דילוג לתוכן הראשי

מה הסיפור של i herb love letter?

💗האתר האהוב עלי אייהרב השיק ממש עכשיו אתר בת חדש, המוקדש לטיפוח, ביוטי וקוסמטיקה. האתר נקרא LOVE LETTER והוא יושב על הפלטפורמה הוותיקה של אתר אייהרב, כלומר המוצרים שנזמין ממנו יתווספו לסל שבאתר אייהרב (בדומה להזמנות מאתר BE שמצטרפות לסל באתר שופרסל). 
האתר מציע מגוון מצומצם בינתיים של מותגי דראגסטור כמו מייבלין, לוריאל, L.A. Girl WET&WILD ואפילו מעט מותגי היי אנד כמו Bare Minerals , Laura Geller , Lorac

הממשק כרגע לא בשיאו. לא ניתן לצפות בו מהאפליקציה אלא רק מהמחשב, ישנם באגים באתר- כמו ניסיון למיין לפי מותגים שמוביל לעמוד שגיאה, סינון הצגת מוצרים מסויימים (אולי זה קשור במגבלות משלוח לארץ, עוד לא ברור) והכי מרגיז מבחינתי הוא שגוונים שונים של אותו המוצר מוצגים בדפים שונים ולא ניתנת בחירה בעמוד המוצר עצמו- אבל אני מאמינה ומקווה שזה יתוקן בהמשך. 

השאלה המרכזית- האם הוא בכלל משתלם? מה הבשורה שהוא מביא שמבדילה אותו מבין שלל האתרים האחרים?
ובכן, הדבר העיקרי מבחינתי הוא שיתוף הממשק עם אייהרב. בדרך כלל כשאני מזמינה מוצרי דראגסטור אני מזמינה מוצר-שניים, ומכיוון שהמחירם נמוך מלכתחילה בהרבה אתרים תשלום המשלוח הופך את העסק לפחות משתלם. כאן אם אני בכל מקרה מוציאה הזמנה מאייהרב פשוט וקל להוסיף עוד מסקרה או קונסילר לסל, וחסל. 
ההנחות הגורפות של אייהרב על הסל לא חלות כרגע על המוצרים הללו- שזה חבל. 
אבל בואו נדבר על המחירים. 
באופן כללי, התמחור של המותגים האמריקאים יותר משתלם ביחס למותגים האירופאים. זה גם הגיוני בהינתן שאייהרב אתר אמריקאי. 

בחרתי לבדוק מוצרים שאני מזמינה באופן קבוע, ולבחון האם משתלם לי להחליף את האתרים הקבועים מהם אני מזמינה. להלן המסקנות:

מסקרה- L'Oreal, Telescopic Carbon Black 
המסקרה הקבועה שלי. לא נמכרת בארץ (נמכרות גרסאות דומות שלה שאני אוהבת פחות) ואני מזמינה אותה בזוגות בדרך כלל מלוק פנטסטיק או מאתר HQhair שם היא נמכרת במחיר מלא של 11£ (משלוח חינם) אבל אני משתדלת לחכות להנחה (שמגיעה לעיתים קרובות מאד באתרים אלו). בדרך כלל זוג מסקרות עולות לי כ-70-80 ש"ח. 
ב LOVE LETTER היא נמכרת ב43 ש"ח, שזה משתלם ביחס למחיר המלא, אבל לא ביחס למחיר המוזל באתרים האחרים. מצד שני אם אני כבר מזמינה מאייהרב וצריכה ריסטוק יש סיכוי לא רק שאזמין משם וזהו. 
קונסילר - Maybelline, Fit Me
הקונסילר האהוב והקבוע שלי. בעבר הייתי מזמינה אותו מאתר אכמיסט אבל מאז שנסגר אני נאלצת להזמין אותו מאתר ביוטי ג'וינט שמוכר את הקונסילר במחיר של 8$ וגם מחיר המשלוח מאד מבאס. לאחרונה הייתה הנחה של 20% באתר ולאחר ההנחה שני קונסילרים ומשלוח עלו לי כ- 60ש"ח.
ב LOVE LETTER הקונסילר נמכר ב23 ש"ח שזה משתלם ומשמח. 

עוד קונסילר אהוב של מייבלין הוא הInstant Age Rewind שנמכר בסופר פארם במחיר של 45 ש"ח וב LOVE LETTER ב36 ש"ח (בדומה לאתרים הבריטים שציינתי קודם).
סומק- Wet n Wild, Color Icon Blush
מדובר באחת הפורמולות האהובות עלי ביותר מהדרגסטור. יש לי שלושה גוונים שונים ואני אוהבת את כולם. בביוטי ביי נמכר במחיר של 4€ שהם כ-15 ש"ח (משלוח חינם רק בהזמנה מעל 25€), בLOVE LETTER בכ-10 ש"ח. 

עוד מאותו מותג נמצא את ההייליטרים המדוברים שלהם ב19 ש"ח (23.5 ש"ח בביוטי ביי
וגם את הדואו להצללה והארה באותם המחירים. 
פודרה דחוסה- Rimmel London, Stay Matte
עוד מוצר דרגסטור מוצלח ביתר במחיר פעוט. בארץ נמכרת בסופר פארם ב30 ש"ח וב LOVE LETTER במחיר זהה למחיר באתרים הבריטים- כ-17 ש"ח. כרגע יש רק גוון אחד באתר אבל אני מאמינה שהמגוון יגדל בקרוב. 

עוד תוכלו למצוא באתר את הפודרה בתפזורת של Airspun שטאטי כל כך מהללת במחיר של 26.5 ש"ח
אם היינו ב2015 הייתי מתעלפת מהפלטה של Lorac שנמכרת באתר במחיר סופר הוגן של 152 ש"ח
וגם מההיליטר Gilded Honey של לורה גלר ב79 ש"ח 
אבל אנחנו לא ב2015, אז אני רק מקווה שמותגים יותר מעניינים בקטגוריית ההי אנד יצטרפו לאתר. 

האתר מציע גם את המברשות של Sigma. ציינתי מספיק פעמים בעבר שאני לא מחובבות המותג, אבל אם אנחנו עוסקים בהשוואת מחירים אז הם דומים ביחס לאתר הרשמי , כשבאתר הרשמי יש מבצעים לעתים קרובות (כמו 30% כרגע) אבל גם עלומת משלוח של 12$-20$ אם אין מבצע. 

בשורה התחתונה- אני שמחה על הצטרפות השחקן החדש, במיוחד שאני לקוחה קבועה של אתר אייהרב. ולכן מבחינתי זה בעיקר פשוט נוח. נראה שמצאתי את הכתובת החדשה שלי לחידוש מלאי המסקרות והקונסילרים. 
צריך תמיד להשוות מחירים ולבדוק מבצעים- בדיוק בשביל זה הקבוצה שלי קיימת ואם אתן עדיין לא חברות בה- זה בדיוק הזמן!

אין כאן בשורה סופר מרגשת או חידוש שלא היה עד כה, אבל האתר רק הושק ואם ימשיך להתעדכן ולהפיץ עוד מותגים- מה טוב. 

תגובות

  1. תודה על המחקר המעמיק :) יש לי שאלה ספציפית לגבי המסקרה - אני משתמשת קבוע בטלסקופיק הכסופה, מה ההבדל בינה לבין השחורה?

    השבמחק
    תשובות
    1. הטלסקופיק השחורה מזכירה את הכסופה לפני שהחליפו לה את הפורמולה ושינו את המברשת.

      מחק
  2. איזה יופי של מבחר ופירוט על כל מסקרה ומסקרה, מרשים ביותר!
    תקופה ארוכה שאני מחפשת מסקרה שתתאים לפעילויות השונות שאני עושה במהלך היום ואני הולך כבר בקרוב לחפש את המסקרה המתאימה בעזרת מה רשמת, זה עזר לי מאוד, מבטיחה לעדכן

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך אני מארגנת את שידת האיפור שלי?

💗אף פעם לא הייתי בן אדם מסודר. כלומר אני אוהבת סדר, אבל פחות אוהבת לסדר. למרות זאת יש כמה פינות בבית שאני כן נהנית לטפח ולתקתק- פינת האיפור שלי היא אחת מהן. ההעדפות האסתטיות שלי השתנו מאד במהלך השנים, ואני באמצע תהליך של שינוי מאגרנית לקו יותר נקי ופשוט. אין שום ספק שאני לא מינימליסטית, אבל אני הרבה יותר שקולה במה שאני קונה ומכניסה לבית (כתבתי על כך בפוסט הזה ). שידת האיפור שלי היא אחד המקומות המסודרים בבית, ומה שהכי חשוב לי באסתטיקה שלה הוא הפרקטיות- אני צריכה שיהיה לי נוח ונגיש להתארגן בבוקר הלחוץ ומצד שני אני כן אוהבת להתבונן ולהציג את אוסף האיפור שלי- כי הוא משמח אותי. נתחיל בכמה טיפים שעוזרים לי לשמור על הסדר: 1. לכל דבר צריך להיות מקום- זה אולי נשמע בנאלי אבל הרבה יותר קל לסדר ולשמור על הסדר לאורך זמן כאשר ברור לאן צריך להחזיר כל פריט. בלאגן מתחיל (וממשיך) כשפריטים מסתובבים בבית ללא שום תכלית או יעד. 2. לצמצם את כמות הפריטים החשופים כמה שניתן- מה שבחוץ צובר אבק, ולכן אני משאירה בחוץ אך ורק פריטים שבשימוש יומיומי תכוף ושואפת לשמור במקומות סגורים מה שניתן.  3.

תיק איפור שלם מאתר קאלט ביוטי

💗 קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר. הוא מציע שלל מותגי היי אנד, מבצעים תכופים (עליהם אני מעדכנת בקבוצה, שאם אתן עדיין לא חברות בה - זה הזמן! הקליקו כאן )  והכי חשוב- הנחת מע"מ קבועה בקופה. המשלוח לארץ חינמי בהזמנה מעל 40£ ויש כל חודש מותג שמזכה גם הוא במשלוח חינם.  בהזמנה ראשונה תוכלו להנות מ10£ הנחה (לסל מעל 50£) דרך הקישור המפנה שלי ממש כאן . להרכיב תיק איפור אך ורק ממוצרי האתר לא היה אתגר גדול- האתר מציע באמת מגוון עצום של מוצרים נהדרים, כך שלמעשה הפוסט הזה הוא פוסט מומלצים- מה המוצרים הטובים ביותר לדעתי שאפשר לבחור בקטגוריות השונות. אז נתחיל כמובן מהבסיס: קרם הגנה: קרם הגנה הוא בדיוק הגבול בין שלב הטיפוח לבין שלב האיפור- אני משתמשת בקרם הגנה בכל יום. הסיבה שהתעקשתי לכלול אותו בפוסט הזה היא שמדובר בקרם ההגנה האולטימטיבי לטעמי- לא רק מאתר הזה בפרט, אלא בכלל. אני כבר שנים משתמשת ומהללת את קרם ההגנה של THANK YOU FARMER. עד לאחרונה השתמשתי ב Water Sun Cream (הקרם הכחול המקורי) בקיץ, ב Shimmer Sun Essence (הוורוד) בחורף והייתי מרוצה עד הגג. לאחרונה התחלתי

מה חשבתי על המוצרים של DRUNK ELEPHANT?

💗 באיחור לא אופנתי בעליל (אם כי מאד אופייני) הצטרפתי למסיבת ההייפ והתנסתי סוף סוף במוצרי הטיפוח המדוברים של המותג DRUNK ELEPHANT ויש לי חוות דעת מגובשת. בערך.  נתחיל מזה שהמוצרים של המותג יקרים ואפילו מאד. למרות שלא אכפת לי להשקיע במוצרי טיפוח מפנקים שעובדים, כאן תג המחיר היה קצת מוגזם בשבילי למוצרים שמעולם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם יעבדו בשבילי ולכן ערכת התנסות הכוללת מגוון מוצרים בגודל מוקטן היה פתרון סביר והגיוני.  את המותג ניתן לרכוש באתרים  למותג יש מבחר של ערכות מוקטנים- חלקן קבועות וחלקן מתחלפות, ולקח לי קצת זמן עד שמצאתי ערכה שמכילה מספיק מוצרים שאני באמת רוצה לנסות, כי בחלק מהערכות היו מוצרים שלא מתאימים לעור, לשגר ה או לצרכים שלי ואז כל העסק הופך שוב ללא משתלם. הערכה שהזמנתי כללה 5 מוצרים בגודל מכובד, שארבעה מהם היו בוויש ליסט שלי. היא לא הייתה זולה בכלל (84£ לפני הנחות) אבל המוצרים היו בגודל מכובד והרגשתי שזו הערכה המשתלמת עבורי מבחינת עלות-תועלת.  מה בערכה?   (בסוגריים תמצאו מידע על מחיר המוצר המלא, לאחר הנחת מע"מ) 1. Protini Polypeptide