דילוג לתוכן הראשי

דברים שאהבתי החודש- ינואר

💗מה שהכי אהבתי בחודש ינואר, זה את העובדה שהוא נגמר! אחד החודשים הפחות מוצלחים מבחינתי מכל כך הרבה סיבות.... אבל בכל זאת היו חמישה מוצרים שעשו לי שמח בלב החודש:
(לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים):

1. פלטת In the Nude של מייקאפ גיק: הו פלטה מהממת איפה היית כל חיי?! מדובר בפלטה בסיסית לחלוטין- בעיקר חומים חמים- 6 בגימור מאט, צללית בסיס אחת בגימור סאטן ושתי צלליות בגימור פויילד. אם היום הייתי מתחילה מחדש את אוסף האיפור שלי יש סיכוי שהייתי יכולה להסתפק בפלטה הזו בלבד. יש בה כל מה שצריך כדי להרכיב לוק בסיסי ויומיומי ואני כידוע בייסיק ביצ' במהותי. רכשתי אותה בבלאק פריידי והיא ברשותי מאמצע דצמבר ומאז אני משתמשת כמעט אך ורק בה. בנוסף זו ההתנסות הראשונה שלי עם צלליות של מייקאפ גיק ובאמת שכל התשואות מגיעות לה- הצלליות פיגמנטיות, true to color, מיטשטשות נהדר גם ביד בלתי מקצועית כשלי ולא זזות לשום מקום כל היום (אני לא משתמשת בפריימר לעיניים אלא בקונסילר). אני קניתי אותה במבצע בביוטי ביי אבל היא לגמרי שווה גם את המחיר המלא שלה. 

2. מי הפנים של פיקסי: מוצר ששיניתי את דעתי עליו עד כדי השתחלות למועדפי החודש- מדובר בטונר עם 5% חומצה גליקולית, בהתנסות הראשונית שלי עם המוצר הרגשתי שהוא קצת ״אגרסיבי״ מידי בשבילי. העדפתי על פניו את מי הפנים של סבוקלם (מוצר שאני עדיין מאד אוהבת).
אחרי כמו חודשים החלטתי לתת למוצר צ'אנס נוסף ואני ממש ממש מרוצה מהאפקט! אני לא יודעת אם זה בגלל שהפנים שלי ״התרגלו״ לחומצה הגליקולית במוצר העדין יותר של סבוקלם, או בגלל שניסיתי אותו לראשונה בקיץ ועכשיו חורף והעור שלי מגיב אחרת- בכל מקרה אני מאד מאד מרוצה מהאפקט- בבוקר הפנים נראים פשוט טוב יותר.

3. השפתונים הנוזליים של פיקסי: פיקסי עשו לי את זה גם בתחום האיפור- השפתונים הנוזליים שלהם פשוט מצויינים! יש לי שלושה גוונים והקולקציה: Really rose, Evening rose, Matte beige- כולם לבישים ויומיומיים, עמידים אך לא מייבשים מידי, נראים נהדר על השפתיים וגם דוהים יפה לאורך היום- כל מה שאני מחפשת במוצר מהסוג הזה. הגוון האהוב עלי ביותר שרוב ינואר השתמשתי בו הוא Matte beige שהוא הכי פחות ורוד מכולם. 


4. הברונזר של מארק ג'ייקובס: יש לי שני ברונזרים אהובים מאד מקטגוריית הדראגסטור- הברונזר האפוי של מילאני והברונזר של פזישנס פורמולה. את שניהם אני אוהבת מאד ובגלל זה תקופה ארוכה מאד לא שלחתי יד לברונזר של מארק ג'ייקובס, למרות שהגרסה המוקטנת ברשותי תקופה ארוכה מאד (במהלך התקופה השתמשתי בו כצללית... מוזר, כן אני יודעת). החודש סוף סוף החלטתי לנסות אותו ואני קצת מצטערת שעשיתית את זה- כי עכשיו אני ממש ממש רוצה אותו בגודל מלא.... הגוון שלו מושלם, לא כתום, נמרח באופן מושלם ומתמזג עם העור בצורה הטבעים ביותר- פשוט נהדר. את הברונזר המוקטן שלי קניתי בזמנו מאתר גלאמבוט ואני שוקלת בrצינות לקנות אותו בגודל מלא בהזדמנות הבאה שתגיע. 


5. קרם הלילה של אנדלו: יש לי שגרת לילה מאד איך נאמר.... עשירה. היא כוללת לא מעט שלבים ומוצרים ובדרך כלל זה כיף לי ונעים, אבל החודש מכל מיני סיבות לא היה לי כוח, זמן או חדק למליון מוצרים לפני השינה וצמצמתי את השגרה למינימום ההכרחי, כך יצא שבמקום להשתמש בשמנים לפני השינה העדפתי לחזור לקרם לילה אחד שיעשה את העבודה וקרם הלילה של אנדלו בהחלט היה בחירה מצויינת- הקרם נעים, נספג היטב, לא משאיר את העור שמנוני אך נותן לו את הלחות שחסרה לו. בנוסף הריח שלו מצויין. כמעט וסיימתי את הגרסא המוקטנת שהגיעה בערכת ההתנסות הוורודה של אנדלו (שאני ממליצה על כל המוצרים שזה בפה מלא) ואני בהחלט מתכוונת לרכוש אותו גם בגודל מלא.

מקווה שחודש פברואר יהיה מוצלח יותר מבחינתי, לפחות כמו המוצרים שאהבתי החודש!



*הקישורים לאתר אייהרב הם קישורי אפילייאט.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך אני מארגנת את שידת האיפור שלי?

💗אף פעם לא הייתי בן אדם מסודר. כלומר אני אוהבת סדר, אבל פחות אוהבת לסדר. למרות זאת יש כמה פינות בבית שאני כן נהנית לטפח ולתקתק- פינת האיפור שלי היא אחת מהן. ההעדפות האסתטיות שלי השתנו מאד במהלך השנים, ואני באמצע תהליך של שינוי מאגרנית לקו יותר נקי ופשוט. אין שום ספק שאני לא מינימליסטית, אבל אני הרבה יותר שקולה במה שאני קונה ומכניסה לבית (כתבתי על כך בפוסט הזה ). שידת האיפור שלי היא אחד המקומות המסודרים בבית, ומה שהכי חשוב לי באסתטיקה שלה הוא הפרקטיות- אני צריכה שיהיה לי נוח ונגיש להתארגן בבוקר הלחוץ ומצד שני אני כן אוהבת להתבונן ולהציג את אוסף האיפור שלי- כי הוא משמח אותי. נתחיל בכמה טיפים שעוזרים לי לשמור על הסדר: 1. לכל דבר צריך להיות מקום- זה אולי נשמע בנאלי אבל הרבה יותר קל לסדר ולשמור על הסדר לאורך זמן כאשר ברור לאן צריך להחזיר כל פריט. בלאגן מתחיל (וממשיך) כשפריטים מסתובבים בבית ללא שום תכלית או יעד. 2. לצמצם את כמות הפריטים החשופים כמה שניתן- מה שבחוץ צובר אבק, ולכן אני משאירה בחוץ אך ורק פריטים שבשימוש יומיומי תכוף ושואפת לשמור במקומות סגורים מה שניתן.  3.

תיק איפור שלם מאתר קאלט ביוטי

💗 קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר. הוא מציע שלל מותגי היי אנד, מבצעים תכופים (עליהם אני מעדכנת בקבוצה, שאם אתן עדיין לא חברות בה - זה הזמן! הקליקו כאן )  והכי חשוב- הנחת מע"מ קבועה בקופה. המשלוח לארץ חינמי בהזמנה מעל 40£ ויש כל חודש מותג שמזכה גם הוא במשלוח חינם.  בהזמנה ראשונה תוכלו להנות מ10£ הנחה (לסל מעל 50£) דרך הקישור המפנה שלי ממש כאן . להרכיב תיק איפור אך ורק ממוצרי האתר לא היה אתגר גדול- האתר מציע באמת מגוון עצום של מוצרים נהדרים, כך שלמעשה הפוסט הזה הוא פוסט מומלצים- מה המוצרים הטובים ביותר לדעתי שאפשר לבחור בקטגוריות השונות. אז נתחיל כמובן מהבסיס: קרם הגנה: קרם הגנה הוא בדיוק הגבול בין שלב הטיפוח לבין שלב האיפור- אני משתמשת בקרם הגנה בכל יום. הסיבה שהתעקשתי לכלול אותו בפוסט הזה היא שמדובר בקרם ההגנה האולטימטיבי לטעמי- לא רק מאתר הזה בפרט, אלא בכלל. אני כבר שנים משתמשת ומהללת את קרם ההגנה של THANK YOU FARMER. עד לאחרונה השתמשתי ב Water Sun Cream (הקרם הכחול המקורי) בקיץ, ב Shimmer Sun Essence (הוורוד) בחורף והייתי מרוצה עד הגג. לאחרונה התחלתי

מה חשבתי על המוצרים של DRUNK ELEPHANT?

💗 באיחור לא אופנתי בעליל (אם כי מאד אופייני) הצטרפתי למסיבת ההייפ והתנסתי סוף סוף במוצרי הטיפוח המדוברים של המותג DRUNK ELEPHANT ויש לי חוות דעת מגובשת. בערך.  נתחיל מזה שהמוצרים של המותג יקרים ואפילו מאד. למרות שלא אכפת לי להשקיע במוצרי טיפוח מפנקים שעובדים, כאן תג המחיר היה קצת מוגזם בשבילי למוצרים שמעולם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם יעבדו בשבילי ולכן ערכת התנסות הכוללת מגוון מוצרים בגודל מוקטן היה פתרון סביר והגיוני.  את המותג ניתן לרכוש באתרים  למותג יש מבחר של ערכות מוקטנים- חלקן קבועות וחלקן מתחלפות, ולקח לי קצת זמן עד שמצאתי ערכה שמכילה מספיק מוצרים שאני באמת רוצה לנסות, כי בחלק מהערכות היו מוצרים שלא מתאימים לעור, לשגר ה או לצרכים שלי ואז כל העסק הופך שוב ללא משתלם. הערכה שהזמנתי כללה 5 מוצרים בגודל מכובד, שארבעה מהם היו בוויש ליסט שלי. היא לא הייתה זולה בכלל (84£ לפני הנחות) אבל המוצרים היו בגודל מכובד והרגשתי שזו הערכה המשתלמת עבורי מבחינת עלות-תועלת.  מה בערכה?   (בסוגריים תמצאו מידע על מחיר המוצר המלא, לאחר הנחת מע"מ) 1. Protini Polypeptide