דילוג לתוכן הראשי

הגרלה לראש השנה!

💗 בשביל לפתוח את השנה החדשה בכיף לי וגם לכם- הכנתי לכן הגרלה מלאה במוצרים שאני מאד מאד אוהבת: 

★ פיקס + של מאק בגודל מלא
★ מים מיסלייאריים של ביודרמה 250 מ"ל
★ מסיר איפור לעיניים של גרנייה
★ טונר חומצה גליקולית של פיקסי 100 מ"ל
★ מסיכת נייר של טוני מולי
★ ספוגית ביוטי בלנדר מקורית+ סבון מוצק בגודל נסיעות
★ סבון פנים pep-start של קליניק בגדול נסיעות
★קרם לחות moisture surge של קליניק 15 מ"ל
★ הייליטר נוזלי של סמאשבוקס בגודל נסיעות
★ מסקרה full exposure של סמאשבוקס בגודל נסיעות
★ קרם ידיים מוקטן של ל'וקסיטאן

מה צריך לעשות כדי לזכות בכל הטוב הזה?
1. לעשות LIKE וגם FOLLOW לדף של Pretty Average בפייסבוק. 
2. להזמין לדף הפייסבוק 3 חברות או חברים שיכולים להינות מהתוכן של הדף- קניון און לין, מבצעים והמלצות.
3. להגיב כתגובה לפוסט ההגרלה בדף הפייסבוק שביצעתן את השלבים ולתייג את החברים שהזמנתם. 

וזהו. הפעילות תהיה פתוחה לאורך חודש ספטמבר ותיסגר ביום ראשון 30.9. 
שתהיה שנה טובה ומתוקה, מטופחת וחסכונית! 


תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה אני חושבת על PIXI?

💗 מאז שהמותג הבריטי PIXI נמכר באייהרב, יצא לי להתנסות בלא מעט מוצרים מהמותג- גם בקטגוריית האיפור וגם בקטגוריית הטיפוח. הדעה שלי על המותג מאד לא קוהרנטית- יש מוצרים שנכנסו ישירות לשגרה היומיומית שלי, מוצרים שכבשו את המקומות הראשונים בקטגוריה שלהם מבחינתי- ומוצרים שהיו פלופ מוחלט. המותג נכנס בארה"ב לקטגוריית הדראגסטור, אבל הוא בהחלט בטווח המחירים היקר יותר של הקטגוריה. אז במה שווה להשקיע? מי שרוצה לשמוע את חוות הדעת שלי על המוצרים שניסיתי, בסגנון Countdown מהמוצר הגרוע לטוב בכל קטגוריה- זה הפוסט בשבילה! * כל הקישורים בפוסט מפנים לרכישה באתר אייהרב (כי משם בפועל רכשתי את המוצרים) אבל הם המותג זמין לרכישה גם במגוון אתרים אחרים כמו קאלט ביוטי, lookfantastic, אסוס ועוד.  איפור: 5- אודם Mattelustre (אודם בולט קלאסי): מדובר במוצר שהלך ישירות לפח האשפה אצלי- פעמיים.  למרות שהצבע והמרקם שלו היה ממש לטעמי, לאודם ריח מזעזע וטעם מר שממש לא ניתן להשתמש בו. בפעם הראשונה חשבתי שקיבלתי מוצר מקולקל, אבל כאשר גם המוצר השני הגיע בדיוק אותו הדבר הבנתי ש...

TOP 5- ברונזרים

💗לא תמיד הייתי בקטע של ברונזרים וגם היום אני לא משתמשת אדוקה- נוטה לדבוק בהם בקיץ ולזנוח אותם בחורף. אם אני לא מדייקת בגוון אני יכולה להראות על הספקטרום בין אומפה לומפה להתפלשות בבוץ. מהסיבה הזו לקח לי זמן לצוד את הגוונים והגימורים שמחמיאים לי.  עוד נקודה סופר חשובה בנושא היא המברשת- יש לה חשיבות מכרעת בתוצאה הסופית.  מבחינתי מיציתי את החיפושים, ואוסף הברונזרים הנוכחי שלי הוא די סופי (בתכלס אין שום צורך ביותר מברונזר טוב ומחמיא אחד) ואלו חמשת המומלצים שלי: ⭐ הולה של בנפיט: הברונזר הראשון שקניתי. אי אפשר היה להתעלם מההייפ המטורף סביבו ואכן "לתקופתו" הוא היה מאד מוצלח. הוא יחסית נייטראלי, הגימור שלו מאט אבל לא לגמרי ואני לגמרי זוכרת לו חסד נעורים. האם אקנה אותו שוב כשיגמר? (אם זה יקרה אי פעם)- סביר להניח שלא. אבל הוא בהחלט מוצר טוב שמי שמחזיקה אותו באוסף לא צריכה למהר ולחפש אחרים.  ⭐  באטר ברונזר של פזישנס פורמולה (גוון "ברונזר"): מבין כל הברונזרים שלי הוא הבהיר והנייטראלי ביותר. הוא יתאים להרבה גווני עור (בהירים-בינוניים) ובאמת מגיעות לו כל התשוא...

מברשות האיפור המומלצות שלי- בלי לקחת משכנתא

💗אני חושבת שכלי העבודה חשובים לא פחות מהמוצרים עצמם, ולכן יש חשיבות רבה למברשות האיפור שלנו. לצורך העניין מיקאפ מעולה שעולה הון קטן יכול להראות קטסטרופה אם מברשת המייקאפ לא מטמיעה אותו בעור כמו שצריך ומשאירה "פסים", ומצד שני גם מייקאפ בינוני יכול להגדיל את הפוטנציאל שלו במריחה נכונה. לקח לי הרבה זמן להרכיב את "הנבחרת" שלי, במקרה הזה זמן שווה גם הרבה כסף- כי רכשתי הרבה מברשות שבסופו של דבר אכזבו או היו טובות פחות מאחרות. אחרי הרבה ניסוי וטעייה הגעתי למסקנה חותכת- לא צריך לשלם ביוקר כדי לקבל תוצאות טובות ויש עולם שלם אחרי המברשות של מאק או אפילו של סיגמא (שזולות ממאק בהרבה). עולם הקניון באינטרנט חשף אותי לחלופות זולות, ומוצלחות מאד למברשות היקרות. אז אני מציגה פה את הנבחרת שלי, המברשות שאם היום הייתי מתחילה את אוסף האיפור שלי מחדש- הייתי רוכשת אותן ואותן בלבד (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים): מייקאפ: 99.9% מהמקרים אני משמשת בביוטי בלנדר. אני מזמינה את הסט הזה של זוג ספוגיות + סבון נוזלי מקאלט, יחד עם הנחת המס יוצא הכי משתלם. ...