דילוג לתוכן הראשי

דברים שאני אוהבת לאחרונה- מהדורת הקיץ

💗אני לא מעלה פוסט מועדפים מידי חודש, מכיוון ששגרת האיפור והטיפוח שלי די קבועה. אני לא מתנסה במוצרים חדשים על בסיס שבועי (בעיקר כי משרדי יח"צ לא יודעים על קיומי וכל מה שאני קונה הוא מכספי בלבד) ולכן לוקח לי יותר זמן לאסוף מוצרים חדשים שאני מרגישה צורך עז להמליץ עליהם. 

לאחרונה, כשמזג האוויר מתחיל להזכיר את הגהינום, בלטו מספר מוצרים שאני ממש מרגישה שהתבלטו בביצועים בתנאי הקיצון- חלקם חדשים יותר, חלקם סוסי עבודה וותיקים- אבל לכולם מגיע ציון לשבח:

נתחיל בטיפוח:


המוצר הראשון הוא מוצר פלא מבחינתי, שעשה את הבלתי אפשרי והצליח לאלף את השיער הסורר שלי. אני בת 35 ורוב חיי השיער שלי היה אסוף- כי פשוט לא הצלחתי להתמודד איתו. מדובר על סוג של שיער גלי מדגם מתנפח, שרוב הזמן שואף להגיע למצב רעמה. למותג BRIOGEO נחשפתי בעקבות המלצות של יוטיובריות אמריקאיות, ומה שבעיקר קסם לי במוצר הספציפי הזה הוא ההגדרה של "מסיכה ללא שטיפה"- כי למי יש כוח לחפוף, להניח מסיכה- ואז לשטוף שוב? לא לי.
את ספרי הקסם הזה אני מרססת אחרי כל חפיפה (אני לא חופפת כל יום) ומסרקת לתוך השיער. לאחר מכן ממשיכה בשגרה הרגילה שלי שכולל קצת שמן שקדים - וזהו!. אוספת את השיער לקוקו רפוי, הולכת לישון (כן עם שיער רטוב, BIG NO NO אני יודעת) וקמה בבוקר לשיער מאולף לחלוטין שאפילו מוכן להסתדר פזור (אם יש לי אומץ ללכת עם שיער פזור ב5687 מעלות צלזיוס).
את המסיכה לשיער אני קונה כאן
ואת השמן כאן

במוצר הבא התאהבתי משימוש ראשון, והא ממשיך להוכיח את עצמו מידי יום- פעמיים ביום. מדבור ב"טונר" קוראני של חברת Dear Klairs והסיבה ששמתי מרכאות היא שלא מדובר בטונר רגיל כפי שלמדנו לשלב בשגרת הטיפוח עד כה. כשאני מתייחסת לטונר "רגיל" אני מתכוונת למוצר שמטרתו לאזן את חומציות העור- אם ע"י הזנה ואם ע"י שימוש בחומצות. מטרת המוצר הספציפי הזה הוא החדרת לחות לעור (בדומה לתפקידה של חומצה הילרונית למשל). אני משתמשת בו פעמיים ביום- בבוקר ובערב כשלב הראשון בשגרת הטיפוח שלי וממש מרגישה בהבדל ניכר. הוא לא כבד ולא מעיק על העור השמנוני שלי ואני ממש חושבת בעלות כל סוגי העור יוכלו להנו ממנו.
אני קונה אותו כאן

שני המוצרים הבאים אינם חדשים בכלל בשגרה שלי, אבל הוכיחו את עצמם מחדש לאחרונה. מדובר בקרם החומצות האלמותי של Earth Science (שמשלב שלל חומצות שונות לחידוש והזנת העור) והרטינואיד 2% של THE ORDINARY (שעובד על טשטוש פיגמטציה, איחוד גוון העור ואנטי אייג'ינג)- בשני המוצרים האלו אני נזהרת בשימוש בקיץ, מכיוון שהם מותירים את העור פגיע יותר לנזקי השמש, ולכן אני מורידה את תדירות השימוש בהם. לאחרונה העור שלי הראה קצת סימני מצוקה ולכן נתתי לו"בוסט" של כמה ימים רצופים עם שני המתוקים האלו- והשינוי ממש ניכר לעין. שני מוצרים שיחד וגם בנפרד בהחלט עומדים בהבטחות.
את קרם החומצות קונים כאן
הרטינואיד החליף פורמולה, את המוצר החדש אפשר להשיג למשל כאן

המוצר האחרון הוא מוצר שאני לא מפסיקה להמליץ עליו לכל מי שרק מוכן לשמוע, והוא כמובן מוצר חובה בקיץ בפרט אבל גם בשאר ימות השנה- קרם ההגנה של Thank You Farmer. הוא כל מה שרציתי ועוד- לא דביק, לא לבן, לא משאיר את העור מאט או מבריק מידי, נספג לגמרי ובמהירות, מרקם קרמי, לא שורף בעיניים, לא מורגש מתחת לאיפור- בקיצור פשוט מושלם! לאחרונה התחלתי להרגיש תחושת מצוקה קלה כי הוא נעדר מהאתר ליותר מידי זמן, אבל ממש עכשיו חזר למלאי והספקתי להצטייד במיכל אחד לגיבוי, שנחטף מיד לידי חברה ולכן הזמנתי אחד נוסף.
להשיג כאן

איפור: 
אני יודעת שמבאס לקרוא המלצות על מוצרים שקשה להשיג בארץ, אבל הפלטה החמודה הזו פשוט משחקת אותה מבחינתי. מדובר ב Naked Petite Heat של Urban decay ויש בה חמישה גוונים חומים-חמים בגימור מאט ועוד גוון הארה בגימור סאטן/משי. היא אמנם סופר פשוטה ובסיסית, אבל אני מקבלת מחמאות באופן קבוע כשאני משתמשת בה. הצלליות מיטשטשות נהדר ויוצרות מראה קליל, בלתי מתאמץ אך עדין נוכח במינימום מאמץ. מי צריך יותר מזה כשחם מידי אפילו לחשוב על איפור?

ההמלצה הבאה שלי נכנסת לקטגוריית "טוב שהתעוררת"- מדובר בסומק MELBA של מאק. השילוב המושלם לסומק יומיומי- משהו בין ורדרד לפיצ' לכתמתם. מדובר ברכישה ממש ממש טרייה אבל ממש לא מבינה איפה הוא היה כל החיים שלי. 

אני לא יכולה להתאפר בלי מייקאפ. אני מכירה את הטענות על זה שחם מידי, והכל נוזל ודביק ולמי שי כוח- הכל נכון- אבל אני לא יכולה לוותר. מכיוון שאני לא מאמינה ב"מייקאפ פודרה" האופציה ההגיונית היא מייקאפ נוזלי ולמזלי  Fit Me Matte & Poreless  של Maybelline עומד גם בתנאים הקשים- לא מתפרק, לא זז יורת מידי, מקנה מראה טבעי וקליל וסך הכל מתפקד נהדר. בנוסף לא מתחמצן, מתאים לי בול בגוון וגם לא יקר בכלל. אני קונה את שלי באתר אכמיסט אבל ניתן לרכוש גם בארץ.
עדכון חם מהתנור: דיאנה סוסר המהממת (שמי שעדיין לא עוקבת אחרי במדיות השונות, או לא חברה בקבוצת הפייסבוק האקסלוסיבית של מוזמנת לעשות זאת כעת) מעדכנת שהמייקאפ נמכר כרגע במבצע באתר styleriver

אחרון חביב- שימר נוזלי של אנסטסייה בוורלי הילס: לאחרונה אני מתנסה יותר ויותר במוצרי קרם, ועל ההיליטר הזה שמתי עין כבר מזמן אבל לא הבאתי את עצמי לרכוש. לאחרונה היה במבצע ולכן סוף סוף הצדקתי את הקנייה- וכן מדובר ברכישה מוצלחת. מדובר בהייליטר עדין, ממש לא הטיפות המטאליות של cover fxלצורך העניין- ובדיוק בגלל זה אני אוהבת אותו. הוא מקנה הארה טבעית, לא מנצנצת ולא מזיעה- בדיוק מה שצריך במזג האוויר הזה, שגורם לנו להבריק גם ככה.....
אני קניתי אותו בביוטי ביי כי היה במבצע, בלי המבצע משלם יותר להזמין מקאלט ביוטי




x

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך אני מארגנת את שידת האיפור שלי?

💗אף פעם לא הייתי בן אדם מסודר. כלומר אני אוהבת סדר, אבל פחות אוהבת לסדר. למרות זאת יש כמה פינות בבית שאני כן נהנית לטפח ולתקתק- פינת האיפור שלי היא אחת מהן. ההעדפות האסתטיות שלי השתנו מאד במהלך השנים, ואני באמצע תהליך של שינוי מאגרנית לקו יותר נקי ופשוט. אין שום ספק שאני לא מינימליסטית, אבל אני הרבה יותר שקולה במה שאני קונה ומכניסה לבית (כתבתי על כך בפוסט הזה ). שידת האיפור שלי היא אחד המקומות המסודרים בבית, ומה שהכי חשוב לי באסתטיקה שלה הוא הפרקטיות- אני צריכה שיהיה לי נוח ונגיש להתארגן בבוקר הלחוץ ומצד שני אני כן אוהבת להתבונן ולהציג את אוסף האיפור שלי- כי הוא משמח אותי. נתחיל בכמה טיפים שעוזרים לי לשמור על הסדר: 1. לכל דבר צריך להיות מקום- זה אולי נשמע בנאלי אבל הרבה יותר קל לסדר ולשמור על הסדר לאורך זמן כאשר ברור לאן צריך להחזיר כל פריט. בלאגן מתחיל (וממשיך) כשפריטים מסתובבים בבית ללא שום תכלית או יעד. 2. לצמצם את כמות הפריטים החשופים כמה שניתן- מה שבחוץ צובר אבק, ולכן אני משאירה בחוץ אך ורק פריטים שבשימוש יומיומי תכוף ושואפת לשמור במקומות סגורים מה שניתן.  3.

תיק איפור שלם מאתר קאלט ביוטי

💗 קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר. הוא מציע שלל מותגי היי אנד, מבצעים תכופים (עליהם אני מעדכנת בקבוצה, שאם אתן עדיין לא חברות בה - זה הזמן! הקליקו כאן )  והכי חשוב- הנחת מע"מ קבועה בקופה. המשלוח לארץ חינמי בהזמנה מעל 40£ ויש כל חודש מותג שמזכה גם הוא במשלוח חינם.  בהזמנה ראשונה תוכלו להנות מ10£ הנחה (לסל מעל 50£) דרך הקישור המפנה שלי ממש כאן . להרכיב תיק איפור אך ורק ממוצרי האתר לא היה אתגר גדול- האתר מציע באמת מגוון עצום של מוצרים נהדרים, כך שלמעשה הפוסט הזה הוא פוסט מומלצים- מה המוצרים הטובים ביותר לדעתי שאפשר לבחור בקטגוריות השונות. אז נתחיל כמובן מהבסיס: קרם הגנה: קרם הגנה הוא בדיוק הגבול בין שלב הטיפוח לבין שלב האיפור- אני משתמשת בקרם הגנה בכל יום. הסיבה שהתעקשתי לכלול אותו בפוסט הזה היא שמדובר בקרם ההגנה האולטימטיבי לטעמי- לא רק מאתר הזה בפרט, אלא בכלל. אני כבר שנים משתמשת ומהללת את קרם ההגנה של THANK YOU FARMER. עד לאחרונה השתמשתי ב Water Sun Cream (הקרם הכחול המקורי) בקיץ, ב Shimmer Sun Essence (הוורוד) בחורף והייתי מרוצה עד הגג. לאחרונה התחלתי

מה חשבתי על המוצרים של DRUNK ELEPHANT?

💗 באיחור לא אופנתי בעליל (אם כי מאד אופייני) הצטרפתי למסיבת ההייפ והתנסתי סוף סוף במוצרי הטיפוח המדוברים של המותג DRUNK ELEPHANT ויש לי חוות דעת מגובשת. בערך.  נתחיל מזה שהמוצרים של המותג יקרים ואפילו מאד. למרות שלא אכפת לי להשקיע במוצרי טיפוח מפנקים שעובדים, כאן תג המחיר היה קצת מוגזם בשבילי למוצרים שמעולם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם יעבדו בשבילי ולכן ערכת התנסות הכוללת מגוון מוצרים בגודל מוקטן היה פתרון סביר והגיוני.  את המותג ניתן לרכוש באתרים  למותג יש מבחר של ערכות מוקטנים- חלקן קבועות וחלקן מתחלפות, ולקח לי קצת זמן עד שמצאתי ערכה שמכילה מספיק מוצרים שאני באמת רוצה לנסות, כי בחלק מהערכות היו מוצרים שלא מתאימים לעור, לשגר ה או לצרכים שלי ואז כל העסק הופך שוב ללא משתלם. הערכה שהזמנתי כללה 5 מוצרים בגודל מכובד, שארבעה מהם היו בוויש ליסט שלי. היא לא הייתה זולה בכלל (84£ לפני הנחות) אבל המוצרים היו בגודל מכובד והרגשתי שזו הערכה המשתלמת עבורי מבחינת עלות-תועלת.  מה בערכה?   (בסוגריים תמצאו מידע על מחיר המוצר המלא, לאחר הנחת מע"מ) 1. Protini Polypeptide