דילוג לתוכן הראשי

EBAY ואני.

💗 אני מאד אוהבת לקנות באיביי, בעיקר פיצפקעס ושטויות בשקלים בודדים שמרגיעים לי את הדגדוג באצבעות ומונעים ממני רכישות גדולות יותר ברגעי משבר. גם בתחום הביוטי יש לי מהאתר לא מעט רכישות מוצלחות. 

מה צריך לדעת לפני שמזמינים- כמה טיפים קטנים:

💗  קאשבק- ישנם כמה קאשבקים שעובדים עם איביי למשל הקאשבק הזה (שמעניק גם 10 ש"ח מתנת הצטרפות) או זה של לאומי קארד. הקאשבק צובר אחוזים בודדים מכל רכישה, שמצטרפים לסכום נחמד שאפשר למשוך חזרה לחשבון. אפשרות נחמדה וחינמית שאין סיבה ממשית לוותר עליה.
💗  מוכר- כאשר בוחרים מוכר באיביי יש לבחון את שביעות הרצון ממנו וכן את זמן פעילותו באיביי (לא חוכמה להיות בעל אחוזי שביעות רצון גבוהים כשמכרת רק מוצרים בודדים). אני נוהגת להזמין רק ממוכרים שקיבלו את התואר TOP SELLER - קל לאתר אותם מכיוון שהם מסומנים במדליה. בנוסף יש להתייחס לארץ ממנה המוכר שולח- למוצרים קוראנים אני מעדיפה מוכרים מהונג קונג, למוצרים אמריקאים אעדיף מוכר אמריקאי. סין היא לא מילה גסה אבל זה בהחלט תלוי מוצר.   
💗 סידור מוצרים לפני מחיר- כאשר מזינים מילת מפתח מקבלים את המוצרים בסדר שבו איביי בוחר להציגם. אני תמיד מסדרת אותם לפי עלות מוצר+ משלוח מהנמוך לגבוה, ואז מחפשת את המוכר האמין הראשון ברשימה- כך אני מבטיחה לעצמי להגדיל את הסיכויים למוצר טוב במחיר משלם.

אז מה קניתי לאחרונה?


פדיות כותנה של MUJI 

מוג'י ושיסיידו הן העפרה והירדנה של פדיות הכותנה. מיטב המומחים לענייני וודג' יטענו שאחת מהן היא הטובה, הרבה והמפנקת ביותר ושהם לא נותנים לאף פיסת כותנה אחרת לגעת בפניהם ההו כה עדינות. האמת? מבחינתי גם הפדיות של LIFE מספיק טובות כדי להוריד את הג'יפה מהפנים שלי בסוף היום, וכשיש מבצע אני מעמיסה אותן. הפדיות של מוג'י אמנם קצת יותר רכות אבל לא משהו משנה חיים. לאחר שזה נאמר, אני כן ממשיכה להזמין אותן. קישור למוכר שממנו אני מזמינה כאן.












פלטה מגנטית:

זו כבר אחת הרכישות המוצלחות שלי. דיפטתי לתוכה את כל הסמקים של אסנס שאני מאד אוהבת ועכשיו הם הרבה יותר נגישים. גם יותר קל לי לבחור את הגוון שאני רוצה כאשר הם פרוסים אחד לצד השני. יחד עם הפלטה הזמנתי גם דיסקיות מתמגנטות להדביק על הפאנים. מוצר הספציפי שאני הזמנתי כבר לא זמין, אבל כאן תוכלו למצוא מוצר זהה במחיר אפילו נמוך מזה שאני רכשתי. קישור לדיסקיות המתמגנטות כאן.

לקים:

אני מאד אוהבת את הלקים של ESSIE ויש לי מגוון די מרשים להוכיח את זה. מכיוון שאני לא מעוניינת להוציא הון קטן על לקים אני מזמינה אותם מאיביי מהמוכר beautyzone2007 בכחצי מהמחיר שהם עולים בארץ. ההפרשים ניכרים עוד יותר בקטגוריית טיפוח הציפורניים- מחזקים, בסיס וכו'. לאחרונה פזלתי למותגים אחרים והזמנתי בסיס של OPI ושכבה עליונה לייבוש מהיר והגברת עמידות הלק של Seche Vive בהמלצתה של בת שבע הנהדרת בעקבות קריאה בבלוג הזה שפרסמה בנושא טיפוח הציפורניים (שם תמצאו גם קישורים). לגבי הבסיס עוד לא החלטתי אם הוא עדיף על זה של ESSIE, אבל שכבה העליונה בהחלט עילוי בתחומה- מייבשת את הלק במהירות שיא, מבריקה מאד וגם מאריכה את עמידות הלק.

פריימר של J.ONE:

כידוע, אני מושפעת מאד מהייפים ברשת. כל היוטיובריות הצווחניות שזועקות O.M.G, זה מוצר HOLY GRAIL, אני לא חיה בלעדיו- מדברות היישר לכרטיס האשראי שלי. בזמן האחרון אני מגייסת את כל הכוחות שלי להיות חזקה ולא ליפול למלכודת ההייפים, אני אפילו די מצליחה בכך, ועדיין כשניקי טוטוריאלס נשבע בפריימר הזה של J.ONE (איפשהו בין תקופת הפריימר של ניוואה לפריימר של סיסלי)- אני נפלתי בפח. המוצר בגודל מלא עולה באיזור ה150 ש"ח, מחיר שאני לא יכולה להצדיק, ולכן הזמנתי מאיביי את הגודל המוקטן (30 מ"ל) שהוא עדיין מאד מכובד במחיר של כ-40 ש"ח (שאגב, זה יותר משתלם מלהזמין את המוצר המלא). הרכישה הזו הוכיחה שוב, כמה טוב להתנסות בגודל מוקטן לפני שמתחייבים לגודל מלא- המוצר הזה מבחינתי רחוק מלהיות משנה חיים, הוא נחמד, מאריך את עמידות האיפור אבל לא הצליח להתברג לראש רשימת הפריימרים המועדפים עלי (שם נמצאים למשל הפריימר הזה של טוני מולי או אפילו זה של לוריאל)

"מסיכת לילה" של LANEIGE:

את המוצר הזה הזמנתי לאחר שהתנסתי במסיכת השפתיים הנהדרת של המותג (שהזמנתי מפה) אבל בניגוד אליה הוא התברר כעוד מוצר שאני שמחה שהזמנתי בגודל מוקטן ולא התחייבתי לגודל המלא. מדובר בקרם לילה במרקם יחסית דליל, נחמד וקליל אבל לא יותר מזה. 



משחה לשפתיים של Papaw:

מדובר במשחה בסגנון ווזלין, שאמורה להכין את הפתיים (או אזורים מאד יבשים אחרים) ולהעניק הרבה לחות. אני מאד אוהבת שפתונים נוזליים ולכן לחות טובה לשפתיים היא חובה עבורי. באתר ביוטיליש היא נמכרת במחיר של 12$, אני קניתי אותה באיביי מהמוכר הזה במחיר של כ-13 ש"ח. מדובר בהפרש משמעותי ומחשיד במחיר, אך מכיוון שבאיביי אסור למכור חיקויים ובחרתי במוכר שמוגדר כ TOP SELLER החלטתי לקחת את הסיכון. ישנם מוכרים אחרים שמוכרים את המוצר סביב ה-30 ש"ח למשל כאן


אלו הרכישות האחרונות שלי מהאתר, כמובן שהרומן שלנו לא נגמר בתחום הביוטי- אני מזמינה מאיביי ציוד משרדי (בעיקר וושי טייפ, מדבקות וקישקושים), בקבוקי שתייה וכוסות טרמיות, ציוד לטלפונים הניידים, צעצועים לילדים ואפילו חולצות. כל עוד קונים בחכמה, בודקים ביקורות וקוראים היטב את האותיות הקטנות- אפשר למצוא מציאות נהדרות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך אני מארגנת את שידת האיפור שלי?

💗אף פעם לא הייתי בן אדם מסודר. כלומר אני אוהבת סדר, אבל פחות אוהבת לסדר. למרות זאת יש כמה פינות בבית שאני כן נהנית לטפח ולתקתק- פינת האיפור שלי היא אחת מהן. ההעדפות האסתטיות שלי השתנו מאד במהלך השנים, ואני באמצע תהליך של שינוי מאגרנית לקו יותר נקי ופשוט. אין שום ספק שאני לא מינימליסטית, אבל אני הרבה יותר שקולה במה שאני קונה ומכניסה לבית (כתבתי על כך בפוסט הזה ). שידת האיפור שלי היא אחד המקומות המסודרים בבית, ומה שהכי חשוב לי באסתטיקה שלה הוא הפרקטיות- אני צריכה שיהיה לי נוח ונגיש להתארגן בבוקר הלחוץ ומצד שני אני כן אוהבת להתבונן ולהציג את אוסף האיפור שלי- כי הוא משמח אותי. נתחיל בכמה טיפים שעוזרים לי לשמור על הסדר: 1. לכל דבר צריך להיות מקום- זה אולי נשמע בנאלי אבל הרבה יותר קל לסדר ולשמור על הסדר לאורך זמן כאשר ברור לאן צריך להחזיר כל פריט. בלאגן מתחיל (וממשיך) כשפריטים מסתובבים בבית ללא שום תכלית או יעד. 2. לצמצם את כמות הפריטים החשופים כמה שניתן- מה שבחוץ צובר אבק, ולכן אני משאירה בחוץ אך ורק פריטים שבשימוש יומיומי תכוף ושואפת לשמור במקומות סגורים מה שניתן.  3.

תיק איפור שלם מאתר קאלט ביוטי

💗 קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר. הוא מציע שלל מותגי היי אנד, מבצעים תכופים (עליהם אני מעדכנת בקבוצה, שאם אתן עדיין לא חברות בה - זה הזמן! הקליקו כאן )  והכי חשוב- הנחת מע"מ קבועה בקופה. המשלוח לארץ חינמי בהזמנה מעל 40£ ויש כל חודש מותג שמזכה גם הוא במשלוח חינם.  בהזמנה ראשונה תוכלו להנות מ10£ הנחה (לסל מעל 50£) דרך הקישור המפנה שלי ממש כאן . להרכיב תיק איפור אך ורק ממוצרי האתר לא היה אתגר גדול- האתר מציע באמת מגוון עצום של מוצרים נהדרים, כך שלמעשה הפוסט הזה הוא פוסט מומלצים- מה המוצרים הטובים ביותר לדעתי שאפשר לבחור בקטגוריות השונות. אז נתחיל כמובן מהבסיס: קרם הגנה: קרם הגנה הוא בדיוק הגבול בין שלב הטיפוח לבין שלב האיפור- אני משתמשת בקרם הגנה בכל יום. הסיבה שהתעקשתי לכלול אותו בפוסט הזה היא שמדובר בקרם ההגנה האולטימטיבי לטעמי- לא רק מאתר הזה בפרט, אלא בכלל. אני כבר שנים משתמשת ומהללת את קרם ההגנה של THANK YOU FARMER. עד לאחרונה השתמשתי ב Water Sun Cream (הקרם הכחול המקורי) בקיץ, ב Shimmer Sun Essence (הוורוד) בחורף והייתי מרוצה עד הגג. לאחרונה התחלתי

מה חשבתי על המוצרים של DRUNK ELEPHANT?

💗 באיחור לא אופנתי בעליל (אם כי מאד אופייני) הצטרפתי למסיבת ההייפ והתנסתי סוף סוף במוצרי הטיפוח המדוברים של המותג DRUNK ELEPHANT ויש לי חוות דעת מגובשת. בערך.  נתחיל מזה שהמוצרים של המותג יקרים ואפילו מאד. למרות שלא אכפת לי להשקיע במוצרי טיפוח מפנקים שעובדים, כאן תג המחיר היה קצת מוגזם בשבילי למוצרים שמעולם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם יעבדו בשבילי ולכן ערכת התנסות הכוללת מגוון מוצרים בגודל מוקטן היה פתרון סביר והגיוני.  את המותג ניתן לרכוש באתרים  למותג יש מבחר של ערכות מוקטנים- חלקן קבועות וחלקן מתחלפות, ולקח לי קצת זמן עד שמצאתי ערכה שמכילה מספיק מוצרים שאני באמת רוצה לנסות, כי בחלק מהערכות היו מוצרים שלא מתאימים לעור, לשגר ה או לצרכים שלי ואז כל העסק הופך שוב ללא משתלם. הערכה שהזמנתי כללה 5 מוצרים בגודל מכובד, שארבעה מהם היו בוויש ליסט שלי. היא לא הייתה זולה בכלל (84£ לפני הנחות) אבל המוצרים היו בגודל מכובד והרגשתי שזו הערכה המשתלמת עבורי מבחינת עלות-תועלת.  מה בערכה?   (בסוגריים תמצאו מידע על מחיר המוצר המלא, לאחר הנחת מע"מ) 1. Protini Polypeptide