דילוג לתוכן הראשי

מה כדאי לקנות באייהרב? חלק 2

💗 חלק 2- איפור

הפרק הראשון בסדרה עסק במוצרי טיפוח שכדאי להזמין מאתר אייהרב, אבל גם בתחום האיפור יש באתר מציאות נהדרת! לחיצה על המילים המודגשות תפנה אתכם לדף המוצר באתר.


מה צריך לדעת לפני שמזמינים?



1. משלוח- מחיר המשלוח באתר מושפע מהרכב החבילה. יש מוצרים שמוגדרים כ Shipping Saver והם מוזילים את מחיר המשלוח.

יש שני סוגי משלוחים: 

גלובל מייל- זול יותר עד חינמי (תלוי כאמור בהרכב החבילה) אך הוא ללא מעקב ויכול לקחת כשלושה שבועות ואף יותר (יחד א הסיכון שהחבילה תאבד).

DHL- יקר יותר, יכול להגיע ל7₪ עם מספיק מוזילי משלוח בחבילה, מגיע תוך ימים ספורים עם שליח עד הבית או לנקודת איסוף לבחירתך. אני בדרך כלל בוחרת בשיטה הזו ומשלמת 7-30 ₪ משלוח

2. הנחות: בכל יום רביעי בשעה 20:00 מתחלפים מותגי השבוע- מותגים שנמכרים בהנחה בשבוע הקרוב. 

בנוסף יש קודים לא קבועים להנחות נוספות.



נתחיל מהבסיס- הפריימר של טוני מולי הוא הפריימר היעיל ביותר שניסיתי לעור המעורב- שמנוני שלי. הוא ממלא ומחליק יפה את הנקבוביות ומאריך את עמידות האיפור. לדעתי הוא טוב יותר מה porefessional של בניפיט וגם מהפריימר האפור של Make up forever (והוא נגיש וזול יותר).  

נמשיך למוצר שנכנס היישר לראש רשימת מוצרי השפתיים האהובים עלי- הליפסטיק הנוזלי של פיקסי. פורמולה נהדרת- נעימה, לא מייבשת ועמידה מאד. גוונים לבישים, יומיומיים ומחמיאים, והכל במחיר סביר בהחלט. בנוסף האפליקטור שלהם הוא הנוח ביותר שהשתמשתי בו ומאפשר מריחה מדויקת גם ללא שימוש בתוחם. לי יש שלושה גוונים מהסדרה: Evening Rose הוא הכהה ביותר, Really Rose הוא וורוד ניוד בינוני, והאהוב עלי היותר הוא Matte Beige שהוא הניוד המושלם עבורי. 
עוד המלצה מבית פיקסי היא קולקציית ההייליטרים שהוציאו בשיתוף עם היוטיוברית הבריטית Aspyn Ovard (שאני מודה שאין לי שמץ של מושג מי היא)- פרומולה נהדרת, חסרת גליטרים אך מאירה לירח. יש לי שני גוונים מהסדרה- London Lustre בגוון זהב לבן ובהיר מאד- אבל לא "אייסי", כך שיהיה מושלם לבהירות עור גם ללא תת גוון קר. הגוון השני הוא Santori Sunset שהוא גוון שמפניה-זהוב יפיפייה. 
הייליטר מומלץ נוסף מאייהרב הוא ההייליטר של E.L.F- אני יודעת שהדעות חלוקות לגביו, יש שטוענים שהוא לא פיגמנטי מספיק או שצריך לגרד את השכבה העליונה שלו כדי להגיע לפיגמנט- אני לא נתקלתי בתופעה הזו ואני מאד אוהבת אותו. בעלות מצחיקה של כ-13 ₪ מקבלים הייליטר אפוי, מבריק אך לא גליטרי. גם כאן התנסתי בשני גוונים: Moonlight Pearls בגוון שמפניה חם ו- Blush Gems הוורדרד. 
עוד מוצר מוצלח מחברת E.L.F היא פלטת הפודרות להארה. הפורמולה רכה וקרמית והביצועים נהדרים! מומלצת בחום למי שרוצה להתנסות בסוג כזה של מוצר בלי לשבור קופת חיסכון כדי לקנות פודרה של Hourglass (שאני מאד מאד אוהבת אבל זה לפוסט אחר). 
מוצר האיפור האחרון הוא הברונזר המדובר, ובצדק, של חברת Physician's Formula- גוון מדויק לחימום שאינו כתום מידי, נייטראלי במידה הנכונה. מיטשטש נהדר ונראה טבעי על העור. החיסרון היחיד שלו מבחינתי הוא הריח החזק (שיש כאלו שמוצאות כיתרון) אך הריח אינו נשאר על העור ומתנדף מייד. 



מברשות איפור: 

אייהרב הוא מקום מצויין לקנית מברשות איפור לפנים. כל המברשות שאציג כאן נמצאות בשימוש יומיומי אצלי ואני לא רואה שום טעם להחליפן במברשות יקרות יותר. חייבת לציין שמברשות עיניים איכותיות טרם מצאתי באייהרב. 

מברשת למייקאפ: אני התנסתי במברשת הסטיפלינג מסט ברלין של Real Techniques. הוא לא נמכר יותר אך מברשת דומה נמכרת גם בנפרד.



אפשרות טובה נוספת היא ה Expert Face Brush של Real Techniques.  (יש גם גרסה מוקטנת וזולה יותר) 



מברשת לפודרה: באמת שאין לי מספיק מילים טובות להגיד על המברשת המעולה של EcoTools- רכה כמו ענן, דחוסה ובצורה מושלמת. 

מברשת לברונזר: גם היא שייכת לEcoTools- מברשת דואו פייברית מצויינת שמפזרת את הברונזר באחידות ובטבעיות  




לסומק אני ממליצה על המברשת הדואו פייברית הקטנה יותר של EcoTools - בעיקר למי שלא אוהבת סומק פיגמטי מידי ומעדיפה מראה טבעי יותר: 




עוד מברשת שימושית מבית Real Techniques היא הSetting Brush הקטנטנה. אני משתמשת בה להנחת פודרה מתחת לעיניים וגם להייליטר.  








*הקישורים לאתר אייהרב הם קישורי אפילייט. 















תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך אני מארגנת את שידת האיפור שלי?

💗אף פעם לא הייתי בן אדם מסודר. כלומר אני אוהבת סדר, אבל פחות אוהבת לסדר. למרות זאת יש כמה פינות בבית שאני כן נהנית לטפח ולתקתק- פינת האיפור שלי היא אחת מהן. ההעדפות האסתטיות שלי השתנו מאד במהלך השנים, ואני באמצע תהליך של שינוי מאגרנית לקו יותר נקי ופשוט. אין שום ספק שאני לא מינימליסטית, אבל אני הרבה יותר שקולה במה שאני קונה ומכניסה לבית (כתבתי על כך בפוסט הזה ). שידת האיפור שלי היא אחד המקומות המסודרים בבית, ומה שהכי חשוב לי באסתטיקה שלה הוא הפרקטיות- אני צריכה שיהיה לי נוח ונגיש להתארגן בבוקר הלחוץ ומצד שני אני כן אוהבת להתבונן ולהציג את אוסף האיפור שלי- כי הוא משמח אותי. נתחיל בכמה טיפים שעוזרים לי לשמור על הסדר: 1. לכל דבר צריך להיות מקום- זה אולי נשמע בנאלי אבל הרבה יותר קל לסדר ולשמור על הסדר לאורך זמן כאשר ברור לאן צריך להחזיר כל פריט. בלאגן מתחיל (וממשיך) כשפריטים מסתובבים בבית ללא שום תכלית או יעד. 2. לצמצם את כמות הפריטים החשופים כמה שניתן- מה שבחוץ צובר אבק, ולכן אני משאירה בחוץ אך ורק פריטים שבשימוש יומיומי תכוף ושואפת לשמור במקומות סגורים מה שניתן.  3.

תיק איפור שלם מאתר קאלט ביוטי

💗 קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי, אם לא האהוב ביותר. הוא מציע שלל מותגי היי אנד, מבצעים תכופים (עליהם אני מעדכנת בקבוצה, שאם אתן עדיין לא חברות בה - זה הזמן! הקליקו כאן )  והכי חשוב- הנחת מע"מ קבועה בקופה. המשלוח לארץ חינמי בהזמנה מעל 40£ ויש כל חודש מותג שמזכה גם הוא במשלוח חינם.  בהזמנה ראשונה תוכלו להנות מ10£ הנחה (לסל מעל 50£) דרך הקישור המפנה שלי ממש כאן . להרכיב תיק איפור אך ורק ממוצרי האתר לא היה אתגר גדול- האתר מציע באמת מגוון עצום של מוצרים נהדרים, כך שלמעשה הפוסט הזה הוא פוסט מומלצים- מה המוצרים הטובים ביותר לדעתי שאפשר לבחור בקטגוריות השונות. אז נתחיל כמובן מהבסיס: קרם הגנה: קרם הגנה הוא בדיוק הגבול בין שלב הטיפוח לבין שלב האיפור- אני משתמשת בקרם הגנה בכל יום. הסיבה שהתעקשתי לכלול אותו בפוסט הזה היא שמדובר בקרם ההגנה האולטימטיבי לטעמי- לא רק מאתר הזה בפרט, אלא בכלל. אני כבר שנים משתמשת ומהללת את קרם ההגנה של THANK YOU FARMER. עד לאחרונה השתמשתי ב Water Sun Cream (הקרם הכחול המקורי) בקיץ, ב Shimmer Sun Essence (הוורוד) בחורף והייתי מרוצה עד הגג. לאחרונה התחלתי

מה חשבתי על המוצרים של DRUNK ELEPHANT?

💗 באיחור לא אופנתי בעליל (אם כי מאד אופייני) הצטרפתי למסיבת ההייפ והתנסתי סוף סוף במוצרי הטיפוח המדוברים של המותג DRUNK ELEPHANT ויש לי חוות דעת מגובשת. בערך.  נתחיל מזה שהמוצרים של המותג יקרים ואפילו מאד. למרות שלא אכפת לי להשקיע במוצרי טיפוח מפנקים שעובדים, כאן תג המחיר היה קצת מוגזם בשבילי למוצרים שמעולם לא ניסיתי ואני לא יודעת אם יעבדו בשבילי ולכן ערכת התנסות הכוללת מגוון מוצרים בגודל מוקטן היה פתרון סביר והגיוני.  את המותג ניתן לרכוש באתרים  למותג יש מבחר של ערכות מוקטנים- חלקן קבועות וחלקן מתחלפות, ולקח לי קצת זמן עד שמצאתי ערכה שמכילה מספיק מוצרים שאני באמת רוצה לנסות, כי בחלק מהערכות היו מוצרים שלא מתאימים לעור, לשגר ה או לצרכים שלי ואז כל העסק הופך שוב ללא משתלם. הערכה שהזמנתי כללה 5 מוצרים בגודל מכובד, שארבעה מהם היו בוויש ליסט שלי. היא לא הייתה זולה בכלל (84£ לפני הנחות) אבל המוצרים היו בגודל מכובד והרגשתי שזו הערכה המשתלמת עבורי מבחינת עלות-תועלת.  מה בערכה?   (בסוגריים תמצאו מידע על מחיר המוצר המלא, לאחר הנחת מע"מ) 1. Protini Polypeptide