דילוג לתוכן הראשי

דברים שאהבתי החודש- ינואר

💗מה שהכי אהבתי בחודש ינואר, זה את העובדה שהוא נגמר! אחד החודשים הפחות מוצלחים מבחינתי מכל כך הרבה סיבות.... אבל בכל זאת היו חמישה מוצרים שעשו לי שמח בלב החודש:
(לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים):

1. פלטת In the Nude של מייקאפ גיק: הו פלטה מהממת איפה היית כל חיי?! מדובר בפלטה בסיסית לחלוטין- בעיקר חומים חמים- 6 בגימור מאט, צללית בסיס אחת בגימור סאטן ושתי צלליות בגימור פויילד. אם היום הייתי מתחילה מחדש את אוסף האיפור שלי יש סיכוי שהייתי יכולה להסתפק בפלטה הזו בלבד. יש בה כל מה שצריך כדי להרכיב לוק בסיסי ויומיומי ואני כידוע בייסיק ביצ' במהותי. רכשתי אותה בבלאק פריידי והיא ברשותי מאמצע דצמבר ומאז אני משתמשת כמעט אך ורק בה. בנוסף זו ההתנסות הראשונה שלי עם צלליות של מייקאפ גיק ובאמת שכל התשואות מגיעות לה- הצלליות פיגמנטיות, true to color, מיטשטשות נהדר גם ביד בלתי מקצועית כשלי ולא זזות לשום מקום כל היום (אני לא משתמשת בפריימר לעיניים אלא בקונסילר). אני קניתי אותה במבצע בביוטי ביי אבל היא לגמרי שווה גם את המחיר המלא שלה. 

2. מי הפנים של פיקסי: מוצר ששיניתי את דעתי עליו עד כדי השתחלות למועדפי החודש- מדובר בטונר עם 5% חומצה גליקולית, בהתנסות הראשונית שלי עם המוצר הרגשתי שהוא קצת ״אגרסיבי״ מידי בשבילי. העדפתי על פניו את מי הפנים של סבוקלם (מוצר שאני עדיין מאד אוהבת).
אחרי כמו חודשים החלטתי לתת למוצר צ'אנס נוסף ואני ממש ממש מרוצה מהאפקט! אני לא יודעת אם זה בגלל שהפנים שלי ״התרגלו״ לחומצה הגליקולית במוצר העדין יותר של סבוקלם, או בגלל שניסיתי אותו לראשונה בקיץ ועכשיו חורף והעור שלי מגיב אחרת- בכל מקרה אני מאד מאד מרוצה מהאפקט- בבוקר הפנים נראים פשוט טוב יותר.

3. השפתונים הנוזליים של פיקסי: פיקסי עשו לי את זה גם בתחום האיפור- השפתונים הנוזליים שלהם פשוט מצויינים! יש לי שלושה גוונים והקולקציה: Really rose, Evening rose, Matte beige- כולם לבישים ויומיומיים, עמידים אך לא מייבשים מידי, נראים נהדר על השפתיים וגם דוהים יפה לאורך היום- כל מה שאני מחפשת במוצר מהסוג הזה. הגוון האהוב עלי ביותר שרוב ינואר השתמשתי בו הוא Matte beige שהוא הכי פחות ורוד מכולם. 


4. הברונזר של מארק ג'ייקובס: יש לי שני ברונזרים אהובים מאד מקטגוריית הדראגסטור- הברונזר האפוי של מילאני והברונזר של פזישנס פורמולה. את שניהם אני אוהבת מאד ובגלל זה תקופה ארוכה מאד לא שלחתי יד לברונזר של מארק ג'ייקובס, למרות שהגרסה המוקטנת ברשותי תקופה ארוכה מאד (במהלך התקופה השתמשתי בו כצללית... מוזר, כן אני יודעת). החודש סוף סוף החלטתי לנסות אותו ואני קצת מצטערת שעשיתית את זה- כי עכשיו אני ממש ממש רוצה אותו בגודל מלא.... הגוון שלו מושלם, לא כתום, נמרח באופן מושלם ומתמזג עם העור בצורה הטבעים ביותר- פשוט נהדר. את הברונזר המוקטן שלי קניתי בזמנו מאתר גלאמבוט ואני שוקלת בrצינות לקנות אותו בגודל מלא בהזדמנות הבאה שתגיע. 


5. קרם הלילה של אנדלו: יש לי שגרת לילה מאד איך נאמר.... עשירה. היא כוללת לא מעט שלבים ומוצרים ובדרך כלל זה כיף לי ונעים, אבל החודש מכל מיני סיבות לא היה לי כוח, זמן או חדק למליון מוצרים לפני השינה וצמצמתי את השגרה למינימום ההכרחי, כך יצא שבמקום להשתמש בשמנים לפני השינה העדפתי לחזור לקרם לילה אחד שיעשה את העבודה וקרם הלילה של אנדלו בהחלט היה בחירה מצויינת- הקרם נעים, נספג היטב, לא משאיר את העור שמנוני אך נותן לו את הלחות שחסרה לו. בנוסף הריח שלו מצויין. כמעט וסיימתי את הגרסא המוקטנת שהגיעה בערכת ההתנסות הוורודה של אנדלו (שאני ממליצה על כל המוצרים שזה בפה מלא) ואני בהחלט מתכוונת לרכוש אותו גם בגודל מלא.

מקווה שחודש פברואר יהיה מוצלח יותר מבחינתי, לפחות כמו המוצרים שאהבתי החודש!



*הקישורים לאתר אייהרב הם קישורי אפילייאט.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה אני חושבת על PIXI?

💗 מאז שהמותג הבריטי PIXI נמכר באייהרב, יצא לי להתנסות בלא מעט מוצרים מהמותג- גם בקטגוריית האיפור וגם בקטגוריית הטיפוח. הדעה שלי על המותג מאד לא קוהרנטית- יש מוצרים שנכנסו ישירות לשגרה היומיומית שלי, מוצרים שכבשו את המקומות הראשונים בקטגוריה שלהם מבחינתי- ומוצרים שהיו פלופ מוחלט. המותג נכנס בארה"ב לקטגוריית הדראגסטור, אבל הוא בהחלט בטווח המחירים היקר יותר של הקטגוריה. אז במה שווה להשקיע? מי שרוצה לשמוע את חוות הדעת שלי על המוצרים שניסיתי, בסגנון Countdown מהמוצר הגרוע לטוב בכל קטגוריה- זה הפוסט בשבילה! * כל הקישורים בפוסט מפנים לרכישה באתר אייהרב (כי משם בפועל רכשתי את המוצרים) אבל הם המותג זמין לרכישה גם במגוון אתרים אחרים כמו קאלט ביוטי, lookfantastic, אסוס ועוד.  איפור: 5- אודם Mattelustre (אודם בולט קלאסי): מדובר במוצר שהלך ישירות לפח האשפה אצלי- פעמיים.  למרות שהצבע והמרקם שלו היה ממש לטעמי, לאודם ריח מזעזע וטעם מר שממש לא ניתן להשתמש בו. בפעם הראשונה חשבתי שקיבלתי מוצר מקולקל, אבל כאשר גם המוצר השני הגיע בדיוק אותו הדבר הבנתי ש...

TOP 5- ברונזרים

💗לא תמיד הייתי בקטע של ברונזרים וגם היום אני לא משתמשת אדוקה- נוטה לדבוק בהם בקיץ ולזנוח אותם בחורף. אם אני לא מדייקת בגוון אני יכולה להראות על הספקטרום בין אומפה לומפה להתפלשות בבוץ. מהסיבה הזו לקח לי זמן לצוד את הגוונים והגימורים שמחמיאים לי.  עוד נקודה סופר חשובה בנושא היא המברשת- יש לה חשיבות מכרעת בתוצאה הסופית.  מבחינתי מיציתי את החיפושים, ואוסף הברונזרים הנוכחי שלי הוא די סופי (בתכלס אין שום צורך ביותר מברונזר טוב ומחמיא אחד) ואלו חמשת המומלצים שלי: ⭐ הולה של בנפיט: הברונזר הראשון שקניתי. אי אפשר היה להתעלם מההייפ המטורף סביבו ואכן "לתקופתו" הוא היה מאד מוצלח. הוא יחסית נייטראלי, הגימור שלו מאט אבל לא לגמרי ואני לגמרי זוכרת לו חסד נעורים. האם אקנה אותו שוב כשיגמר? (אם זה יקרה אי פעם)- סביר להניח שלא. אבל הוא בהחלט מוצר טוב שמי שמחזיקה אותו באוסף לא צריכה למהר ולחפש אחרים.  ⭐  באטר ברונזר של פזישנס פורמולה (גוון "ברונזר"): מבין כל הברונזרים שלי הוא הבהיר והנייטראלי ביותר. הוא יתאים להרבה גווני עור (בהירים-בינוניים) ובאמת מגיעות לו כל התשוא...

מברשות האיפור המומלצות שלי- בלי לקחת משכנתא

💗אני חושבת שכלי העבודה חשובים לא פחות מהמוצרים עצמם, ולכן יש חשיבות רבה למברשות האיפור שלנו. לצורך העניין מיקאפ מעולה שעולה הון קטן יכול להראות קטסטרופה אם מברשת המייקאפ לא מטמיעה אותו בעור כמו שצריך ומשאירה "פסים", ומצד שני גם מייקאפ בינוני יכול להגדיל את הפוטנציאל שלו במריחה נכונה. לקח לי הרבה זמן להרכיב את "הנבחרת" שלי, במקרה הזה זמן שווה גם הרבה כסף- כי רכשתי הרבה מברשות שבסופו של דבר אכזבו או היו טובות פחות מאחרות. אחרי הרבה ניסוי וטעייה הגעתי למסקנה חותכת- לא צריך לשלם ביוקר כדי לקבל תוצאות טובות ויש עולם שלם אחרי המברשות של מאק או אפילו של סיגמא (שזולות ממאק בהרבה). עולם הקניון באינטרנט חשף אותי לחלופות זולות, ומוצלחות מאד למברשות היקרות. אז אני מציגה פה את הנבחרת שלי, המברשות שאם היום הייתי מתחילה את אוסף האיפור שלי מחדש- הייתי רוכשת אותן ואותן בלבד (לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכן לאתר המתאים): מייקאפ: 99.9% מהמקרים אני משמשת בביוטי בלנדר. אני מזמינה את הסט הזה של זוג ספוגיות + סבון נוזלי מקאלט, יחד עם הנחת המס יוצא הכי משתלם. ...