דילוג לתוכן הראשי

TOP 5-מסקרות

💗אקדים ואומר שמסקרה היא אחד המוצרים שאני מקפידה לקנות אך ורק בפארם- אני מסרבת להשקיע סכומי עתק במוצר שמתכלה כל כך מהר (אני מקפידה לא להחזיק מסקרה פתוחה בשימוש יותר משלושה חודשים) כשיש אפשרויות מעולות במחירים סבירים והגיוניים.
חשוב גם לציין מה אני מחפשת במסקרה- אני אוהבת מסקרות מאריכות, מפרידות ומאד שחורות. פחות מחפשת עיבוי ומראה של "ריסים מלאכותיים".

אז חמשת המסקרות האהובות עלי הן:

TELESCOPIC של לוראיל- בסדרת הטלסקופיק של לוריאל יש שלוש מסקרות: זהובה, כסופה ושחורה. הזהובה והכסופה נמכרו בארץ עד שיום בהיר אחד הכסופה (שכמובן הייתה האהובה עלי) "יצאה מהמגוון". מה שיותר מבלבל הוא שנשארה מסקרה אחרת של לוריאל, שנראית בדיוק אותו הדבר מבחינה חיצונית- אבל זו לא אותה מסקרה (לא אותה מברשת ולא אותה פורמולה). מכיוון שאת הזהובה אני לא אוהבת, וגם לא את הכסופה המתחזה התחלתי להזמין את הגרסה השחורה- אין ספק שזו המסקרה היומיומית האהובה עלי ביותר- מפרידה ומאריכה את הריסים, לא גושית, סופר שחורה- בדיוק מה שאני מחפשת.
אני מזמינה אותה בזוגות מאתר lookfantastic (משלוח חינם). 

את כל המסקרות המומלצות הבאות שלי אפשר לקנות בפארם הקרוב לביתכן:

ULTRAFLEX של פופה- מסקרה שנמכרת בסופר פארם בדרך כלל במבצע סביב ה 30 ש"ח. פשוט מעולה. נותנת מראה מופרד, מודגש ויומיומי. 

FALSE LASHES EXTREME של אסנס- מסקרה מעולה בפחות מ 15 ש"ח. (גם אותה אני קונה בסופר פארם) באופן כללי המותג מצטיין בגזרת המסקרות ואני מאמינה שכל אחת תוכל למצוא מסקרה יומיומית שעונה על ההעדפות שלה בפחות מ 20 ש"ח.

BOLD של קרליין- מה לא נאמר עדיין על ההברקה הזו? שתי המסקרות מהסדרה הזו נמצאות אצלי בשימוש קבוע- הבולד המקורית היא המסקרה המועדפת עלי למראה ערב מודגש ודרמטי.
גרסת הסקיני היא המסקרה הקבועה שלי לריסים התחתונים (כן, אני מחזיקה מסקרה נפרדת לריסים התחתונים). היא גם מצויינת למראה סופור עדין וטבעי לימים ללא איפור. את שתיהן אני קונה כשהן במבצע- בדרך כלל בין 30-40 ש"ח.

⭐ עוד מסקרה שנהנתי ממנה מאד היא ה LASH SENSATIONAL של מייבילין- גם היא מהסופר פארם.

אז מה המסקרה האהובה עליכן?

תגובות

  1. איזה כיף של המלצה! מאוד מתחברת למה שאת כותבת, גם אני מעדיפה לא להשקיע יותר מידי במוצר שאני מחליפה כל זמן קצר, אבל עדיין לא מצאתי לעצמי את האחת. מקווה שהקנייה הבאה תהיה טובה יותר אחרי שקראתי.

    השבמחק
  2. לי יש שאלה אחרת בנוגע למסקרות - איך מתמודדים עם הצורך לגרד בעיניים ואז שכל המסקרה נמרחת? האם יש מסקרה שלא תימרח בצורה מחרידה? האמת שהשתמשתי באמת במסקרה של לוריאל ומה שכתבת פה על ההבדלים בין המסקרות שלהם ממש מסביר לי כמה דברים! תודה :)

    השבמחק
  3. וואו! נשמע כמו חומר איכותי וטוב! בדיוק השבוע עשיתי בפעם הראשונה טיפול לבן הזוג שלי (כן הוא הסכים חחח), הוא מאוד נהנה וביקש אם יש משהו שהוא יכול לשים לפני איפור (מאפרים אותו בעבודה כחלק מהתפקיד שלו)
    אני והוא הולכים לנסות את זה לפני ששנינו נשים איפור ונעדכן בתוצאות! תודה רבה על ההמלצה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה אני חושבת על PIXI?

💗 מאז שהמותג הבריטי PIXI נמכר באייהרב, יצא לי להתנסות בלא מעט מוצרים מהמותג- גם בקטגוריית האיפור וגם בקטגוריית הטיפוח. הדעה שלי על המותג מאד לא קוהרנטית- יש מוצרים שנכנסו ישירות לשגרה היומיומית שלי, מוצרים שכבשו את המקומות הראשונים בקטגוריה שלהם מבחינתי- ומוצרים שהיו פלופ מוחלט. המותג נכנס בארה"ב לקטגוריית הדראגסטור, אבל הוא בהחלט בטווח המחירים היקר יותר של הקטגוריה. אז במה שווה להשקיע? מי שרוצה לשמוע את חוות הדעת שלי על המוצרים שניסיתי, בסגנון Countdown מהמוצר הגרוע לטוב בכל קטגוריה- זה הפוסט בשבילה! * כל הקישורים בפוסט מפנים לרכישה באתר אייהרב (כי משם בפועל רכשתי את המוצרים) אבל הם המותג זמין לרכישה גם במגוון אתרים אחרים כמו קאלט ביוטי, lookfantastic, אסוס ועוד.  איפור: 5- אודם Mattelustre (אודם בולט קלאסי): מדובר במוצר שהלך ישירות לפח האשפה אצלי- פעמיים.  למרות שהצבע והמרקם שלו היה ממש לטעמי, לאודם ריח מזעזע וטעם מר שממש לא ניתן להשתמש בו. בפעם הראשונה חשבתי שקיבלתי מוצר מקולקל, אבל כאשר גם המוצר השני הגיע בדיוק אותו הדבר הבנתי ש...

TOP 5- ברונזרים

💗לא תמיד הייתי בקטע של ברונזרים וגם היום אני לא משתמשת אדוקה- נוטה לדבוק בהם בקיץ ולזנוח אותם בחורף. אם אני לא מדייקת בגוון אני יכולה להראות על הספקטרום בין אומפה לומפה להתפלשות בבוץ. מהסיבה הזו לקח לי זמן לצוד את הגוונים והגימורים שמחמיאים לי.  עוד נקודה סופר חשובה בנושא היא המברשת- יש לה חשיבות מכרעת בתוצאה הסופית.  מבחינתי מיציתי את החיפושים, ואוסף הברונזרים הנוכחי שלי הוא די סופי (בתכלס אין שום צורך ביותר מברונזר טוב ומחמיא אחד) ואלו חמשת המומלצים שלי: ⭐ הולה של בנפיט: הברונזר הראשון שקניתי. אי אפשר היה להתעלם מההייפ המטורף סביבו ואכן "לתקופתו" הוא היה מאד מוצלח. הוא יחסית נייטראלי, הגימור שלו מאט אבל לא לגמרי ואני לגמרי זוכרת לו חסד נעורים. האם אקנה אותו שוב כשיגמר? (אם זה יקרה אי פעם)- סביר להניח שלא. אבל הוא בהחלט מוצר טוב שמי שמחזיקה אותו באוסף לא צריכה למהר ולחפש אחרים.  ⭐  באטר ברונזר של פזישנס פורמולה (גוון "ברונזר"): מבין כל הברונזרים שלי הוא הבהיר והנייטראלי ביותר. הוא יתאים להרבה גווני עור (בהירים-בינוניים) ובאמת מגיעות לו כל התשוא...

מברשות האיפור המומלצות שלי- בלי לקחת משכנתא

💗אני חושבת שכלי העבודה חשובים לא פחות מהמוצרים עצמם, ולכן יש חשיבות רבה למברשות האיפור שלנו. לצורך העניין מיקאפ מעולה שעולה הון קטן יכול להראות קטסטרופה אם מברשת המייקאפ לא מטמיעה אותו בעור כמו שצריך ומשאירה "פסים", ומצד שני גם מייקאפ בינוני יכול להגדיל את הפוטנציאל שלו במריחה נכונה. לקח לי הרבה זמן להרכיב את "הנבחרת" שלי, במקרה הזה זמן שווה גם הרבה כסף- כי רכשתי הרבה מברשות שבסופו של דבר אכזבו או היו טובות פחות מאחרות. אחרי הרבה ניסוי וטעייה הגעתי למסקנה חותכת- לא צריך לשלם ביוקר כדי לקבל תוצאות טובות ויש עולם שלם אחרי המברשות של מאק או אפילו של סיגמא (שזולות ממאק בהרבה). עולם הקניון באינטרנט חשף אותי לחלופות זולות, ומוצלחות מאד למברשות היקרות. אז אני מציגה פה את הנבחרת שלי, המברשות שאם היום הייתי מתחילה את אוסף האיפור שלי מחדש- הייתי רוכשת אותן ואותן בלבד (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים): מייקאפ: 99.9% מהמקרים אני משמשת בביוטי בלנדר. אני מזמינה את הסט הזה של זוג ספוגיות + סבון נוזלי מקאלט, יחד עם הנחת המס יוצא הכי משתלם. ...