמחפשת פלטת פנים ALL IN ONE זו לגמרי בחירה מוצלחת לדעתי. 
מדובר בקולקציה מוגבלת אבל הפלטה עדיין זמינה בקאלט ביוטי וגם ב SPACE.NK (שם גם תוכלו לקבל הנחה של 10£ אם זו הקנייה הראשונה שלכן באתר דרך הלינק שלי). 
והינה שני מוצרים שהם בכלל לא חדשים, אבל בזמן האחרון עובדים שעות נוספות:
אני מאד אוהבת את השפתונים של מאק. למעשה אלו הם השפתונים היחידים שאני קונה. אני יודעת שהם יקרים, אני יודעת שיש אחלה שפתונים גם בדראגסטור- אבל אני אוהבת את השפתונים של מאק. כמובן שאני לא קונה אותם במחיר מלא, אלא מחכה להנחות ואוגרת בקפדנות במהלך השנה אריזות ריקות של מוצרי המותג כדי לארוז איתי בנסיעה הבאה לחו"ל ולהחליפם בשפתון (כי באירופה עדיין מקבלים שפתון בתוכנית של BACK TO MAC. אז כן, אני אורזת איתי אשפה).  
בקיצור ולעניין- את HUG ME קניתי לפני די הרבה זמן ומהר מאד הוא מצא את עצמו זנוח במגרה. מדובר בשפתון בגימור LUSTRE, כלומר שקפקף ומבריק ובאותה תקופה הייתי חזק בעניין השפתונים הנוזליים והוא לא מצא את מקומו. לאחרונה גיליתי אותו מחדש, ובשילוב עם עיפרון השפתיים BOLDLY BARE (שגם הוא נמכר במחיר מופקע אבל אני מאוהבת בו קשות) הם צמד חמד אהוב ביותר בתקופה האחרונה.
שני מוצרים אחרונים חביבים:
מה עוד לא נאמר על הHair Perfector של אולפלקס? מדובר במוצר לשיקום השיער, שאינו מסיכה לפי הגדרות המותג אלא "משקם קשרים" עם טענה לעבודה ברמה המולקולרית של השערה ובלה בלה בלה... עובד רבותיי. פשוט עובד. אני תמיד סקפטית להבטחות בנוגע למוצרי שיער- שיערה בסופו של דבר היא רקמה מתה, ולכן היכולת "להחיות" אותה מוטלת אצלי בספק. אבל, למרות מה שנאמר- המוצר של אולפלקס פשוט עובד. השיער שלי צבוע כבר יותר מעשור ולמרות שאני מקפידה על הזנה הוא מתייבש. המוצר הזה של אולפלקס אכן עזר להגביר את גמישות ורכות השיער בצורה ניכרת- כבר מהשימוש השני. גם לגבי הטענות על גודל המוצר יש לי השגות- אמנם מדובר בבקבוקון קטן של 100 מ"ל שבביקורת שקראתי מספיק לכשלושה שמושים בלבד, אבל אני כבר בשימוש החמישי ועדיין לא הגעתי למחצית הבקבוק (יש לי שיער עבה מאד באורך בינוני). לדעתי שווה את מחירו.
ואחרון אחרון - שמן לציפורניים שקניתי בעקבות המלצה של יוטיוברית (שאני כבר לא זוכת מי היא הייתה). שמן מעולה לריכוך העור שמסביב לציפורן, מקל משמעותית על דחיפת העור העודף ואמור גם להזין את הציפורן עצמה (שוב- רקמה מתה, אני קצת סקפטית). אני מאטד מרוצה ממנו ורואה שיוני משמעותי בנראות של הציפורניים עם/בלי לק במריחה ביתית. אני הזמנתי את הבקבוקון הקטן כדי להתנסות אבל בהחלט אזמין את הגודל המלא.

רוצות להיות מעודכנות בשאר ההזמנות, הסקירות וההמלצות שלי? עקבו אחרי הדף של הבלוג
רוצות להתייעץ בקשר לקניות שוות ברשת ולהתעדכן במבצעים? הצטרפו לקבוצה!

תגובות

  1. נראים כמו מוצרים איכותיים, אני מחפשת פודרה לעור כהה אם יש ל המלצה למותג מסוים
    תודה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך אני מארגנת את שידת האיפור שלי?

💗אף פעם לא הייתי בן אדם מסודר. כלומר אני אוהבת סדר, אבל פחות אוהבת לסדר. למרות זאת יש כמה פינות בבית שאני כן נהנית לטפח ולתקתק- פינת האיפור שלי היא אחת מהן. ההעדפות האסתטיות שלי השתנו מאד במהלך השנים, ואני באמצע תהליך של שינוי מאגרנית לקו יותר נקי ופשוט. אין שום ספק שאני לא מינימליסטית, אבל אני הרבה יותר שקולה במה שאני קונה ומכניסה לבית (כתבתי על כך בפוסט הזה ). שידת האיפור שלי היא אחד המקומות המסודרים בבית, ומה שהכי חשוב לי באסתטיקה שלה הוא הפרקטיות- אני צריכה שיהיה לי נוח ונגיש להתארגן בבוקר הלחוץ ומצד שני אני כן אוהבת להתבונן ולהציג את אוסף האיפור שלי- כי הוא משמח אותי. נתחיל בכמה טיפים שעוזרים לי לשמור על הסדר: 1. לכל דבר צריך להיות מקום- זה אולי נשמע בנאלי אבל הרבה יותר קל לסדר ולשמור על הסדר לאורך זמן כאשר ברור לאן צריך להחזיר כל פריט. בלאגן מתחיל (וממשיך) כשפריטים מסתובבים בבית ללא שום תכלית או יעד. 2. לצמצם את כמות הפריטים החשופים כמה שניתן- מה שבחוץ צובר אבק, ולכן אני משאירה בחוץ אך ורק פריטים שבשימוש יומיומי תכוף ושואפת לשמור במקומות סגורים מה שניתן.  3.

תיק איפור שלם מאתר קאלט ביוטי

💗 קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר. הוא מציע שלל מותגי היי אנד, מבצעים תכופים (עליהם אני מעדכנת בקבוצה, שאם אתן עדיין לא חברות בה - זה הזמן! הקליקו כאן )  והכי חשוב- הנחת מע"מ קבועה בקופה. המשלוח לארץ חינמי בהזמנה מעל 40£ ויש כל חודש מותג שמזכה גם הוא במשלוח חינם.  בהזמנה ראשונה תוכלו להנות מ10£ הנחה (לסל מעל 50£) דרך הקישור המפנה שלי ממש כאן . להרכיב תיק איפור אך ורק ממוצרי האתר לא היה אתגר גדול- האתר מציע באמת מגוון עצום של מוצרים נהדרים, כך שלמעשה הפוסט הזה הוא פוסט מומלצים- מה המוצרים הטובים ביותר לדעתי שאפשר לבחור בקטגוריות השונות. אז נתחיל כמובן מהבסיס: קרם הגנה: קרם הגנה הוא בדיוק הגבול בין שלב הטיפוח לבין שלב האיפור- אני משתמשת בקרם הגנה בכל יום. הסיבה שהתעקשתי לכלול אותו בפוסט הזה היא שמדובר בקרם ההגנה האולטימטיבי לטעמי- לא רק מאתר הזה בפרט, אלא בכלל. אני כבר שנים משתמשת ומהללת את קרם ההגנה של THANK YOU FARMER. עד לאחרונה השתמשתי ב Water Sun Cream (הקרם הכחול המקורי) בקיץ, ב Shimmer Sun Essence (הוורוד) בחורף והייתי מרוצה עד הגג. לאחרונה התחלתי

מה חשבתי על המוצרים של DRUNK ELEPHANT?

💗 באיחור לא אופנתי בעליל (אם כי מאד אופייני) הצטרפתי למסיבת ההייפ והתנסתי סוף סוף במוצרי הטיפוח המדוברים של המותג DRUNK ELEPHANT ויש לי חוות דעת מגובשת. בערך.  נתחיל מזה שהמוצרים של המותג יקרים ואפילו מאד. למרות שלא אכפת לי להשקיע במוצרי טיפוח מפנקים שעובדים, כאן תג המחיר היה קצת מוגזם בשבילי למוצרים שמעולם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם יעבדו בשבילי ולכן ערכת התנסות הכוללת מגוון מוצרים בגודל מוקטן היה פתרון סביר והגיוני.  את המותג ניתן לרכוש באתרים  למותג יש מבחר של ערכות מוקטנים- חלקן קבועות וחלקן מתחלפות, ולקח לי קצת זמן עד שמצאתי ערכה שמכילה מספיק מוצרים שאני באמת רוצה לנסות, כי בחלק מהערכות היו מוצרים שלא מתאימים לעור, לשגר ה או לצרכים שלי ואז כל העסק הופך שוב ללא משתלם. הערכה שהזמנתי כללה 5 מוצרים בגודל מכובד, שארבעה מהם היו בוויש ליסט שלי. היא לא הייתה זולה בכלל (84£ לפני הנחות) אבל המוצרים היו בגודל מכובד והרגשתי שזו הערכה המשתלמת עבורי מבחינת עלות-תועלת.  מה בערכה?   (בסוגריים תמצאו מידע על מחיר המוצר המלא, לאחר הנחת מע"מ) 1. Protini Polypeptide