דילוג לתוכן הראשי

איך הצלתי את הציפורניים שלי?

💗תמיד אהבתי למרוח לק. לפני שהילדים נולדו הייתי מחליפה צבע כל כמה ימים ועד היום אני מחזיקה באוסף לא מבוטל של גוונים שונים. אבל החיים משתנים והשגרה שהפכה לצפופה אלצה אותי לזנוח את התחביב הצבעוני. בשנים האחרונות (למעשה לאחר ההריונות שלי) מצב הציפורניים שלי היה בכי רע, הם היו חלשות ומתפוררות, לא הצלחתי להאריך אותן וכשהייתי מנסה למרוח לק הוא היה פשוט מתקלף אחרי יום יומיים- יחד עם השכבה העליונה של הציפורן שלי. 
ניסיתי הרבה מוצרים שונים ומשונים, ולבסוף הצלחתי להגיע לשילוב שעוזר לי גם להאריך ציפורניים ארוכות וחזקות, וגם לשמר את הלק לימים ארוכים (כשבוע, כולל שטיפת כלים). 
משתפת אתכן בשילוב שעובד בשבילי- כמובן שזה מאד סובייקטיבי ולגורמים חיצוניים כמו תזונה ואורח חיים יש השפעה מכרעת על מצב הציפורניים. 

⭐ תוסף לשיער וציפורניים של Nature's Bounty
מדובר במוצר שחד משמעית שיפר בצורה ניכרת את צמיחת הציפורניים שלי. בשימוש קבוע הן חזקות בהרבה, לא מתפוררות ואני מצליחה להאריך אותן בקלות. אני רואה השפעה מיידית כשאני מפסיקה לקחת את התוספים. 
הבונוס הרציני הוא שהתוסף מגיע בצורה של סוכריות גומי טעימות שממש מקלות על השימוש (היה לי בעבר תוסף אחר שהגיע בכמוסות ענקיות שפשוט לא התמדתי לקחת מהסיבה הזו). 
אני מזמינה אותו מכאן

⭐ מחזק ציפורניים Millionails של ESSIE
ניסיתי הרבה מחזקים (כולל אחרים של ESSIE) וזה המוצלח ביותר בעיני. הוא גם מחזק את הציפורניים וגם מחליק סדקים במידה ויש. הוא מתייבש במהירות ולא מתכדרר מתחת לשכבת בסיס נוספת כמו שקרה לי עם מחזקים אחרים. אני משתמשת בו לפני כל חידוש לק. 
אני מזמינה אותו מאיביי (אלא אם יש מבצע משתלם בסופר פארם), למשל כאן
⭐ שכבת בסיס Infinite Shine של OPI:
הפריימר הזה מבטיח עמידות של עד 10 ימים. אני לא בטוחה שזה אכן כך אבל הוא כן מאריך את עמידות הלק שלי שעד כה עמדה כאמור על יומיים. החיסרון היחיד שלו מבחינתי שהוא די עבה (בדומה לפורמולת הלקים של המותג שאני פחות אוהבת) ולפעמים גורם ללק להתקלף ממש כמו מדבקה, אבל זה קורה רק אחרי ימים רבים כשהגיע הזמן להחליף את הלק בכל מקרה. 
גם אותו אני מזמינה מאיביי, הינה קישור לדוגמא
⭐ לק- ESSIE
מבחינת הלק עצמו אני לגמרי ESSIE GIRL. זו הפורמולה האהובה עלי ביותר והנוחה ביותר למריחה לדעתי. יש לי מגוון סדרות שלהם- גימור מאט, ג'ל, סדרת הטיפוח (שאמור להכיל גם מחזק) אבל בשורה התחתונה הפורמולה האהובה עלי ביותר היא הפורמולה הקלסית שלהם. 
גם כאן הכתובת מבחינתי היא איביי, למרות שלפעמים יש גם מבצעים מוצלחים בסופר פארם. beautyzone2007 הוא המוכר המועדף עלי כבר שנים.

⭐ שכבת המגן של Seche VIVE:
אחרון חביב, אבל חשוב מאד. מדובר במוצר פלא מבחינתי, שאפשר לי להתפנק במריחת לק גם עם שני ילדים קטנים בבית- פשוט מכיוון שהוא מייבש את הלק במהירות הברק. תוך דקות ספורות הלק יבש לחלוטין ואני יכולה להמשיך במטלות ללא חשש. בנוסף גיליתי ששתי שכבות ממנו שומרות על הלק במצב מעולה ימים ארוכים (כאמור אני מחליפה לק אחרי שבוע, והוא עדיין במצב טוב). חשוב לציין שכיאה לממוצעת אני עוסקת בכל מטלות הבית המפרכות והרטובות כמו שטיפת כלים, בישולים וניקיונות- והוא עומד בכולן בגבורה. 
אני קונה אותו כאן 

מקווה שהפוסט יעזור לכן כמו שהוא עזר לי! 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה אני חושבת על PIXI?

💗 מאז שהמותג הבריטי PIXI נמכר באייהרב, יצא לי להתנסות בלא מעט מוצרים מהמותג- גם בקטגוריית האיפור וגם בקטגוריית הטיפוח. הדעה שלי על המותג מאד לא קוהרנטית- יש מוצרים שנכנסו ישירות לשגרה היומיומית שלי, מוצרים שכבשו את המקומות הראשונים בקטגוריה שלהם מבחינתי- ומוצרים שהיו פלופ מוחלט. המותג נכנס בארה"ב לקטגוריית הדראגסטור, אבל הוא בהחלט בטווח המחירים היקר יותר של הקטגוריה. אז במה שווה להשקיע? מי שרוצה לשמוע את חוות הדעת שלי על המוצרים שניסיתי, בסגנון Countdown מהמוצר הגרוע לטוב בכל קטגוריה- זה הפוסט בשבילה! * כל הקישורים בפוסט מפנים לרכישה באתר אייהרב (כי משם בפועל רכשתי את המוצרים) אבל הם המותג זמין לרכישה גם במגוון אתרים אחרים כמו קאלט ביוטי, lookfantastic, אסוס ועוד.  איפור: 5- אודם Mattelustre (אודם בולט קלאסי): מדובר במוצר שהלך ישירות לפח האשפה אצלי- פעמיים.  למרות שהצבע והמרקם שלו היה ממש לטעמי, לאודם ריח מזעזע וטעם מר שממש לא ניתן להשתמש בו. בפעם הראשונה חשבתי שקיבלתי מוצר מקולקל, אבל כאשר גם המוצר השני הגיע בדיוק אותו הדבר הבנתי ש...

TOP 5- ברונזרים

💗לא תמיד הייתי בקטע של ברונזרים וגם היום אני לא משתמשת אדוקה- נוטה לדבוק בהם בקיץ ולזנוח אותם בחורף. אם אני לא מדייקת בגוון אני יכולה להראות על הספקטרום בין אומפה לומפה להתפלשות בבוץ. מהסיבה הזו לקח לי זמן לצוד את הגוונים והגימורים שמחמיאים לי.  עוד נקודה סופר חשובה בנושא היא המברשת- יש לה חשיבות מכרעת בתוצאה הסופית.  מבחינתי מיציתי את החיפושים, ואוסף הברונזרים הנוכחי שלי הוא די סופי (בתכלס אין שום צורך ביותר מברונזר טוב ומחמיא אחד) ואלו חמשת המומלצים שלי: ⭐ הולה של בנפיט: הברונזר הראשון שקניתי. אי אפשר היה להתעלם מההייפ המטורף סביבו ואכן "לתקופתו" הוא היה מאד מוצלח. הוא יחסית נייטראלי, הגימור שלו מאט אבל לא לגמרי ואני לגמרי זוכרת לו חסד נעורים. האם אקנה אותו שוב כשיגמר? (אם זה יקרה אי פעם)- סביר להניח שלא. אבל הוא בהחלט מוצר טוב שמי שמחזיקה אותו באוסף לא צריכה למהר ולחפש אחרים.  ⭐  באטר ברונזר של פזישנס פורמולה (גוון "ברונזר"): מבין כל הברונזרים שלי הוא הבהיר והנייטראלי ביותר. הוא יתאים להרבה גווני עור (בהירים-בינוניים) ובאמת מגיעות לו כל התשוא...

מברשות האיפור המומלצות שלי- בלי לקחת משכנתא

💗אני חושבת שכלי העבודה חשובים לא פחות מהמוצרים עצמם, ולכן יש חשיבות רבה למברשות האיפור שלנו. לצורך העניין מיקאפ מעולה שעולה הון קטן יכול להראות קטסטרופה אם מברשת המייקאפ לא מטמיעה אותו בעור כמו שצריך ומשאירה "פסים", ומצד שני גם מייקאפ בינוני יכול להגדיל את הפוטנציאל שלו במריחה נכונה. לקח לי הרבה זמן להרכיב את "הנבחרת" שלי, במקרה הזה זמן שווה גם הרבה כסף- כי רכשתי הרבה מברשות שבסופו של דבר אכזבו או היו טובות פחות מאחרות. אחרי הרבה ניסוי וטעייה הגעתי למסקנה חותכת- לא צריך לשלם ביוקר כדי לקבל תוצאות טובות ויש עולם שלם אחרי המברשות של מאק או אפילו של סיגמא (שזולות ממאק בהרבה). עולם הקניון באינטרנט חשף אותי לחלופות זולות, ומוצלחות מאד למברשות היקרות. אז אני מציגה פה את הנבחרת שלי, המברשות שאם היום הייתי מתחילה את אוסף האיפור שלי מחדש- הייתי רוכשת אותן ואותן בלבד (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים): מייקאפ: 99.9% מהמקרים אני משמשת בביוטי בלנדר. אני מזמינה את הסט הזה של זוג ספוגיות + סבון נוזלי מקאלט, יחד עם הנחת המס יוצא הכי משתלם. ...